بهترین قطره پاک کننده چشم سگ

ما امروز این جا هستیم تا تعدادی از بهترین قطره پاک کننده چشم سگ را برای شما نام ببریم و ویژگی های هر کدام را برای شما شرح دهیم تا شما با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

بهترین قطره پاک کننده چشم سگ چیلز

اگر به دنبال یک استریل چشمی عالی برای ضد عفونی کردن چشم های سگ خود و یا اطراف چشم هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از قطره ضد عفونی کننده و پاک کننده جیلز استفاده کنید.

لازم به ذکر است که این قطره برای سگ ها و هم چنین گربه ها مناسب است و به خوبی می تواند لکه های اشک را از کنار چشم پاک کند و چشم های سگتان را ضد عفونی کند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که این قطره می تواند از ایجاد لکه های اشک پیش گیری کند. برای استفاده از این قطره باید دقت کنید که آن را از دسترس کودکتان دور نگه دارید و از آن تنها برای مصارف دامپزشکی استفاده کنید.

طرز مصرف این قطره این گونه است که ابتدا باید آن را به خوبی تکان دهید تا محلول آن به خوبی مخلوط شود و سپس در هر چشم دو با سه قطره بریزید و بعد از آن با یک دستمال لکه های کنار چشم او را پاک کنید.  جالب است بدانید که بعضی نژاد ها لکه های خیلی مقاوم تری دارند پس باید به طور مداوم و منظم از این قطره ها استفاده کنند.  حجم این قطره پاک کننده ۵۰ میلی لیتر است .

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا گربه مو بلند

بهترین قطره پاک کننده چشم سگ

قطره پاک کننده چشم سگ تریکسی

یکی دیگر از بهترین قطره های پاک کننده چشم سگ برند تریکسی است. این قطره قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد .حجم این قطره پاک کننده نیز ۵۰ میلی لیتر است . این قطره این قابلیت را دارد که شما او را نه تنها برای سگ ها بلکه برای گربه ها نیز استفاده کنید.   علاوه بر این باید اضافه کنیم که این قطره پاک کننده قیمت بسیار مناسبی دارد و شما به راحتی می توانید آن را  از بهترین پت شاپ های تهران تهیه کرده و برای حیوان خانگی خود استفاده کنید.

قطره پاک کننده چشم زوریخ

این قطره چشم برای همه ی نژاد ها مناسب است و علاوه بر پاک کنندگی چشم می تواند سیاهی پایین چشم سگ را نیز از بین ببرد و تمام ترشحات و لکه های دور چشم را از پاک کند . اگر مدتی است شاهد خط اشک زیر چشم سگ خود هستید می توانید این مشکل را با این قطره ی بی نظیر پاک کنید.

دقت کنید که این قطره تمیز کننده چشم از عفونت های چشمی جلوگیری می کند و میزان ترشحات چشم را نیز کم تر می کند.  جالب است بدانید که عواملی مثل موی بلند کنار چشم،  مشکلات چشمی و گرد و غبار همه از جمله مواردی هستند که موجب ترشحات اشکی از چشم سگ ها می شوند. شما می توانید با استفاده از این قطره سلامت چشم را به سگ خود هدیه دهید و ظاهری زیبا به او ببخشید. برای استفاده از این قطره ابتدا باید ظرف محلول را به خوبی تکان دهید و در مرحله ی بعد چند قطره در چشم او بچکانید و سپس روی محل مورد نظر بکشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مالت های سگ

قطره پاک کننده و ضد عفونی کننده سگ یوروپت

یکی دیگر از پر طرفدار ترین قطره های پاک کننده چشم که در بازار موجود است قطره ی دور چشم سگ و گربه یوروپت است که می تواند به بهترین شکل ممکن آلودگی های چشم و اطراف آن را از بین ببرد . حجم این قطره پاک کننده ۵۰ میلی لیتر است و قیمت به نسبت مناسبی نیز دارد.

بهترین قطره پاک کننده چشم سگ

قطره چشم سگ Apex

قطره چشم سگ Apex  متعلق به کشور ترکیه است و به منظور افزایش رطوبت قرنیه و کم کردن التهاب چشم سگ و هم جنین گربه طراحی شده است و یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این قطره دارد این است که فاقد هرگونه مواد شیمیایی  است و به خوبی می تواند گرد و خاک داخل چشم را و هم چنین خارش های ناشی از حساسیت را از بین ببرد.

برای استفاده از این قطره تنها باید مقداری پنبه و یا پد را به چند قطره از این پاک کننده آغشته کنید و سپس آن را  به آرامی روی پلک و اطراف چشم سگتان بکشید . برای پیش گیری از انتقال آلودگی یک چشم به چشم دیگری بهتر است از یک پد جدا برای هر چشم استفاده کنید و پنبه را خیلی محکم روی چشم های پت نکشید.

قطره پاک کننده چشم سگ رویال وت

یکی دیگر از بهترین قطره های پاک کننده چشم سگ قطره رویال وت است که می توانید آن را در اکثر پت شاپ ها تهیه کنید. قیمت این قطره پاک کننده از دیگر قطره های ذکر شده مناسب تر است و شما می توانید به راحتی آن را برای هاپوی دوست داشتنی خود تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مالت های گربه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *