۱۰ سایت برتر دانلود فیلم

همان طور که می ‌دانید فیلم دیدن یکی از سرگرمی های محبوب در میان تمام انسان ها است که فرقی نمی کند شما چند سال داشته باشید قطعاً به هنگام اوقات فراغت و زمانی که حوصله تان سر رفته قطعاً فیلم دیدن یکی از بهترین کارهایی است که می تواند علاوه بر سرگرمی برای شما یادگیری بسیار خوبی به ارمغان آورد به این صورت که فیلم ها می توانند درس هایی از زندگی و تجربیات افراد دیگر را در اختیار شما قرار دهند.

به همین خاطر مهم است که شما بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین فیلم ها دسترسی پیدا کنید. از این رو ما در این مقاله از سایت کی برتره تصمیم گرفتیم ۱۰ سایت برتر دانلود فیلم را در اختیار شما قرار دهیم تا هر زمان که بخواهید با مراجعه به آن ها انواع فیلم های مختلف را دانلود و مشاهده کنید. البته محتوای فیلم تمام این سایت ها قانونی می باشد.

سایت وب راز
1

سایت وارز

از جمله سایت های معروف و محبوب در زمینه دانلود فیلم سایت وارد می باشد که همه ی افرادی که به صورت حرفه ‌ای فیلم باز هستند آن را می ‌شناسند و می ‌دانند که این سایت رایگان نیست و برای استفاده از خدمات آن باید مبلغی را بپردازید اما توجه داشته باشید که بگوید و فیلتر های موجود در این سایت شما می توانید ژانر فیلم مورد نظر خود را سرچ نموده و به راحتی بیش از هزار فیلم در ژانر های مختلف دانلود و تماشا نمایید.

از جمله مزایای دیگر سایت وارز دانلود سریع و دسته بندی مناسب برای فیلم ها را نام برد. همچنین شما فیلم های مورد علاقه خود و حتی فیلم های قدیمی را می توانید با کیفیت های متفاوت دانلود کنید.

آدرس سایت : https://wrz6.site

سینما
2

سایت سینما

از جمله سایت هایی که همه آن را می شناسند سایت سینما است که یکی از بهترین و پرطرفدارترین سایت ها به نظر می رسد چرا که به دانلود و بازدید از این سایت بسیار بالا رفته گذشته از این موضوع شما با اندکی فیلم و سریال و انیمه و مستند و حتی و مصاحبه بازیگران مختلف قرار داده شده است و شما می توانید در باکس آفیس جهان بهترین فیلم ها را برای دانلود پیدا کنید. دسترسی به این سایت با فیلتر شکن امکان پذیر است اما پس از نصب اپلیکیشن آن دیگر نیازی به فیلتر شکن نخواهید داشت.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر معماری

علاوه بر این موضوع امکان دسترسی به زیرنویس فیلم های خارجی نیز امکان پذیر است. به همین خاطر توصیه می کنیم که این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و با مراجعه به سایت سینما بهترین فیلم ها را به تماشا بنشینید.

آدرس سایت : https://30nama.com/

سایت آی مووی
3

سایت آی مووی

یکی ۱۰ سایت برتر دانلود فیلم سایت آی مووی می باشد که شما با مراجعه به این سایت می توانید بیش از ۲۵۰ هزار فیلم را از نگاه کارگردانان جهان ببینید مطمئن باشید که ۲۵۰۰۰۰ فیلمی که به شما معرفی می‌ شود انواع ژانر های تاریخی و رازآلود و اکشن و درام و غیره را دارا خواهد بود.

خوشبختانه این سایت دسته بندی مناسبی برای یافتن انواع فیلم ها قرار داده بنابراین هیچ گونه ممنوعیتی برای دسترسی به آنها وجود ندارد و دانلود هر فیلم در سایت به آسان ترین شیوه ممکن امکان پذیر خواهد بود تا مراجعه کنندگان و مخاطبان به هیچ عنوان اذیت نشوند و فیلم مورد علاقه خود را با کمال میل دانلود و تماشا نمایند.

آدرس سایت : http://imovies-dl.com

سایت دانلود روز
4

سایت دانلود روز

پس از کمی جستجو برای دانلود فیلم به سایت دانلود روز برخورد خواهید کرد که تنها افرادی که عضو ثابت این سایت هستند می توانند شما را به دیدن این سایت دعوت کنند بنابراین با دعوت آن ها شما می توانید عضو سایت شوید گذاشته از این موضوع دانلود فیلم در سایت دانلود روز بسیار ساده است و دسته بندی های مختلفی در رابطه با ژانر مختلف قرار داده شده و همچنین شما می توانید در رابطه با صد بازیگر مرد و زن برتر تحقیقات و فیلم‌ های مختلفی را مشاهده کنید.

این سایت فیلم های مختلفی را نیز همراه با دوبله فارسی برای دانلود قرار داده که علاقه مندان می توانند به راحتی مراجعه کنند و همچنین با فیلم های برتر جشنواره کن و بفتا و امی و غیره آشنا شوند.

آدرس سایت : https://roozdl1.com

هایلی موویز
5

سایت هایلی موویز

از جمله سایت های محبوب در میان ۱۰ سایت برتر فیلم می توان به سایت هایلی موویز اشاره نمود که این سایت هم ۲۵۰ فیلم برتر را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این شما می توانید دسته بندی فیلم ها را متناسب با کشور سازنده و همچنین دسته بندی سریال ها را متناسب با شبکه سازنده مورد توجه قرار دهید. سایت هایلی مووی در جهت سهولت دانلود و آشنایی با فیلم های بیشتر دیالوگ فیلم های برتر را دسته بندی و برای مشاهده در اختیار کاربران و مخاطبان قرار داده است. توجه داشته باشید که تنها با اشتراک در سایت هایلی موویز می توانید به بهترین فیلم ها دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر حسابداری

آدرس سایت : https://hmvz4.site

digimovie
6

سایت دیجی مووی

اگر بخواهیم یکی از بهترین سایت های دانلود فیلم را معرفی کنیم سایت دیجی مووی در صدر آن ها خواهد بود چرا که یکی از مهم ترین ویژگی های این سایت رایگان بودن آن است به همین خاطر شما می توانید انواع فیلم های مختلف را از جمله فیلم های کرهای به صورت رایگان دانلود و تماشا کنید توجه داشته باشید که از دیگر ویژگی ‌های سایت دیجی مووی این است که فیلم های مختلف را با زیرنویس فارسی به صورت چسبیده به کاربران خود ارائه می دهد به همین خاطر دیگر شما لازم نیست برای پیدا کردن زیرنویس فارسی سایت های مختلف را زیر و رو کنید همچنین امکان دانلود فیلم با دوبله فارسی هم قرار داده شده است.

آدرس سایت : https://digimovie.vip/

موبو مووی
7

سایت موبو مووی یکی از ۱۰ سایت برتر دانلود فیلم

حتماً سایت موبو مووی را در میان سایت های برتر دانلود فیلم شنیده اید این سایت به خاطر مزایای بسیار زیادی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته یکی از بهترین ویژگی های این سایت در رابطه با دانلود فیلم این است که دسته بندی فیلم ها بر اساس به سال تولید و ژانری قرار داد به همین خاطر شما می توانید تنها با جستجو یا سرچ سال تولید فیلم مورد نظر خود انواع فیلم های منتشر شده در سال مورد نظر را مشاهده کنید.

گذشته از این موضوع امکان دانلود فیلم با زیرنویس چسبیده فارسی وجود دارد که قطعا این کار برای شما خیلی راحت و به صرفه است و زمان شما را به هنگام پیدا کردن زیرنویس فارسی تلف نخواهد کرد.

آدرس سایت : https://mobomovies.fun

هستی دانلود
8

سایت هستی دی ال یا هستی دانلود

از گذشته تاکنون همه سایت هستی دانلود را می شناسند و می دانند که این سایت در انتشار فیلم های مختلف ایرانی با لینک قانونی بسیار موفق عمل کرده است. از این و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن انواع فیلم های ایرانی و خارجی را در این سایت پیدا کنید. سایت هستی دی ال حتی برق فیلم های خارجی را با دوبله فارسی برای کاربران قرار داده تا به هیچ عنوان دچار سردرگمی و دانلود زیرنویس فارسی نشوند. البته شما در این سایت می توانید انواع مستندات و لینک مراسم های مربوط به فیلم های مختلف را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر آموزش ترید

آدرس سایت : http://myhastidl1.cam/

فیلم تو اسپیس
9

سایت فیلم تو مدیا

از سایت های برتر دانلود فیلم می توان سایت فیلم تو مدیا را نام برد که این سایت هم دسته بندی های مختلفی برای پیدا کردن فیلم ها قرار داده تا مخاطبان و مراجعه کنندگان در این زمینه به راحتی عمل کنند توجه داشته باشید که دانلود فیلم از این سایت به صورت دوبله و یا زبان اصلی امکان پذیر است در برخی موارد هم برخی فیلم ها با زیرنویس فارسی چسبیده قرار داده شده هم چنین شما می ‌توانید در فیلتر های موجود ژانر های مختلف را وارد نموده تا فیلم مورد نظرتان برای دانلود نمایش داده شود. البته که دسترسی به این سایت نیز بسیار ساده و راحت است.

آدرس سایت : https://www.f2m.space/

الماس مووی
10

سایت الماس مووی

سایت الماس مووی را دیگر همه شناسند و می داند که در زمینه دانلود فیلم چقدر موفق عمل کرده است. یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی های سایت الماس مووی این است که دانلود فیلم در این سایت به صورت کاملاً رایگان انجام می ‌شود بنابراین شما لازم نیست هیچ گونه هزینه ای بابت دانلود آن ها بپردازید.

گذشته از این موضوع یافتن و انتخاب فیلم می‌تواند بر اساس دسته بندی های ژانر و یا سال تولید انجام گیرد. هر چند که این سایت فیلم ها را بر اساس کشور تولید کننده و سریال ها را بر اساس شبکه تولید کننده قرار داده است.

اکنون شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت ها از دیدن انواع فیلم های قدیمی و جدید نهایت لذت و استفاده را از زمان خود ببرید.

آدرس سایت : https://newalmasmovie3.xyz

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *