۱۰ سایت برتر دانلود کتاب

۱۰ سایت برتر دانلود کتاب

همان طور که می دانید امروزه قیمت کتاب بسیار افزایش پیدا کرده است بنابراین افراد تصمیم می‌ گیرند به جای خرید کتاب های گران قیمت از کتاب های الکترونیکی استفاده کنند زیرا همان مفهوم و مضمون عیناً تکرار شده اما شما می‌ توانید این کتاب را به وسیله لپ تاپ یا تبلت و یا گوشی های همراه مطالعه نمایید.

توجه داشته باشید که مطالعه کتاب الکترونیکی به همان اندازه به شما علم و دانش می افزاید بنابراین دلیلی برای عدم انتخاب وجود ندارد گذشته از این موضوع شما می توانید کتاب الکترونیکی را همواره به همراه داشته باشید بدون اینکه وزن سنگینی را تحمل کنید.

هر چند که انتخاب سایتی که برای دانلود کتاب وجود داشته باشد بسیار است و برخی از آن ها نامعتبر و دارای خدمات نامناسب می باشد به همین خاطر ما در سایت کی برتره تصمیم گرفتیم ۱۰ سایت برتر دانلود کتاب را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

سایت iran paper
1

سایت ایران پیپر

همان طور که می دانید سایت ایران پیپر یکی از معتبرترین سایت های دانلود کتاب است. شما عزیزان از طریق همین سایت می توانید بیش از ۶ میلیون کتاب خارجی دانلود نمایید البته که متناسب با هر یک باید مبلغی بپردازید. هر چند که این مبلغ بسیار کمتر و ناچیز تر است مبالغی که بابت کتاب های معمولی در فروشگاه‌ های کتاب باید پرداخت.

هم چنین می توانید حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار کتاب ایرانی را به صورت رایگان دانلود نمایید که برای این کار کافیست به سایت مورد نظر مراجعه کرده و در قسمت فایل هایی کشوی و فیلتر های لازم نام کتاب مورد نظر خود را سرچ کنید پس از یافتن گزینه دانلود را انتخاب نمایید.

آدرس سایت : https://iranpaper.ir

سایت freebookspot
2

سایت FreeBookSpot.es

یکی دیگر از سایت های معتبر و بسیار فوق العاده در زمینه ی دانلود کتاب می باشد که در واقع دانلود کتاب را برای مخاطبان خود آسان نموده است بنابراین شما با مراجعه به این سایت می توانید بیش از ۶۰۰ هزار کتاب را به صورت رایگان دانلود کنید. کتاب هایی که در سایت نامبرده وجود دارند در زمینه های مختلف علمی و تاریخی و رومان و ستاره شناسی و غیره موجود می باشند که شما بر اساس سلیقه و علاقه به خود می توانید برای دانلود و مطالعه آنها اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر ساختمانی

به این موضوع توجه داشته باشید که بدون پرداخت هیچگونه هزینه می توانید بیش از صدها کتاب را مطالعه نموده و از آخرین کتاب دانلود شده یا پر دانلود ترین کتاب در سایت هم مطلع باشید.

آدرس سایت : FreeBookSpot.es

سایت google play books
3

سایت Google Play Books

در واقع یکی از بزرگ ترین منابع برای دانلود کتاب های مختلف به گفته گوگل سایتGoogle Play Books می باشد. از این روش می توانید در چنین سایتی انواع کتاب های آموزشی و سرگرمی تاریخی و غیر را دانلود نمایید .

هم چنین با توجه به رایگان بودن آن ها کاملاً در دسترس هستند و لازم نیست شما نام کتاب را بدانید همین که نام نویسنده یا ناشر و یا حتی زبان کتاب مورد نظر را وارد کنید قطعا اطلاعات دیگری در رابطه با کتاب های مشابه در اختیار شما قرار داده می شود که در نهایت می توانید در مورد نظر را پیدا کنید.

آدرس سایت : play.google.com

سایت many books.net
4

سایت ManyBooks.Net

یکی دیگر از سایت های معروف در زمینه دانلود کتاب به حساب می ‌آید که شما عزیزان هر زمانی که بخواهید می توانید به این سایت دسترسی داشته باشید توجه کنید که در این سایت بیش از ۳۰ هزار کتاب رایگان برای دانلود وجود دارد که با زبان های مختلف خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

گاهی ممکن است شما عزیزان نیاز داشته باشید که کتاب با زبان های مختلف را مطالعه کنید یا کتاب های خارجی یا ایرانی را مورد مطالعه قرار دهید و مطمئن باشید که تمام کتاب های چاپ شده و کتاب هایی که به صورت الکترونیکی در آمده در این سایت وجود دارد هم چنین شما می ‌توانید سایت pdf آن ها را نیز دانلود نموده و از طریق pdf حرفه ای مطالعه کنید.

آدرس سایت : ManyBooks.Net

سایت free-e books.com
5

سایت Free-eBooks.com

حتما تا به حال نام این سایت را چه می دید چرا که این سایت هم خدمات بسیار فوق العاده را برای کاربرانی که علاقمند به مطالعه کتاب هستند فراهم می کند که با توجه به این مطالب و عنوان ها شما می توانید از طریق این سایت انواع کتاب های مورد نظر خود را دانلود کنید .

توجه داشته باشید که این ساعت ۵300 کتاب به صورت رایگان برای دانلود قرار داده است که شما می توانید آن ها را دانلود نمایید توجه داشته باشید که یکی دیگر از مزایای چنین سایتی امکان آپلود کتاب خودتان در سایت است تا بتوانید این فرصت را برای بقیه ایجاد کنید که آن ها نیز کتابی که شما قبلا خوانده را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر تبلیغات آنلاین

آدرس سایت :Free-eBooks.com

سایت free-Ebooks.net
6

سایت Free-eBooks.net

یکی دیگر از سایت های دانلود کتاب می باشد که شما می توانید در این سایت انواع کتاب مجلات مورد علاقه خود در ژانر های مختلف از جمله درام و تخیلی و طنز و علمی و تاریخی و غیره را سرچ نموده و پیدا کنید.

توجه داشته باشید که همه کتاب هایی که در این سایت قرار داده می شوند دانلود رایگان دارند به همین خاطر هیچ گونه هزینه ای بابت دانلود آن ها از شما گرفته نمی شود و هم چنین شما می توانید فرمت دانلود کتاب خود را انتخاب نمایید که امروز دانلود کتاب به صورت pdf طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا شما می توانید پی دی اف آن را نگه داشته و هر زمان که اراده کنید برای خواندن در دسترستان قرار گیرد.

آدرس سایت : Free-eBooks.net

سایت internet archive
7

سایت Internet Archive

از دیگر سایت های معروف می توان همین سایت را نام برد که بیش از میلیون ها کتاب برای دانلود در چنین سایتی وجود دارد و شما می ‌توانید بیش تر آن ها را به صورت رایگان دانلود کنید توجه داشته باشید که در این سایت انواع ژانر های تخیلی و طنز و درام و غمگین و خانوادگی و رازآلود و حتی علمی و آموزشی هم وجود دارد شما می توانید فرمت کتاب مورد نظر را انتخاب نموده و بعد برای دانلود اقدام کنید.

هم چنین انتخاب زبان اسپانیایی و فرانسوی و انگلیسی و آلمانی و غیره برای کتاب دانلودی وجود دارد. از مزایای مهم این سایت وجود دسته بندی برای کتاب های مورد نظر و همچنین امکان سرچ و جستجوی کتاب مورد نظر بازبان و نشر و موضوع مختلف می باشد.

آدرس سایت : archive.org

سایت open library
8

سایت Open Library

یکی دیگر از سایت های منتخب که به گفته مخاطبان از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که چنین سایتی می باشد چرا که حدود ۱.۷ میلیون کتاب برای دانلود در این سایت وجود دارد و شما می توانید کتاب هایی که زیر چاپ یا خارج از چاپ هستند را نیز در این وبسایت پیدا نموده و مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر اجاره ویلا

در واقع مجموعه کامل و تکمیلی از انواع کتاب ها به حساب می آید و شما می توانید فرمت کتاب مورد نظر خود را بر روی دانلود انتخاب کنید حتی شما می توانید از طریق این سایت کتاب هایی که تاکنون بازدید بسیار زیادی داشته اند و افراد زیادی به مطالعه آنها مشغول هستند را بیابید که همین موضوع کمک می ‌کند که شما کتاب خوب بخوانید و کتاب‌ هایی که ارزش علمی و بار فرهنگی کمتری دارند را کنار بگذارید.

آدرس سایت : Open Library

سایت getfreeebooks
9

سایت GetFreeeBooks.com

یکی دیگر از سایت های موفق در زمینه دانلود کتاب چنین سایتی است که به همه کاربران معرفی می ‌شود توجه داشته باشید که برای دانلود کتاب های متنوع لازم نیست در این سایت ثبت نام کنید حتی شما بدون ثبت نام می توانید کتاب مورد نظر خود را دانلود نمایید .

نکته دیگر در این باره انتخاب فرمت کتاب مورد نظر شما می باشد که اختیاری است و شما می توانید به صورت تی اکس تی یا pdf آن را دانلود کنید. حتی امکان دریافت تمام pdf از طریق ایمیل هم وجود دارد که برای شما ارسال می شود و شما را دانلود می کنید. به همین خاطر بهتر است سر زدن به چنین سایت فوق العاده را از دست ندهید.

آدرس سایت : GetFreeeBooks.com

سایت freetechbooks
10

سایت FreeTechBooks.com

چنین سایتی را دیگر همه شما می شناسید در واقع یکی از بزرگ ترین دغدغه های دانشجوها و دانش آموزان این است که بتوانند نسخه‌ های یادداشت های کلاسی و تمام مطالب و عنوان های آموزشی را به صورت کتاب با فایل کامپیوتری دریافت نموده و مطالعه نمایند.

شما عزیزان نیز می توانید از طریق این سایت به چنین خواسته ‌ای برسید که به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید انواع و اقسام مطالب و یادداشت های کلاسی را به صورت pdf و فایل های دیگر دانلود نموده و برای آپلود و نشر یادداشت های کلاسی و جزوات خود از همین طریق اقدام کنید.

اکنون شما عزیزان می توانید با مراجعه به این سایت ها از دیدن انواع فیلم های قدیمی و جدید نهایت لذت و استفاده را از زمان خود ببرید.

آدرس سایت : FreeTechBooks.com

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *