بهترین سالن های میکروبیلدینگ در تجریش

اگر شما هم تصمیم به انجام میکروبیلدینگ دارید و ساکن منطقه ی تجریش هستید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید چرا که در این مقاله از کی برتره بهترین سالن های میکروبیلدینگ در تجریش را به شما معرفی خواهیم کرد.

میکروبلیدینگ به هاشور طبیعی ابرو گفته می شود که در این روش جاهای خالی ابرو پر خواهد شد. رنگ مورد استفاده در میکروبلیدینگ هرچی تیره تر باشد ماندگاری کار بیشتر است. طی سال های اخیر از میکروبلیدینگ به عنوان یکی از تکنیک‌ های جدید برای پر پشت کردن و قرینه سازی ابرو ها استفاده می شود.

این روش با دستگاه مخصوص و در لایه کم عمق‌ تر پوست ابرو انجام می‌شود و به همین دلیل ظرافت و زیبایی فوق‌ العاده‌ای دارد .

۱.سالن زیبایی هانا-min
1

سالن زیبایی هانا

میکروبلیدینگ یکی از جدیدترین روش های آرایش نیمه دائم ابرو هاست که باید با توجه به فرم صورت و حالت ابروها طراحی شود.در سالن زیبایی هانا با اجرای این تکنیک باعث می شوند که ابروهای شما ظاهری پرتر داشته باشند و دیگر نیازی نداشته باشید تا از طریق لوازم مختلف ابروها را آرایش کنید. خدمات تخصصی میکروبیلدینگ در این سالن با نهایت دقت و با بهترین مواد خارجی ارائه می شود.

 

آدرس: تجریش اول خیابان ولیعصر روبه روی قنادی لادن پلاک ۳۰۷۲طبقه چهارم

2سالن زیبایی ماهتیسا-min
2

سالن زیبایی ماهتیسا

در سالن زیبایی ماهتیسا که یکی از بهترین سالن های میکروبیلدینگ در تجریش است  از یک دستگاه دیجیتال برای میکروبیلدینگ فیبروز ابرو توسط بهترین هاشور کار ابرو در تجریش تهران  استفاده می شود که کاملاً بدون درد است و نتایج طولانی مدتی دارد. متخصصین این مرکز با استفاده از رنگدانه پزشکی، موهای ظریف و طبیعی را روی لایه اپیدرم پوست ایجاد می کنند و باعث دو چندان شدن زیبایی چهره ی شما می شوند.

 

آدرس: تجریش خیابان شهرداری روبروی بانک ملت پلاک 210 طبقه سوم

3سالن آرایشی و زیبایی محشر-min
3

سالن آرایشی و زیبایی محشر

کادر مجرب فعال در لاین میکروبلیدینگ سالن زیبایی محشر طیف وسیعی از آرایش های نیمه دائمی از جمله میکروبیلدینگ فیبروز ابرو ، خط چشم، خط لب، رژگونه لب، رنگ کامل لب، لکه های زیبایی و اصلاح رنگ را به مراجعان و مشتریان خود ارائه می دهند تا ظاهری کاملا طبیعی و رضایت کامل داشته باشید .

 

آدرس: تجریش ، میدان قدس ، اول بازار ، انتهای کوچه حدادی ، کوچه خواجه نوری ، پلاک 15

4سالن زیبایی پرنسس-min
4

سالن زیبایی پرنسس

در سالن زیبایی پرنسس نیز به عنوان یکی از بهترین سالن های میکروبیلدینگ در تجریش ، هاشور ابرو به روش میکروبلیدینگ انجام می گردد. پیگمنترها ملزم به استفاده از لوازم یک‌بار مصرف و ضد عفونی تمام دستگاه‌ها هستند که در این مجموعه تمام نکات بهداشتی در بهترین شکل رعایت می شوند. رعایت مسائل اخلاقی و خصوصیات رفتاری مثبت در مجموعه پرنسس باعث تمایز این سالن با دیگر سالن ها شده است و همچنین تخصص کادر مجرب این سالن در سبک های جدید و بروز و به صورت سوپر نچرال فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شینیون در شهرک غرب

 

آدرس: بازار تجریش ، پاساژ اتحاد

5آرایشگاه گیتی-min
5

آرایشگاه گیتی

سالن زیبایی گیتی یکی از سالن های واقع در محله تجریش می باشد که در آرایش های دائم بسیار حرفه ای می باشد مانند میکروبیلدینگ که این کار را با بهترین و با کیفیت ترین رنگ ها و مواد انجام می دهد و زیر نظر اساتید با تجربه و حرفه ای این کار انجام میشود . این سالن زیبایی متناسب با چهره شما ابروهای شما را طراحی می کند تا مدل ابرو های شما با چهره تان متناسب باشد. و شما میتوانید از کیفیت و ماندگاری رنگ ها اطمینان خاطر داشته باشید.

 

آدرس: تجریش ، پشت بازار ضلع شرقی امام زاده صالح ، کوچه خواجه نوری ، پلاک50 ، آرایشگاه گیتی

6سالن زیبایی میراد-min
6

سالن زیبایی میراد

سالن میراد در لاین های مختلف زیبایی و آرایشی دارای سابقه ای موفق می باشد و یکی از سالن های خوشنام در منطقه است همان طور که می دانید تجربه در هر تخصصی حرف اول را می‌زند و در این نوع خدمات داشتن نمونه کار موفق و سابقه درخشان علت اعتبار و شهرت است که کادر متخصص این مجموعه تمام این ویژگی ها دارا هستند.

 

آدرس: تهران، تجریش، خیابان خزر شمالی، خیابان خسرو

7سالن زیبایی خادم-min
7

سالن زیبایی خادم

اگر برای انجام میکروبیلدینگ به دنبال قطعا یکی از توصیه های ما به شما سالن زیبایی خادم است این سالن در زمینه ی میکروبیلدینگ بسیار حاذق و ماهر هستند و قرینه سازی ابروهای شما را به طور دقیق و زیبا متناسب با فرم صورت شما طراحی و اجرا می کنند. کادر مجرب لاین میکروبلیدینگ این مجموعه با رعایت اصول حرفه ای و اخلاقی و رعایت تمام نکات بهداشتی زبانزد تمام مردم این منطقه هستند.

 

آدرس: تجریش، الهیه، خیابان مریم شرقی، ساختمان حجت، طبقه 2

8آرایشگاه سحر-min
8

آرایشگاه سحر

خدمات مختلف و متنوع و با کیفیت میکروبیلدینگ را می توانید در سالن زیبایی سحر دریافت کنید. این سالن مجهز به دستگاه های جدید و فوق حرفه ای و همچنین بهترین و باکیفیت ترین رنگ های خارجی می باشد. صبر و شکیبایی کادر این مجموعه باعث شده است تا خدمات میکروبیلدینگ به مشتریان با نهایت دقت و توجه به مشتریان خود ارائه دهند.

 

آدرس: تجریش ، ابتدای خیابان نیاوران ، جنب پارکینگ شهرداری ، پلاک 512

9آرایشگاه رضایی-min
9

آرایشگاه رضایی

رضایت مشتریان هدف اصلی کادر سالن زیبایی رضایی می باشد به همین منظور علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و حرفه ای طبق بهترین و بروزترین متدهای روز دنیا ، برای مشتریان و مراجعه کنندگان خود محیطی آرام و گرمی را فراهم کرده است تا بتوانند مدت زمان انتظار خود را در ارامش بگذرانند و همچنین سابقه ی کاری موفق این مجموعه از دیگر نکاتی است که مشتریان زیادی را از تمام مناطق تهران به خود اخ داده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های پاکسازی پوست در صادقیه

 

آدرس: میدان تجریش ، ابتدای خیابان ولیعصر ، جنب فروشگاه سپه ، ساختمان لیستر ، طبقه 1

10سالن ابولقاسمی-min
10

سالن ابولقاسمی

سالن ابوالقاسمی در تجریش یکی از بزرگترین سالن های زیبایی این منطقه است که در کنار ارائه ی خدمات زیبایی و آرایشی مختلف امکان آموزش هنرجویان را در لاین های مختلف برعهده دارد به همین دلیل این سالن یکی از مجهزترین و بزرگترین سالن های تجریش می باشد که خدمات میکروبیلدینگ را به صورت حرفه ای در اختیار شما قرار می دهند.

 

آدرس: میدان تجریش خیابان ولیعصر کوچه سعدی پلاک 64 قدیم زنگ تک مجتمع آموزشی ابوالقاسمی

آرایشگاه تندیس تجریش
11

آرایشگاه تندیس تجریش

سالن زیبایی تندیس تجریش به مدیریت صفورا فروتن یکی از بهترین سالن های زیبایی واقع در تجریش میباشد که خدمات میکاپ و شینیون و اکستنشن مژه و مو و کاشت ناخن و میکروبیلدینگ  ابرو و احیا سازی مو و بسیاری از موارد دیگر را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند این آرایشگاه در زمینه انجام آرایش های دائم مانند میکروبیلدینگ ابرو نیز تخصص دارند و برای انجام این کار از بهترین مواد اروپایی برای کار خود استفاده می‌کنند تا ماندگاری میکروبلیدینگ ابروی شما بیشتر شود و زمان بیشتری بماند.

 

آدرس: تجریش خیابان غلام جعفری مرکز خرید تندیس طبقه ۲ شرقی واحد ۲۱۵

سالن زیبایی هدیه
12

سالن زیبایی هدیه

سالن زیبای هدیه تجریش یکی از بهترین و معروف ترین سالن های زیبایی واقع در تجریش میباشد که با مدیریت سرکار خانم مریم رفیعی میباشد و خدمات زیبایی مانند میکاپ عروس و شینیون و انواع رنگها و لایت ها و کاشت ناخن و آرایش های دائم مانند میکروبیلدینگ ابرو را با افراد حرفه ای و مجرب انجام میدهند این سالن زیبایی یکی از بهترین مراکز میکروبیلدینگ ابرو می باشد که از موادی بسیار با کیفیت استفاده می کند و شما میتوانید از ماندگاری این مواد اطمینان خاطر داشته باشید و بدانید و مدت زیادی می‌ماند.

 

آدرس: شریعتی نرسیده به میدان قدس نبش کوچه تدین پلاک ۱ طبقه سوم

آرایشگاه میدان تجریش
13

آرایشگاه میدان تجریش

به جرأت می‌توان گفت که سالن زیبایی میدان تجریش یکی از بهترین و متخصص ترین سالن های زیبایی واقع در تجریش میباشد که مشتریان بسیار زیادی را دارا می باشد این سالن انواع خدمات میکاپ عروس و شینیون و کاشت ناخن و کاشت مژه ولیفت ابرو و مژه و میکروبیلدینگ ابرو را توسط افرادی متخصص و حرفه ای به بهترین نحو ممکن برای شما انجام می دهد این سالن برای میکرو بیلینگ از موادی بسیار عالی و اروپایی استفاده می کند که ماندگاری بسیار بالایی را دارد .

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های میکروبیلدینگ در نیاوران

 

آدرس: میدان تجریش

سالن زیبایی آسو
14

سالن زیبایی آسو

این سالن زیبایی یکی از بهترین سالن های محله تجریش میباشد . این سالن زیبایی خدمات آرایش های دائم مانند میکروبیلدینگ و قرینه سازی ابرو و تاتو و هاشور ابرو و تاتو خط چشم و خط لب و بسیاری از موارد را کاملا حرفه ای و زیر نظر اساتید با تجربه انجام میدهند و شما با میکروبیلدینگ ابرو می توانید طبق فرم صورت خود ابروهای خود را حالت دار و پرپشت کنید که این کار متناسب با چهره شما انجام می شود.

 

آدرس: تجریش میدان قدس

سالن زیبایی پرپر
15

سالن زیبایی پرپر

سالن زیبایی پرپر مرکزی میباشد که خدمات بسیار عالی ویژه‌ای را ارائه می‌کند از جمله خدمات میکروبیلدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن و تاتو و فیبروز و هاشور و خط چشم دائم و رژ لب و خط لب و… . که در تمامی این موارد تمام اصول را رعایت می‌کنند و به صورت کاملا حرفه‌ای عمل می کند لازم به ذکر است که گفته شود میکروبلیدینگ در این آرایشگاه بسیار حرفه ای و با مواد بسیار عالی  انجام میشود و ماندگاری بسیار زیادی را دارد.

 

آدرس: تجریش پاساژ تندیس

سالن زیبایی پرنسا
16

سالن زیبایی پرنسا

سالن زیبای پرنسس ها یکی از بهترین سالن های زیبایی واقع در محله تجریش می باشد انواع خدمات آرایش های دائم و خدمات ابرو مانند میکرو بیلین و هاشور ابرو و تاتو ابرو و دیگر موارد آرایش دائم مانند خط چشم و خط لب را به صورت کاملا حرفه ای و زیر نظر افرادی با تجربه انجام می دهند و در این آرایشگاه از مواد کاملاً استاندارد و با کیفیت برای انجام این کار استفاده میشود.

 

آدرس: تجریش خیابان شهرداری پاساژ تجریش

سالن زیبایی نانا
17

سالن زیبایی نانا

سالن زیبایی نانا یکی از معروف ترین سالن های زیبایی واقع در حدیث می باشد که خدمات آرایش دائم را انجام می دهد مانند میکروبیلدینگ. میکروبیلدینگ در این سالن زیبایی توسط افرادی که در این زمینه بسیار هنرمند و حرفه‌ای میباشند انجام میشود و موادی که برای میکروبلیدینگ استفاده میشود کاملاً با کیفیت و عالی می باشد که ماندگاری بسیار زیادی دارد.

 

آدرس: تدریس خیابان فناخسرو جنب داروخانه پلاک ۹ واحد ۲

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *