بهترین سالن های زیبایی نارمک

زیبایی یکی از مهم ترین مسائلی است که نه تنها خانم ها بلکه آقایان نیز به آن اهمیت زیادی می دهند زیرا زیبایی و آراستگی این روز ها برای افراد زیادی مهم است و به گونه ای می توان گفت که تقاضای جامعه است.

اگر ساکن نارمک تهران هستید این مقاله را از دست ندهید زیرا ما در این مقاله از کی برتره قرار است درباره بهترین سالن های زیبایی نارمک با یک دیگر صحبت کنیم. لازم به ذکر است که سالن های فوق العاده ای در منطقه هفت حوض هست که علاوه بر فضای لاکچری تیم های خیلی حرفه ای دارند. یک سالن زیبایی هر چه قدر هم حرفه ای و عالی باشد اما اگر دور از خانه ی شما باشد برای یک آرایشگاه ساده باید ساعت ها در ترافیک بمانید پس بهتر است در نزدیکی محل سکونت خود به دنبال بهترین سالن زیبایی باشید تا به راحتی به آرایشگاه بروید.

سالن سی دا
1

معرفی سالن سی دا

اگر به دنبال یکی از بهترین سالن های زیبایی تهران درمحله نارمک هستید حتما به سراغ سالن سی دا بروید و با کیفیت ترین خدمات را از آن ها بگیرید.  سالن سی دا یکی از معروف ترین سالن های منطقه ۸ است.

خدمات سالن سی دا شامل کاشت ناخن با ژل و پودر، ترمیم، لمینت و انواع طراحی است. میکاپ و شنیون نیز از دیگر خدمات این سالن است که با جدید ترین انجام می شود. پارافین تراپی، پاک سازی پوست، خدمات مژه مثل لیفت، لمینت ، کاشت و اکستشن به همراه میکرو بلدینگ نچرال، فیبروز، بن مژه نیز از جمله بخشی از خدمات این سالن فوق العاده هستند.

آدرس سالن سی دا هفت حوض ، ابتدای جانبازان غربی روبروی شهرداری پلاک ۹ است. البته باید خدمتتان عرض کنیم که اگر قرار است به سالن سی دا مراجعه کنید باید با شماره تماس ۰۹۱۲۰۸۴۸۴۰۳ و یا ۰۲۱۷۷۱۹۱۶۹۸ تماس بگیرید و از نوبت خود را فیکس کنید. شما می توانید نمونه کار های این سالن را در صفحه ی اینستاگرام آن با آدرس @beauty _ salon_ coda  مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی نو بنیاد

سالن آریشی سی دا

سالن آرایشی مادام
2

سالن مادام

به جرات می توان گفت که سالن مادام یکی از بهترین سالن های زیبایی نارمک محسوب می شود؛ شما می توانید برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات که توسط حرفه ای ترین افراد به این سالن مراجعه کنید.

شایان ذکر است که تمامی لاین های این سالن به منظور ارائه ی خدمات با کیفیت از مواد درجه یک استفاده می کنند. علاوه بر این باید اضافه کنیم که کادر این سالن با دقت تمام استخدام شده اند و این کادر  هر ساله در دوره های جدید مربوط به با یک خود شرکت می کنند تا با جدید ترین متد های روز آشنا شوند.

سالن آرایشی مادام

سالن شایلی
3

سالن شایلی

سالن شیلی نیز در شرق تهران بسیار محبوب است و قطعا کار بلدی آن موجب این محبوبیت شده است. همان گونه که می دانید ما در بخش های قبل گفتیم که لازم نیست برای یک سالن زیبایی مسیر های خیلی طولانی بروید و اگر بخواهید از لحاظ زمان و یا حتی هزینه ی رفت و آمد نیز به این مسئله نگاه کنید این حرف کاملا منطقی است اما از آن جایی که خیلی از خانم ها کیفیت یک کار را به هر چیزی ترجیح می دهند حاضر هستند که مسیر های طولانی را برای انجام خدمات آرایشی و بهداشتی طی کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی آزادی

شایان ذکر است که خانم های زیادی از دیگر مناطق تهران مثل تهران پارس، فرجام ، پیروزی و غیره به سالن شایلی مراجعه می کنند. اگر شما نیز مایل هستید کار های بیش تری از این سالن تماشا کنید می توانید به آیدی shaili_ beauty- salon@ مراجعه کنید و بعد از تماشای نمونه کار ها به آدرس هفت حوض، گلبرگ شرقی نبش خیابان ۳۳ پلاک ۴۳۷ مراجعه کنید.  البته برای این که در سالن معطل نشوید بهتر است هماهنگی های لازم را با منشی سالن انجام دهید پس با شماره ی ۰۲۱۷۷۰۹۳۰۹۳ تماس بگیرید.

سالن آرایشی شایلی

سالن ارکیده
4

سالن ارکیده

سالن ارکیده نیز از قدیمی ترین سالت های نارمک به حساب می آید و انواع خدمات پوست مثل پاک سازی پوست، جوان سازی، لایه برداری ، اصلاح صورت ، وکس و غیره انجام می دهد. خدمات موی این سالن نیز شامل انواع رنگ ها مثل رنگ کامل، مش، آمبره،  سامبره، براشینگ، شنیون، اکستشن مو هم با موی مصنوعی و هم موی طبیعی ، هیر کات و غیره است.

خدمات مژه شامل لمینت مژه،  اکستشن،  لیفت و کاشت می شود و این سالن تمام خدمات ابرو را مثل فیبروز ، میکرو بلدینگ،  اصلاح و قرینه سازی می شود. البته خدمات این سالن به همین موارد ذکر شده ختم نمی شود و شما می توانید کاشت ناخن، مانیکور، پدیکور و اپلاسیون را در این سالن انجام دهید.

سالن آرایشی ارکیده

سالن زیبافرین
5

سالن زیبافرین

اگر مایل هستید که با وسایل نقلیه ای هم اتوبوس و یا مترو به سالن زیبایی بروید ما سالن زیبایی زیبافرین را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا که این سالن در نزدیکی میدان سر سبز است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مراکز تفریحی کودکان در تهران

خدمات زیادی هم چون کوتاهی مو با جدید ترین متد،  انواع رنگ مو  میکاپ ،اکستشن،  لمینت و کاشت ناخن و غیره در این سالن انجام می شود و شما می توانید با خیال راحت به سالن زیبا فریم مراجعه کنید و زیبا تر از قبل شوید.

سالن آرایشی زیبافرین

سالن بیوتی هفت حوض
6

سالن بیوتی

سالن بیوتی هفت حوض یکی از معروف ترین ها در تهران است و رضایت مشتریان از جمله مهم ترین دلایل محبوبیت این سالن است، البته که ظاهر شیک و لاکچری سالن در کنار کار با کیفیت موجب شناخته شدن این سالن شده است.

اگر قصد دارید به این سالن مراجعه کنید باید به آدرس میدان نوبت، خیابان جانبازان غربی ما بین دو خیابان سمنگان و بختیاری پلاک ۸۹ واحد ۱بیاید البته از قبل نیز می توانید کار های سالن را در پیج اینستاگرام سالن تماشا کنید و اگر به قصد رزو میکاپ و شنیون عروس در هر کدام از سالن ها را داشتید بهتر است در مواقعی که سالن بازدید عروس دارد به هر سالنی که مد نظرتان است مراجعه کنید و کار آن ها را از نزدیک ببینید و سپس به آن مراجعه کنید.

سالن آرایشی بیوتی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *