بهترین سالن های پاکسازی پوست در صادقیه

ما در این مقاله از کی برتره شما را با بهترین سالن های پاکسازی پوست در صادقیه آشنا خواهیم کرد. امروزه با توجه به آلوده بودن پی در پی هوا و همینطور اشعه نور خورشید در تمامی فواصل رسیدگی به پوست از مهمترین مواردی می باشد که هر فرد باید آن را رعایت کند.

پاکسازی پوست می تواند یکی از مهمترین مواردی باشد که پوست شما را شفاف و زیبا میکند و آلودگی ها و سلول های مرده را از سطح پوست شما را از بین می برد و باعث می شود تا پوست شما نفس بکشد. ممکن است به دلیل مشغله های زیاد مردم وقت کافی را برای پاکسازی و رسیدگی به پوست در منزل را نداشته باشند که در این شرایط مراجعه به سالن های زیبایی برای پاکسازی پوست می تواند بهترین گزینه باشد.

سالن زیبایی (کلینیک) پوست و مو دلدار
1

سالن زیبایی (کلینیک) پوست و مو دلدار

در کلینیک و سالن زیبایی پوست و موی دلدار شما می توانید تمامی کارهایی که نیاز است برای داشتن یک پوست شفاف و سالم و صاف انجام دهید را به بهترین نحو ممکن و زیر نظر افرادی با تجربه انجام دهید این سالن با توجه به دستگاه های بسیار عالی و مواد درجه کیفیت برای پوست و مو از آنها استفاده می کند می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای پاکسازی پوست شما باشد.

 

آدرس: صادقیه خیابان سازمان آب نرسیده به گلناز شمالی روبروی کارواش پلاک ۲۰۳ واحد ۱۰

مجموعه مراقبت زیبایی و پوست عسل صدر-
2

مجموعه مراقبت زیبایی و پوست عسل صدر

در این مجموعه مراقبت زیبایی و پوست به روز ترین و بهترین تکنیک ها و همینطور دستگاه های جوانسازی و مراقبت پوستی همراه با استفاده از لوکس ترین و مطرح ترین برند های دنیا از جمله یانسن و اسکین سیستم و آنوبیس و غیره به شما ارائه میشود تمامی تکنیک های زیبایی و درمانی در این مجموعه بدون هیچ عوارضی می باشد و قبل از انجام هر کاری به شما مشاوره در آن زمینه داده میشود این سال میتواند یکی از بهترین سالنهای باشد که شما می توانید برای پاکسازی پوست انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی هروی

 

آدرس: محدوده صادقیه بلوار مرزداران ۳۵ متری لاله بوستان ششم شرقی نبش گلها ساختمان ایرانیان

فیشیال مونا یزدانی
3

فیشیال مونا یزدانی

شما در این مرکز فوق تخصصی و فوق حرفه ای می‌توانید پاکسازی پوست را با دستگاه درما اف انجام دهید شما می‌توانید در این سالن زیبایی مواردی مانند فیشیال صورت و جوانسازی پوست و ویال های هیالورونیک اسید و جوانسازی با استفاده از ماسک های طلا و استفاده از گوی یخ و کلاژن سازی با حلزون تراپی و ماسک و لایه برداری با درما اف و پارافین تراپی و نمک درمانی را انجام دهید.

 

آدرس: تهران محدوده صادقیه

فیشیال تخصصی در مرکز زیبایی اسپرت سنتر
4

فیشیال تخصصی در مرکز زیبایی اسپرت سنتر

شما می‌توانید در این سالن زیبایی انواع خدمات پاکسازی پوست صورت از جمله استفاده از ماسک های شاداب کننده و جوان کننده پوست و ماسک های آرامش بخش و همینطور با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته این سالن زیبایی به پوست خود کمک کنید تا بسیار شاداب و شفاف و صاف  شود. در این سالن زیبایی افرادی بسیار باتجربه مشغول به کار هستند که شما می توانید با اطمینان خاطر تمامی خدمات پوست خود را با آنها بسپارید.

 

آدرس: تهران فلکه دوم صادقیه خیابان آیت الله کاشانی خیابان نجف زاده فروتن کوچه حبیب الله زاده در هفته ۱۸

کلینیک و سالن زیبایی نوران
5

کلینیک و سالن زیبایی نوران

شما در سالن زیبای نوران توانید با استفاده از دستگاه های پیشرفته سلول ها و لایه های مرده پوست خود را از بین ببرید و با استفاده از ماسک های آرامشبخش و ماسک هایی با کیفیت بسیار بالا پوست خود را شفاف و بسیار صاف بکنید شما می‌توانید در این سالن زیبایی انواع فیشیال را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن کاشت مژه بانوان در تهران

 

آدرس: تهران صادقیه آیت الله کاشانی جنب پمپ بنزین

سالن زیبایی گل یخ
6

سالن زیبایی گل یخ

سالن زیبایی گل یکی از بهترین بهترین سالن های پاکسازی پوست در صادقیه می باشد که تمامی خدمات مو و ابرو و رنگ و کراتینه و تمامی خدمات پوست را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد شما می‌توانید برای پاکسازی پوست به این سالن زیبایی مراجعه کنید و اطمینان خاطر داشته باشید که تمامی ماسک ها و موادی که برای پوست شما استفاده می شود از بهترین برندها می باشد و هیچ عوارضی برای شما نخواهد داشت.

 

آدرس: فلکه اول صادقیه خیابان ستارخان پاساژ نازنین واحد ۴۱

سالن زیبایی موزا
7

سالن زیبایی موزا

یکی دیگر از سالن های زیبایی در فلکه اول صادقیه واقع در ستارخان سالن زیبایی موزا می باشد که بسیاری از خانم ها برای استفاده از خدماتی مانند میکاپ و شینیون و کاشت ناخن و ابرو و خدمات پوست مانند لایه برداری و فیشیال و استفاده از انواع ماسک ها به این سالن زیبایی می روند شما در این سالن زیبایی می توانید قبل از انجام هرکاری مشاوره بگیرید و از کیفیت محصول هایی که می خواهند برای شما استفاده کنند اطمینان خاطر داشته باشید.

 

آدرس: تهران فلکه اول صادقیه خیابان ستارخان

سالن زیبایی ملورین
8

سالن زیبایی ملورین

سالن زیبایی ملورین یکی از بهترین سالن های پاکسازی پوست در صادقیه می باشد که در فلکه دوم صادقیه واقع شده است و بسیاری از خدمات مانند کاشت ناخن و رنگ مو و میکاپ و شینیون عروس و خدمات پوست مانند فیشیال و ماساژ درمانی و لایه برداری و آبرسانی پوست را زیر نظر افراد حرفه‌ای و کادری مجرب به بهترین نحو ممکن انجام میدهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین پزشک های جراحی آب مروارید در تهران

 

آدرس: فلکه دوم صادقیه کوچه مرودشت پلاک ۱ از ساعت ۹ تا ۱۸

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *