بهترین سالن های میکروبیلدینگ در نیاوران

ما در این مقاله از کی برتره برخی از بهترین سالن های میکروبیلدینگ در نیاوران را برای شما معرفی خواهیم کرد.میکروبیلدینگ یکی از خدمات پرطرفدار زیبایی است که امروزه در سالن های زیبایی ارائه می شود. میکروبیلدینگ به عنوان یکی از روش های آرایش دائم ابرو می باشد که در این روش داخل ابرو هاشور های طبیعی در جهت ابرو زده می شود و هر چه پررنگ تر باشد طبیعتا ماندگارتر خواهد بود.

میکروبیلدینگ یکی از روش های تتوی ابرو است که حالتی طبیعی و زیبا دارد، بسیاری از بانوان امروزه طرفدار میکروبیلدینگ هستند. واضح است که ابرو تاثیر بسیار زیادی را در چهره می‌گذارد و بسیار در زیبایی افراد موثر می باشد

مرکز آرایش دائم مریم حمزه ای
1

مرکز آرایش دائم مریم حمزه ای

تیم بسیار تخصصی و حرفه ای آرایش دائم مریم حمزه ای خدمات آرایشی را بسیار اصولی انجام می دهند و با سابقه درخشانی که در این زمینه دارند توانستند افراد بسیاری را به سمت خود جذب کنند. این آرایشگاه یک مرکز بسیار عالی برای میکروبلیدینگ ابرو می باشد که ماندگاری بیش از سه سال را دارد و همینطور از مواد اولیه اروپایی برای ابروهای شما استفاده می کنند و شما می توانید قبل از انجام این کار مشاوره تخصصی از این مرکز آرایشگری بگیرید این سالن یکی از بهترین سالن های میکرو بیلینگ واقع در نیاوران میباشد.

 

آدرس: محدوده نیاوران

مرکز آرایش دائم تهران
2

مرکز آرایش دائم ( لاویسا )

در این مجموعه می توانید انواع خدمات فیبروز و میکروبلیدینگ را توسط متخصصین این کار و با طراحی مطابق چهره ی خود دریافت کنید. در این مرکز مشاوره ی اولیه برای طراحی و قرینه سازی ابرو به صورت رایگان و حرفه ای در خدمت شما قرار گرفته می شود. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه ی آرایش های دائمی فعالیت می کند و یکی از برترین های این حرفه می باشد.

 

آدرس: تهران اتوبان ارتش مجتمع شمیران سنتر

سالن زیبایی بیوتی گاردن
3

سالن زیبایی بیوتی گاردن

این سالن زیبایی یکی از بهترین سالن های نیاوران میباشد . این سالن زیبایی خدمات آرایش های دائم مانند میکروبیلدینگ و قرینه سازی ابرو و تاتو و هاشور ابرو و تاتو خط چشم و خط لب و بسیاری از موارد را را بسیار حرفه ای و زیر نظر اساتید با تجربه انجام میدهند و شما با میکرونیدلینگ می توانید طبق فرم صورت خود ابروهای خود را حالت دار و پرتر کنید که این کار متناسب با چهره شما در این آرایشگاه انجام می شود این مرکز در میکروبلیدینگ ابرو بسیار ماهر و متخصص بوده و حتماً به شما پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های میکروبیلدینگ در قیطریه

 

آدرس: نیاوران دزاشیب ابتدای دزاشیب روبروی آتش نشانی ساختمان مریم پلاک ۴۴ واحد ۵۴

سالن زیبایی سحر اعتماد
4

سالن زیبایی سحر اعتماد

این سالن زیبایی به مدیریت سرکار خانم سحر اعتماد یکی از بهترین و حرفه ای ترین سالن های زیبایی واقع در محله نیاوران میباشد که افرادی بسیار حرفه ای و با تجربه در این مرکز مشغول به کار هستند. شما می توانید از خدمات میکروبلیدینگ ابرو را با بهترین مواد اروپایی که ماندگاری بسیار بالایی را دارند انجام دهید و همینطور شما میتوانید از بی حسی موضعی برای انجام این کار اطمینان خاطر داشته باشید و قبل از انجام میکرو بیلدینگ از مشاوران این مجموعه کمک بگیرید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند.لاین میکروبیلدینگ این مجموعه نیز توسط کادر حرفه ای و متخصص فعال و اماده ی ارائه ی خدمات میکروبیلدینگ به شما عزیزان می باشد.

 

آدرس: نیاوران درازشیب دکتر لواسانی بین وطن پور و آقایی فرمانیه خیابان لواسانی بین وطن پور و اقایی

سالن زیبایی کات اند کیوت
5

سالن زیبایی کات اند کیوت

این سالن زیبایی با کادری مجرب و حرفه ای آماده انجام انواع خدمات آرایشی و زیبایی می باشد این آرایشگاه حرفه ای دارای افرادی متخصص و کارآمد می باشد که خدمات ابرو مانند میکروبیلدینگ را به بهترین روش ممکن و با بهترین و با کیفیت ترین مواد ها که ماندگاری بسیار بالایی دارند انجام می دهند و همین طور قبل از انجام این کار به طور کامل به شما مشاوره می دهند و شما را راهنمایی می‌کنند تا شما مدلی که به فرم صورت تان می آید را انتخاب کنید.

 

آدرس: نیاوران ضلع جنوب پارک نیاوران مجتمع اطلس مال طبقه اول اداری واحد ۱۵

سالن زیبایی پرل
6

سالن زیبایی پرل

با اطمینان می‌توان گفت که سالن زیبایی پرل یکی از بهترین و متخصص ترین سالن های زیبایی واقع در نیاوران میباشد که مشتریان بسیار زیادی را دارا می باشد این سالن تخصصی انواع خدمات میکاپ عروس و شینیون و کاشت ناخن و کاشت مژه ولیفت ابرو و مژه و میکروبیلدینگ ابرو را با افرادی متخصص و حرفه ای به بهترین نحو ممکن برای شما انجام می دهد این سالن برای میکرو بیلینگ از موادی بسیار عالی و اروپایی استفاده می کند که ماندگاری بسیار بالایی را دارد و شما می توانید از کیفیت موادی که برای شما استفاده می شود اطمینان خاطر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی هروی

 

آدرس: نیاوران دکتر باهنر مجتمع تجاری نارون طبقه ۳ واحد ۳۰۲.

سالن زیبایی سیلوانا
7

سالن زیبایی سیلوانا

سالن زیبای سیلوانا در نیاوران یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین سالن های زیبایی واقع در این محدوده میباشد که خدمات کامل را با کادر مجرب در لاین های اختصاصی در فضای بسیار عالی انجام میدهد. این سلام و زیبایی خدمات میکروبیلدینگ ابرو را با بهترین مواد و روش های به روز و جدید دنیا انجام می دهد و شما می توانید از کیفیت مواد و ماندگاری آنها اطمینان خاطر داشته باشید در این مرکز تخصصی خدمات میکرو بیلینگ زیر نظر افراد متخصص و با تجربه انجام میشود.

 

آدرس: نیاوران جماران کوچه دوم پلاک ۶ واحد ۱

سالن زیبایی مریم رفیعی
8

سالن زیبایی مریم رفیعی

سالن زیبای مریم رفیعی یکی از بهترین و عالی ترین سالن های زیبایی واقع در نیاوران میباشد که با مدیریت سرکار خانم مریم رفیعی میباشد . این مرکز در حوزه ی خدمات میکروبیلدینگ کادری مجرب و متخصص دارد که به تکنیک های هاشور اروپایی مسلط هستند و جدیدترین متدهای روز دنیا را با مواد آلمانی باکیفیت به مشتریان خود ارائه می دهند. همچنین خدمات میکروبیلدینگ در این مرکز با دستگاه های جدید، بیلدینگ و پیگمنتیشن توسط پیگمنتر کار حرفه ای و با سابقه صورت می گیرد.

 

آدرس: میدان نیاوران خیابان پور ابتهاج بعد از خداوردی روبروی سازمان آب ساختمان یاس پلاک ۲۶۷ طبقه سوم واحد ۳۰۴

آرایشگاه ملکه نارون-min
9

آرایشگاه ملکه نارون

اگر برای انجام میکروبیلدینگ به دنبال سالنی مجهز و حرفه ای هستید باید سالن زیبایی ملکه نارون را به شما معرفی کنیم. لاین میکروبیلدینگ این مجموعه از حرفه ای ترین میکروبیلدینگ کاران منطقه تشکیل شده است که خدمات ارایش دائم ابرو را به صورتی طبیعی و با ماندگاری بالا برای شما انجام می دهند.

 

آدرس: خیابان نیاوران، تقاطع کامرانیه، مجتمع تجاری نارون، طبقه1، واحد 108

خدمات ابرو آزاده فضیلی-min
10

خدمات ابرو آزاده فضیلی

در سالن زیبایی فضیلی با مدیریت شخص خانم آزاده فضیلی شما می توانید حرفه ای ترین خدمات میکروبیلدینگ ابرو را در شمال تهران تجربه کنید. این مجموعه از رنگ های استاندارد و آمریکایی و باکیفیت استفاده می کند.  خدمات میکروبیلدینگ در این مجموعه طبق آخرین متدهای روز دنیا به شما ارائه می شود همچنین روش کرکی در میکروبیلدینگ روشی سخت و باکیفیت است که بسیار طبیعی است این روش را می توانید با بهترین کیفیت از سالن فضیلی دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی تهران

 

آدرس :میدان نیاوران ،ابتدای خیابان پور ابتهاج ،بعد از خیابان خداوردی ،بین خیابان خداوردی و بن بست یاس ،ساختمان پزشکان یاس،پلاک 267،طبقه سوم ،واحد304، سالن زیبایی مریم رفیعی

میکروبلیدینگ سالن زیبایی عروس نیاوران-min
11

خدمات میکروبلیدینگ سالن زیبایی عروس نیاوران

این مجموعه یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات میکروبیلدینگ با بهترین کیفیت در نیاوران می باشد که در جهت حفظ رضایت مشتریان و ایجاد حال خوب و خاطره ای خوش از خدمات سالن تمام تلاش خود را به کار گرفته است. کادر حرفه ای این سالن از مواد و متریال استاندارد و با کیفیت درجه یک استفاده می کنند که از اصول مهم خدمات رسانی سالن می‌باشد .

 

آدرس: نیاوران، بعد از چهارراه کامرانیه، نبش منظریه ۲، مجتمع تجاری منظریه، پلاک ۸۹، طبقه ۲، واحد ۲۰۲

میکروبلیدینگ نسترن خورشیدی-min
12

خدمات و آموزش میکروبلیدینگ نسترن خورشیدی

مرکز خدمات و آموزش میکروبلیدینگ نسترن خورشیدی به عنوان مجموعه ای تخصصی در حوزه ی میکروبیلدینگ و تتو در شمال تهران و منطقه ی نیاوران توانسته خوش بدرخشد و مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد. در این مجموعه تمامی خدمات به صورت حرفه ای و بدون نقص و با مواد باکیفیت صورت می گیرد. خانم نسترن خورشیدی مدرس و پیگمنتر متخصص و دارای مدرک بین المللی آکادمی Axford انگلیس- دارای مدارک رژووی آمریکا- کمپانی pmcs استرالیا و دارای مدرک انجمن پزشکی سازمان ملل متحد UN در زمینه میکروپیگمنتیشن میکروبلیدینگ و مدرک پداگوژی می باشد.

 

آدرس: تهران، نیاوران ، اندرزگو

سالن زیبایی المیرا جلالی-min
13

سالن زیبایی المیرا جلالی

خانم المیرا جلالی مجموعه ی خود خدمات و اموزش میکروبلیدینگ با تمامی سبک های فیبروز  بولدبروز و با پیشرفته ترین تکنیک ها به مشتریان و هنرجویان خود ارائه می دهد. خاتم جلالی از بهترین مدرسین خدمات میکروبیلدینگ است که باتوجه به تخصص و تسلط در این حوزه بهترین خدمات را نیز به مشتریان خود ارائه می دهند.

 

آدرس: نیاوران، خیابان باهنر ، مجتمع تجاری نارون

آکادمی تخصصی فریماه محمدنژاد-min
14

آکادمی تخصصی فریماه محمدنژاد

در این آکادمی تخصصی شما علاوه امکان آموزش و یادگیری این حرفه می توانید انواع خدمات میکروبیلدینگ را نیز دریافت کنید. این مجموعه اولین مرکز ریمو ایران می باشد و همچنین صاحب سبک ریمو به روش مستر بین المللی pmu است. تخصص و سابقه ی کار این مجموعه باعث شده است تا مشتریان زیادی از تمام مناطق تهران به این مرکز مراجعه نمایند.

 

آدرس : تهران ، نیاوران

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *