بهترین سالن های کاشت ناخن در اقدسیه

خدمات زیبایی از گذشته پر طرفدار بوده است ولی امروزه خدمات زیبایی بیشتر و تخصصی تر شده است که یکی از ان ها خدمات کاشت ناخن می باشد که بسیار پرطرفدار می باشد، به همین سبب افراد زیادی به دنبال اموزش تخصصی این حرفه هستند اگر شما هم به دنبال ببهترین سالن های کاشت ناخن در اقدسیه هستید تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

سالن زیبایی پریسا عباسی
1

سالن زیبایی پریسا عباسی

سالن زیبایی پریسا عباسی در منطقه ی ازگل و محدوده ی اقدسیه ی تهران یکی از بهترین سالن های زیبایی و اموزشی خدمات زیبایی می باشد که دارای چندین سال سابقه ی کاری درخشان می باشد. این مجموعه علاوه بر خدمات زیبایی به اموزش لاین های زیبایی نیز می پردازد. آموزش تخصصی ناخن در این مجموعه زیر نظر مدرس بین المللی و فنی حرفه ای ایران پریسا عباسی ‎همراه با ارائه مدرک فنی حرفه ای و DNW بین المللی همراه با کد رجستری صورت می گیرد.

ناخن کده ی الناز
2

ناخن کده ی الناز

ناخنکده به مجموعه ای گفته می شود که به صورت تخصصی خدمات ناخن را ارائه می دهند، به همین سبب ناخن کده ی الناز فعالیت خود را به صورت تخصصی در حوزه ی ناخن به مشتریان خود ارائه می دهد. ناخنکده ی الناز یکی از بهترین و مجرب ترین مجموعه های محدوده ی اقدیسه تهران می باشد. ناخنکده ی الناز علاوه بر ارائه ی انواع خدمات ناخن، به آموزش کاشت ناخن به صورت مبتدی تا حرفه ای می پردازد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی شهران
سالن زیبایی شایسته نو
3

سالن زیبایی شایسته نو

سالن زیبایی شایسته نو یکی از به روزترین ، مجرب ترین  و بهترین بهترین سالن های کاشت ناخن در اقدسیه است که توسط خانم نسرین حسنی مدیریت می شود. این مجموعه علاوه بر ارائه ی انواع خدمات زیبایی و خدمات ناخن ، امکان اموزش کاشت ناخن را برای علاقه مندان به این حرفه را فراهم کرده است. اموزش کاشت ناخن به صورت حرفه ای زیر نظر مربی حرفه ای و با سابقه ای درخشان در این مجموعه انجام می گیرد. این مجموعه ی زیبایی به دلیل موفقیت و کار بسیار عالی و بی نقص و موفق خود ، در تهران و ری دارای سه شعبه می باشد.

سالن زیبایی مریم رفیعی
4

سالن زیبایی مریم رفیعی

سالن زیبایی مریم رفیعی واقع در میدان نیاوران ، انواع خدمات ارایشی و زیبایی و مراقبتی را به مشتریان خود ارائه می دهند. تمامی پرسنل افرادی حرفه ای هستند که به طور تخصصی فعالیت خود را زیر نظر مدیریت خانم مریم رفیعی انجام می دهند.  خانم رفیعی علاوه بر خدمات زیبایی، در تمامی لاین های زیبایی و ارایشی ، دوره های آموزشی برگزار می کند که در انتهای دوره مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای را به هنرجویان خود اعطا می کند.

سالن زیبایی سحر اعتماد
5

سالن زیبایی سحر اعتماد

سالن زیبایی سحر اعتماد واقع در فرمانیه یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات زیبایی در محدوده ی اقدسیه می باشد که بیش از ۲۰ سال سابقه ی کاری موفق دارد ، پرسنل این مجموعه افرادی متخصص و حرفه ای در لاین های مختلف زیبایی هستند. مدیریت این مجموعه با خانم سحر اعتماد می باشد که در کنار انجام خدمات زیبایی ، دوره های اموزشی و ورک شاپ های اموزشی را نیز برگزار می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران
سالن زیبایی لاویسا
6

سالن زیبایی لاویسا

مدیریت سالن زیبایی لاویسا با خانم آرزو دولتی است، این سالن را می توان یکی از بهترین و لوکس ترین سالن‌های زیبایی دانست که علاوه بر ارائه ی خدمات زیبایی ، اموزش لاین های مختلف زیبایی از جمله کاشت ناخن را نیز برعهده دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این سالن اینترنت رایگان و پذیرایی از مشتریان عزیز می باشد. مدیریت این سالن برای راحتی مشتریان خود امکان سرویس رایگان رفت و برگشت در داخل تهران را فراهم کرده است.

موسسه و آکادمی آموزشی مونا یزدانی
7

موسسه و آکادمی اموزشی مونا یزدانی

این مجموعه تنها جهت اموزش هنرجویان در لاین های مختلف زیبایی می باشد که تمام اموزش های لازم به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می شود.

خدمات ناخن فرزانه
8

خدمات ناخن فرزانه

سالن خدمات ناخن فرزانه تمامی خدمات ناخن را به صورت تخصصی و زیر نظر مدرس بین المللی کاشت ناخن با بیش از ۱۶ سال تجربه ی تخصصی ارائه می شود. همچنین افرادی که علاقه مند به یادگیری حرفه ی کاشت ناخن هستند می توانند در این مجموعه از صفر تا صد کاشت ناخن را از مدرس باتجربه ی بین المللی اموزش ببینند.

سالن زیبایی سیندال
9

سالن زیبایی سیندال

سالن زیبایی سیندال واقع در اقدسیه از بهترین و مجرب ترین سالن های این منطقه است که شما برای دریافت خدمات آرایشی و زیبایی می توانید به آن مراجعه کنید. تمامی خدمات این مجموعه به صورت vip  در اختیار مشتریان گذاشته می شود. این سالن با تجربه ی موفق و درخشان ، امکان اموزش حرفه ای در زمینه های مختلف آرایشی و زیبایی را فراهم کرده است. آموزش کاشت ناخن در این مجموعه از مبتدی تا حرفه ای انجام می پذیرد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه های کاشت ناخن در یوسف آباد
خدمات ناخن فریبا
10

خدمات ناخن فریبا

سالن خدمات ناخن فریبا که یکی از بهترین سالن های کاشت ناخن درتهران است؛ به صورت تخصصی به انواع خدمات ناخن می پردازد، این سالن دارای کادری خوش برخورد و مجرب می باشد، کلیه خدمات در محیطی اروم و دوستانه انجام می شود. آموزش حرفه ای کاشت ناخن نیز در این سالن انجام می شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *