بهترین دندانپزشکان مشهد

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین دندانپزشکان مشهد را به شما معرفی کنیم برای آشنایی با این دندان پزشکان و مطب های آن هم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

شهر مشهد یکی از پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر های ایران می باشد که افراد بسیار زیادی در آن زندگی می کنند. به همین دلیل وجود بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیاد و عالی در این شهر بسیار لازم و ضروری می‌باشد که دندانپزشکی ها از این دسته ضرورت ها به حساب می آید و بسیار مهم است تا افراد به سلامت دهان و دندان خود توجه داشته باشند.

به همین دلیل مهم است تا چندین دندانپزشک بسیار عالی و کاربلد و حرفه‌ای را بشناسند تا هم برای چکاپ و هم برای رفع مشکلات دهان و دندان به آنها مراجعه کنند انتخاب دندانپزشک خوب بسیار مهم می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هزینه های دندانپزشکی تا حدی بالا می باشد و عدم انتخاب صحیح دندانپزشک می تواند علاوه بر نیاز به درمان طولانی تر منجر به خسارت مالی نیز بشود.

دکتر ساناز علیزاده
1

دکتر ساناز علیزاده

دکتر ساناز علیزاده دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شهر مشهد می باشد که یکی از بهترین و حرفه ای ترین ها در زمینه دندانپزشکی به حساب می آید و افراد بسیار زیادی این پزشکی را می شناسند دکتر علیزاده دارای برد تخصصی می باشند خدمات زیبایی و ترمیمی دندانپزشکی که در مطب خود ارائه می دهند را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند که این خدمات عبارتند از کامپوزیت و لمینت سرامیکی و بلیچینگ و طراحی لبخند و روکش و ترمیم زیبایی و بسیاری از موارد دیگر.

 

آدرس: مشهد محتشمی ۱۰ پلاک ۲۹ ساختمان شفا طبقه ۳

دکتر مجید قیاسی
2

 دکتر مجید قیاسی

دکتر مجید قیاسی یکی از بهترین دندانپزشکان مشهد می باشند و خدمات زیبایی دندان را نیز انجام می دهند دکتر مجید قیاسی دارای فلوشیپ و مسترشیپ ایمپلنت از ICOI  آمریکا می باشد دکتر مجید قیاسی در زمینه‌های ایمپلنت و لمینت دندان را سفید کردن دندان یا همان بلیچینگ و ترمیم دندان عصب کشی و انواع جراحی های ریشه دندان و بسیاری از موارد دیگر فعالیت دارند و تمامی این موارد را بسیار عالی انجام می دهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین هتل های شهر مشهد

 

آدرس: خیابان احمدآباد سه راه راهنمایی در راهنمایی دو جنبه پلاک ۱۱۰

دکتر علیرضا شبستری
3

 دکتر علیرضا شبستری

دکتر علیرضا شبستری متولد شهر مشهد و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی شهر مشهد و در رشته دندانپزشکی می باشند و ایشان در سال ۱۹۹۷ میلادی به کشور استرالیا مهاجرت کردند و در آن کشور دوره‌های متعدد دانشگاهی و آزمونهای نظری و علمی را گذراند و در نهایت موفق به عضویت در کنسول دندانپزشکی استرالیا شدند پس از آن دکتر شبستری مشغول به ادامه تحصیل و دوره های فلوشیپ در رشته دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه سیدنی و فلوشیپ جراحی اینترنت در ایالات ویکتوریا و شهر ملبورن شدند.

 

آدرس: مشهد نرسیده به چهارراه دکترا ابن سینا ساختمان ۴۶ بلوک ۲ طبقه ۲ واحد ۲۴ و ۲۳

دکتر فهیمه شاهرخی
4

دکتر فهیمه شاهرخی

یکی از بهترین و ماهرترین پزشکان و جراحان دندانپزشک در شهر بزرگ مشهد می باشند که تمامی خدمات دندانپزشکی مانند کامپوزیت و ایمپلنت و لمینت و بلیچینگ و جراحی های دندان های نهفته و عصب کشی و بسیاری از موارد دیگر را به بهترین نحو ممکن و بسیار عالی انجام میدهند و نمی گذارند که هیچ گونه مشکل و دردی برای بیمار به وجود بیاید این پزشکی یکی از بهترین و عالی ترین پزشکان شهر مشهد به حساب می‌آید که افراد بسیار زیادی برای انجام خدمات دندانپزشکی خود به ایشان مراجعه می کنند.

 

آدرس: حد فاصل صارمی ۱۳ و میدان کوثر ساختمان نوید طبقه اول

دکتر تهمینه خوشبختی
5

دکتر تهمینه خوشبختی

دکتر تهمینه خوشبختی یکی از موفق ترین و معروف ترین پزشکان جراح و دندانپزشک در شهر بزرگ مشهد می باشند که افراد بسیار زیادی برای انجام خدمات دهان و دندان به ایشان مراجعه می‌کنند این پزشک بسیار با تجربه و ماهر میباشد و هیچ گونه ای با ایرادی در کار وجود نخواهد داشت و تمامی خدمات دندانپزشکی چه زیبایی و چه برای رفع مشکلات را به بهترین نحو ممکن و با عالی ترین مواد انجام میدهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین جراح بینی در مشهد

 

آدرس: مشهد شهرک غرب بلوار شاهد بین شاهد ۳۱ و ۳۳ برج ایلما طبقه ۴ واحد ۴۰۶

دکتر زهرا امینی رودخانه
6

دکتر زهرا امینی رودخانه

دکتر زهرا امینی یکی از دندانپزشکی بسیار عالی و پیشرفته و حرفه ای در شهر مشهد می باشند که توانستند با سابقه درخشان و بسیار عالی در این زمینه به شدت بدرخشند و توجه افراد بسیار زیادی را به سمت خود جلب کنند دکتر زهرا امینی تمامی خدمات دندانپزشکی مانند لمینت سرامیکی و کامپوزیت و درمان ریشه و پروتز و ایمپلنت و عصب کشی و جراحی و بسیاری از موارد دیگر را انجام می دهند و به شدت در این زمینه با تجربه می باشند.

 

آدرس: بلوار هاشمیه بین هاشمیه ۲۴ و ۲۶ ساختمان ۲۰۰ طبقه اول عصر ها همه روزه بجز پنجشنبه ها ۱۶ الی ۲۱

دکتر فرزانه عبدالحسین پور
7

دکتر فرزانه عبدالحسین پور

دکتر فرزانه عبدالحسین پور با سابقه کار بسیار بالا و کسب مهارت و تجربه لازم و کافی و بسیار بالا در زمینه دندانپزشکی و انواع جراحی های آن توانستن جزو بهترین ها در این زمینه باشند و تمامی خدمات دندانپزشکی را بسیار عالی انجام دهند دکتر فرزانه عبدالحسین پور متخصص دندانپزشکی کودکان می باشند و می توانند تمامی خدمات دندانپزشکی کودکان را بسیار عالی به کودکان شما ارائه دهند به طوری که آنها به هیچ عنوان نترسند و هیچگونه دردی را احساس نکنند دکتر فرزانه عبدالحسین پور یکی از بی نظیرترین پزشکان دندانپزشک در شهر مشهد می باشند.

 

آدرس: مشهد چهارراه خیام بلوار دستغیب بین دستغیب ۳۳ و ۳۵ ساختمان پزشکان آتیه طبقه دوم

دکتر فرزانه عبدالحسین پور

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های کاشت ناخن مشهد
دکتر الهه مسعودی
8

دکتر الهه مسعودی

دکتر الهی مسعودی یکی از متخصص ترین و حرفه ای ترین پزشکان دندانپزشک می باشد در این زمینه تجربه بسیار بالا و عالی را کسب کرده‌اند و توانسته اعتماد بسیاری از بیماران خود را به دست بیاورند این پزشک بسیار باسواد و خوش برخورد می باشند تمامی افرادی که به ایشان مراجعه کرده‌اند از انواع خدمات دندانپزشکی و برخورد ایشان بسیار راضی بوده اند دکتر الهه مسعودی یکی از بی‌نظیرترین پزشکان دندانپزشک و جراحان دندانپزشک در شهر مشهد می باشند که تمامی خدمات دهان و دندان را بسیار عالی انجام می دهند.

 

آدرس: مشهد بلوار امامت واقع در امامت ۹ پلاک ۱۰۳

دکتر مهدی غلامی
9

دکتر مهدی غلامی

دکتر مهدی غلامی یکی از بهترین و ماهرترین پزشکان و جراحان دندانپزشک در شهر بزرگ مشهد می باشند که تمامی خدمات دندانپزشکی مانند کامپوزیت و ایمپلنت و لمینت و بلیچینگ و جراحی های دندان های نهفته و عصب کشی و لمینیت و سفید کردن دندان و بسیاری از موارد دیگر را به بهترین نحو ممکن و بسیار عالی و حرفه ای انجام میدهند و نمی گذارند که هیچ گونه مشکل و دردی برای بیمار به وجود بیاید این پزشک جز بهترین پزشکان دندانپزشک در شهر مشهد می باشند.

 

آدرس: احمدآباد نبش ملاصدرا ۲ ساختمان سپهر صدرا طبقه اول واحد ۵

دکتر عباس منصوری
10

 دکتر عباس منصوری

دکتر عباس منصوری یکی از بی نظیر ترین و با تجربه ترین و حرفه ای ترین پزشکان دندانپزشک در شهر مشهد می باشند که تمامی خدمات دهان و دندان را بسیار عالی و با بهترین مواد با بهترین روش ممکن انجام میدهند و توانستند با کار بسیار عالی و حرفه‌ای خود توجه بسیاری از افراد را جلب کنند ایشان یک پزشک بسیار معروف در شهر مشهد می باشند که افراد بسیار زیادی برای انجام خدمات دندانپزشکی به ایشان مراجعه می کنند.

 

آدرس: نقشه هاشمیه۲۷ ساختمان فردوسی طبقه دوم

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *