بهترین هتل های پنج ستاره مشهد نزدیک حرم

امروز با ما در کی برتره  با معرفی بهترین هتل های پنج ستاره مشهد نزدیک حرم همراه باشید.مشهد یکی از شهر های زیارتی ایران است که می توان گفت این موضوع نیز سبب شده است تا مشهد زائران زیادی داشته باشند و این امر هم سبب شده است تا مشهد نیاز زیادی به هتل داشته باشد.

همچنین می توان گفت که مشهد دارای هتل های بسیار گوناگون نیز می باشد که این تنوع سبب شده است تا همه افراد با هر سلیقه ای که دارند بتوانند هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

همچنین می توان گفت که بیشتر هتل های مشهد به دلیل رفت آمد زائران از کشور های دیگر دارای امکانات بسیار زیادی هستند و همین امر هم سبب شده است تا تعداد بهترین هتل های پنج ستاره مشهد نزدیک حرم زیاد شود.

هتل نوین پلاس مشهد
1

هتل نوین پلاس مشهد

درباره هتل نوین پلاس مشهد می توان گفت که این هتل ازجمله هتل های پنج ستاره مشهد است. همچنین این هتل به تازگی تاسیس شده است.هتل نوین پلاس مشهد دارای هفت طبقه و همچنین ۱۰۳ واحد اقامتی است. تمامی واحد های اقامتی این اتاق دارای امکانات رفاهی کاملی برای رفاه و راحتی مسافران هستند.همچنین از ویژگی های دیگر این هتل می توان به موقعیت مکانی بسیار خوب این هتل اشاره کرد که سبب دسترسی آسان مسافران ساکن در این هتل به مکان هایی مانند شاندیز،باغ وحش،پارک وکیل آباد شده است. همچنین این هتل نیز دارای پرسنل بسیار کاربردی و آموزش دیده هستند.

هتل قصر طلایی مشهد
2

هتل قصر طلایی مشهد

می توان گفت که هتل قصر طلایی یکی از بزرگترین و همچنین مجلل ترین هتل کشور است. این هتل از معروف ترین های کشور هم به شمار می رود که دارای طراحی و معماری بسار زیبایی است.هتل قصر طلایی مشهد دارای ۲۰طبقه و ۳۵۸ واحد اقامتی است.

از امکانات و همچنین مزایای هتل پنج ستاره قصر طلایی مشهد می توان به چشم انداز اتاق ها به حرم مطهر،وجود رستوران های زیبا و با کیفیت در هتل،سونا،استخر…اشاره کرد. می توان گفت که جالب ترین و جدیدترین اتاق در هتل قصر، کیدز روم هتل قصر طلایی مشهد است. این اتاق به شیوه شخصیت های والت دیزنی برای کودکان طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین جراح بینی در مشهد
هتل درویشی مشهد
3

هتل درویشی مشهد

می توان گفت که هتل درویشی مشهد از دیگر هتل های پنج ستاره و همچنینی معروف مشهد است. این هتل در فاصله ۱/۴ کیلومتر از حرم واقع شده است این سبب شده است تا این هتل که در نزدیکی حرم است مو دوجه افراد زیادی قرار بگیرد .می توان‌ درباره این هتل مشهد بیان کرد که دارای معماری زیبایی است.

همچنین این هتل پنج ستاره دارای ۲۳طبقه است که می توان گفت از بلندترین مراکز اقامتی نیز به شمار می آید.این هتل همچنین دارای ۲۲۳ اتاق و واحد اقامتی برای اقامت مسافران است که می توان گفت تمامی آن ها نیز دارای امکانات رفاهی کاملی هستند تا مسافران نیز احساس آرامش و راحتی داشته باشند.

هتل خورشید هشتم رئوف کوثر مشهد
4

هتل خورشید هشتم رئوف کوثر مشهد

هتل خورشید هشتم رئوف کوثر مشهد یکی از هتل پنج ستاره مشهد است همچنین این هتل از هتل های جدید و تازه تاسیس مشهد نیز می باشد.این هتل مشهد در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. هتل خورشید هشتم رئوف مشهد دارای بنایی با ۱۱طبقه و ۱۵۸ واحد اقامتی است که تمام اتاق های اقامتی این هتل دارای تمام امکانات رفاهی است.

این هتل نیز در نزدیکی مراکز خرید مانند بازار رضا،بازار عباس قلی خان و هفده شهریوراست.از دیگر مزایای خوب این هتل پنج ستاره مشهد این است که این هتل دارای پرسنل با تجربه و همچنینی کاربلد است که این امر نیز سبب محبوبیت بیشتر این هتل شده است.

هتل الماس مشهد
5

هتل الماس مشهد

می توان گفت که هتل الماس مشهد از مجلل ترین و همچنین معروف ترین هتل های مشهد است.هتل الماس مشهد از دو گروه هتل های الماس تشکیل شده است. هتل الماس دو دارای ۲۱۸ واحد اقامتی است.همچنین این هتل دارای ۲۵ طبقه نیز می باشد. درباره هتل الماس مشهد می توان گفت که دارای معماری بسیار زیبا و خاص است که ترکیبی از سبک های ایران باستان، سبک روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی و… نیز می باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های کاشت ناخن مشهد

همچنین هتل الماس مشهد نیز دارای قوانینی است که این قوانین برای رفاه و آسایش بیشتر مسافران نیز بوجود آمده است. همچنین این عتل دارای امکانات رفاهی گوناگونی نیز می باشد تا مسافرانی که در این هتل اقامت دارند احساس راحتی و آرامش نیز داشته باشند.

.

هتل بین المللی قصر
6

هتل بین المللی قصر

هتل بین المللی قصر مشهد ازجمله معروف ترین و همچنین باسابقه ترین هتل های مشهد است.می توان گفت که فاصله این هتل تا حرم مطهر بسیار کم است و کمتر از ۸۰۰متر می رسد که این امر نیز سبب می شود زائرانی که در این هتل اقامتی دارند به راحتی به حرم رفت آمد کنند و از این بابت دچار مشکل نشوند.

هتل بین المللی قصر مشهد دارای طراحی و معماری زیبایی است و همچنین واحد های اقامتی این هتل نیز امکانات کامل را برای رفاه مسافران دارند‌.همچنین این هتل نیز دارای کارکنان با تجربه و آموزش دیده می باشد که سبب شده است تا این هتل از محبوبیت زیادی در میان مردم مختلف با سلیقه های گ نگونی ب خوردار باشد و افراد با سلیقه خاص این هتل را برلی اقامت خود انتخاب کنند.

هتل پردیسان مشهد
7

هتل پردیسان مشهد

می توان گفت که هتل پردیسان مشهد از جمله بهترین هتل های پنج ستاره مشهد است.همچنین می توان گفت که این هتل دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است و در یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق مشهد قرار دارد.هتل پردیسان مشهد دارای معماری بسیار زیبایی نیز می باشد و همچنین می توان گفت که این هتل تمام امکانات رفاهی را برای راحتی مسافران خود فراهم کرده است.

این هتل دارای کارکنانی بسیار خوش برخورد و همچنین با تجربه است.از افتخارات این  هتل می توان به دریافت برند جهانی حلال از مرکز اطلاعات و تحقیقات پارلمان اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و کسب گواهینامه بین المللی رضایتمندی مشتری نیز اشاره کرد که یک امر مهم و با اهمیت است می‌باشد.

هتل هما۱ مشهد
8

هتل هما۱ مشهد

هتل هما مشهد از هتل های پنج ستاره معروف مشهد است که در بین افراد مختلف و دارای سلیقه های گوناگون تیز محبوب می باشد. همچنین می توان گفت که هتل هما مشهد در مرکز شهر قرار دارد این هتل  دارای ۱۳۵ واحد اقامتی مختلف است که تمامی آن ها تیز امکانات رفاهی کاملی دارند.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان های تفریحی مشهد

این هتل در نزدیکی مترو،مرکز خرید،حرم مطهر و… قرار دارد. همچنین از دیگر مزایای این هتل می توان به داشتن سالن غذاخوری،سونا،زمین تنیس،سالن ماساژ و… اشاره کرد.همچنین می توان گفت که هتل هما مشهد با خدمات بسیار گوناگون خود باعث راحتی و رفاه مسافران می شود.

هتل سی نور مشهد
9

هتل سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد نیز از بهترین هتل های پنج ستاره مشهد نزدیک حرم است. این هتل همچنین دارای ظاهری زیبا و جذاب می باشد. هتل سی نور مشهد دارای بنایی با ۲۲طبقه و ۲۸۶ اتاق نیز می باشد.

درباره موقعیت مکانی هتل سی نور مشهد می توان گفت که این عتل در خیابان هفده شهریورقرار داردکه این امر تیز سبب شده است تا این هتل فاصله کمی با ترم مطهر داشته باشد و همچنین این هتل فاصله کمی با مراکز خرید هم دارد. همچنین می توان گفت که این امر به محبوبیت بیشتر این هتل در میان افراد مختلف با سلیقه های گوناگون نیز شده است.

هتل قصرالضیافه قدس
10

هتل قصر الضیافه قدس

ازدیگر بهترین هتل های پنج ستاره مشهد نزدیک حرم می توان به هتل قصرالضیافه قدس اشاره کرد. این عتل از هتل های تازه تاسیس مشهد نیز می باشد که در جوار بارگاه امام رضا (ع) و همچنین در کنار دارالشفا آستان مقدس علی ابن موسی الرضا افتتاح تیز قرار دارد. همچنین می ت ون گفت که این ویژگی هتل قصر الضیافه قدس به محبوبیت هرچه بیشتر این هتل کمک بسیار زیادی کرده است.این هتل دارای امکانات کامل رفاهی برای ای مسافرانی که در این هتل اقامت دارند می باشد و این امر به منظور افزایش رفاه حال مسافران این هتل انجام می شود

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *