۱۰ سایت برتر کاغذ دیواری

همان طور که می دانید امروزه طراحی و دیزاین منزل از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند گذشته از این موضوع افراد سعی می کنند طرح و رنگ دیوارهای منزل و محل کار خود را طوری انتخاب کنند که فضای دلنشین و جذاب و زیباتر جلوه کند. در حقیقت انتخاب کاغذ دیواری برای دیوار محیط های مختلف می تواند فضا را بزرگتر و زیباتر و آرامبخش تر نشان دهد. همه این موارد بستگی دارد به اینکه شما چه نوع کاغذ دیواری برای کجای انتخاب کنید زیرا همان طور که می دانید کاغذ دیواری ها انواع مختلفی دارند و از نظر رنگ و جنس و طرح دسته بندی های متفاوتی دارند بنابراین توصیه ما این است که اگر قصد استفاده از کاغذ دیواری دارید از طریق ۱۰ سایت برتر کاغذ دیواری که در این مقاله از کی برتره به شما معرفی کرده‌ ایم اقدام نمایید در این معرفی با ویژگی انواع سایت های کاغذ دیواری آشنا خواهید شد.

سایت زیار دکور
1

سایت زیار دکور

از جمله بزرگترین وبسایت های کاغذ دیواری سایت زیار دکور است که افراد زیادی آن را می شناسند و می دانند که این مسایل چقدر تنوع در ارائه طرح های کاغذ دیواری دارد. برای سفارش کاغذ دیواری در ابعاد و متراژ مختلف دیوارهای منازل و محل کار خود می توانید از طریق آنلاین اقدام کنید در این صورت انتخاب شما بسیار راحت ‌تر خواهد بود زیرا از میان هزاران مدل، طرح دلخواه خود را خواهید یافت. گذشته از این موضوع شما امکان سفارش کاغذ دیواری با قیمت مناسب را نیز خواهید داشت و با هر بودجه ای می توانید اقدام به استفاده از کاغذ دیواری کنید. سایت زیار دکور برای مشتریان خود امکان ارسال سریع و رایگان را در نظر گرفته است.

.

آدرس سایت :www.ziardecor.ir

سایت دکور تک
2

سایت دکور تک

اگر کمی تحقیق و بررسی کرده باشید قطعاً به نام سایت دکورتک برخورده اید این سایت در زمینه فروش انواع کاغذ دیواری در جنس و رنگ و طرح مختلف فعالیت می کند در این میان جز سایت های برتر شناخته شده زیرا علاوه بر داشتن تنوع در تمام طرح و رنگ های کاغذ دیواری ارسال رایگان و امکان سفارش ساده و راحت را برای مشتریان خود فراهم نموده است بنابراین شما می توانید با مراجعه به سایت دکور تک به راحتی هر تعداد و هر متراژ کاغذ دیواری که مد نظرتان است را سفارش دهید. خوشبختانه امکان استعلام قیمت از طریق این سایت برای همه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:   ده سایت برتر تکنولوژی

آدرس سایت :www.decortak.com

سایت دکور آفیس
3

سایت دکور آفیس

از جمله وب سایت هایی که می توان به عنوان سایت برتر برای سفارش و خرید کاغذ دیواری نام برد شما عزیزان با مراجعه به سایت دکور آفیس می توانید جدید ترین و بهترین کاغذ دیواری را برای منزل خود انتخاب نمایید توجه داشته باشید که این کاغذ دیواری ها با بالاترین کیفیت و بهترین متریال افراد متخصص در این زمینه خدمت شما ارائه می‌ شود تنها کافی است که شما در مورد نظر خود را انتخاب نموده و سفارش دهید سپس برای نصب آن اقدام می نمایند. در سایت دکور آفیس بیش از صدها مدل کاغذ دیواری با قیمت های مختلف موجود است که شما می‌ توانید بر اساس بودجه ای که دارید خرید خود را ثبت کنید.

آدرس سایت :www.decoroffice.net

سایت دکور آذین
4

سایت دکور آذین

سایت دکور آذین یکی از برترین سایت های فروش کاغذ دیواری و کفپوش و دیوارپوش و لمینت و غیره است که شما می توانید با مراجعه به این سایت و دیدن دسته بندی کاغذ دیواری ها بیش از هزاران مدل کاغذ دیواری را مشاهده کنید همان طور که می دانید کاغذ دیواری ها از نظر جنس و رنگ و طرح و مدل باهم متفاوت هستند و شما می توانید متناسب با سلیقه و بودجه که دارید سفارش خود را به ثبت برسانید. امکان ثبت سفارش آسان و راحت برای همه مشتریان امکان پذیر است و می توان مقایسه قیمتی میان کاغذ دیواری های مختلف انجام داد.

آدرس سایت :www.decorazin.ir

سایت بانی چاپ
5

سایت بانی چاپ

یکی از مهم ترین سایت هایی که در وبسایت کی برتره توانست رتبه پنجم را به دست آورد سایت بانی چاپ می باشد که در طول زمانی که به فروش کاغذ دیواری مشغول بوده و موفقیت بسیار بزرگی را به دست آورده است توجه داشته باشید که در این سایت انواع مدل های کاغذ دیواری وجود دارد اما پس از اینکه انتخاب خود را انجام دادید سفارش خود را باید از طریق تماس تلفنی به ثبت برسانید و امکان ثبت سفارش به صورت آنلاین وجود ندارد اما این چیزی از تنوع و کیفیت کاغذ دیواری های سایت بانی چاپ کم نمی کند.

بیشتر بخوانید:   10 سایت برتر وکالت

آدرس سایت :www.banichap.com

سایت ویکی دکو
6

سایت ویکی دکو

از جمله سایت هایی که برای خرید کاغذ دیواری و دیوار پوش می توان نام برد سایت ویکی دکو است که شما عزیزان می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن با بیش ترین تنوع از مدلهای کاغذ دیواری رو به ‌رو شوید و سفارش خود را به بهترین نحو ممکن ثبت کنید چرا که بیش از هزاران مدل در رابطه با کاغذ دیواری وجود دارد و توضیحات لازم در رابطه با هر یک در این سایت داده شده است که شما می توانید با آگاهی تمام در رابطه با کاغذ دیواری مورد نظر خود اقدام کنید توجه داشته باشید که ثبت سفارش در این سایت تنها به صورت تلفنی می باشد یعنی شما باید با استفاده از شماره تماس های موجود در سایت سفارش خود را ثبت کنید.

آدرس سایت :www.wikideco.com

سایت اسکای پک
7

سایت آسمان نما

از جمله سایت های معروف و موفق در زمینه کاغذ دیواری سایت آسمان نما می باشد. در این صورت شما می توانید با مراجعه به سایت آسمان ما کاغذ دیواری مورد علاقه خود را سفارش دهید توجه داشته باشید که تنوع در کاغذ دیواری های ساده و سه بعدی بسیار زیاد است و شما می توانید متناسب با دکوراسیون منزل خود و رنگ های مختلف انتخاب خود را انجام دهید. به این موضوع توجه داشته باشید که ثبت سفارش در این سایت به صورت آنلاین وجود دارد و دیگر نگرانی از بابت آن نخواهید داشت تحویل سریع و ارسال رایگان از دیگر مزایای سایت آسمان نما برای تمام مشتریان خود می باشد که در این صورت رضایت مشتریان زیادی را جلب نموده است.

آدرس سایت :www.sky-pack.com

سایت منزل
8

سایت منزل

سایت منزل یکی از قدیمی ترین سایت هایی است که مشغول به ثبت سفارش های کاغذ دیواری می باشد بنابراین می توان فهمید که این سایت دست خوبی در فروش آنلاین کاغذ دیواری دارد به این صورت که شما عزیزان می‌ توانید شیک ترین و باکلاس ترین و مرغوب ترین و با کیفیت ترین کاغذهای دیواری را متناسب با سلیقه و دیزاین منزل خود انتخاب نموده و ثبت سفارش کنید به این موضوع توجه داشته باشید که ثبت سفارش از طریق سایت امکان پذیر است و این سایت تنها هدف از جلب رضایت مشتریان است که از طریق سفارش راحت و آسان و همچنین ارائه خدمات فوق العاده عالی هنگام نصب کاغذ دیواری و حتی جنس و متریال آن چنین هدفی را برآورده نموده است.

بیشتر بخوانید:   ۱۰ سایت برتر دانلود کتاب

آدرس سایت :www.manzel.ir

سایت آذرخش دکور
9

سایت آذرخش دکور

از دیگر سایت هایی که در مدت زمان کوتاهی توانسته بیش ترین خدمات و بهترین این متریال را خدمت مشتریان خود ارائه دهد آذرخش دکور نام دارد که تمام سعی و تلاش این سایت در زمینه ارائه بهترین کاغذ دیواری برای مشتریان می باشد بنابراین شما می توانید با مراجعه به این سایت انواع مدل های کاغذ دیواری را ببینید و پس از اینکه تصمیم خود را برای خرید گرفتید ابعاد و اندازه ها و جنس و کد هر یک از کاغذ دیواری ها را یادداشت نموده و بعد با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و بعد سفارش خود را ثبت کنید به این صورت شما می توانید اطلاعات بیش تری از طریق تماس تلفنی کسب نموده و با خیال راحت سفارش تان را به ثبت برسانید.

آدرس سایت :www.azarakhshdecor.com

سایت رونیا
10

سایت رونیا

چنین سایتی نزدیک به ۱۵ سال سابقه کاری در زمینه فروش کاغذ دیواری دارد و نصب کاغذ دیواری را به بهترین نحو ممکن برای مشتریان خود انجام می‌دهد بنابراین شما با بریز کوچکی در سایت مورد نظر می توانید انواع مدل های کاغذ دیواری را با جنس مختلف به حالت سه بعدی مشاهده نموده و ثبت سفارش خود را هم به صورت آنلاین انجام دهید. در واقع این سایت راحت ترین روش را مطابق با درخواست های مشتریان فراهم کرد و امروزه همه چیزی انجام نمی شود از انتخاب و خرید کاغذ دیواری هم از این انتخاب ‌ها مستثنا نیست و می ‌توان به راحتی این کار را انجام داد.

آدرس سایت :www.roniya.ir

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *