بهترین سی سی کرم

لازم به ذکر است که یکی از محبوب ترین و کار آمد ترین کرم ها کرم سی سی است که در واقع cc مخفف Color Correction  است ؛ باید خدمتتان عرض کنیم که این کرم ها که به رنگ صورت هستند از بی بی کرم پیشرفته تر هستند و پوشش بیش تری دارند و به خوبی می تواند لکه ها، چین و چروک و قرمزی های روی پوست را بپوشاند. مسئله ای که وجود دارد این است که کیفیت تمام برند ها یکسان نیست به همین دلیل باید به دنبال بهترین سی سی کرم در بازار باشید.

ما امروز قرار است تعدادی از بهترین کرم های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا شما با توجه به ویژگی ها و قیمتی که دارند یکی از آن ها را انتخاب کنید.

کرم سی سی شنل

سی سی کرم  شنل یکی از بهترین سی سی کرم های بازار است که می توانید برای خود تهیه کنید.  کرم سی سی شنل بدون شک انتخاب ستاره های هالیوودی است. این کرم با فرمولاسیون خاص خود به پوست شما نرمی و لطافت می‌ بخشد پس اگر پوست خشکی دارید از آن غافل نشوید زیرا این محصول باعث رفع خشکی و تغذیه پوست می‌ شود.

علاوه بر این باید اضافه کنیم  این کرم دارای عطر شنل است که باعث افزایش جذابیت آن در بین مصرف‌کنندگان شده است. این کرم دارای SPF 50 است که به خوبی از پوست شما در برابر اثرات مخرب آفتاب محافظت می کند . ابن محصول ۵ رنگ مختلف دارد و شما به راحتی یک رنگ مطابق با پوست خود پیدا کنید‌.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک‌ های سنگی

کرم سی سی لاکورت

سی سی کرم برند لاکورت یکی از بهترین سی سی کرم های موجود در بازار است که خاصیت مرطوب کنندگی و ضد التهاب دارد. بارز ترین این کرم قدرت پوشش دهی بالا ان است. سی سی کرم لاکورت نیز از پوست شما در برابر پیری و اشعه آفتاب محافظت می کند این کرم حاوی عصاره آلوئه ورا، روغن جوجوبا و ویتامین  E است که به پوست شما نرمی، لطافت و تغذیه می ‌دهد.

هم چنین این کرم قابل استفاده برای پوست های حساس و خشک است. جالب است بدانید که برای تهیه ی این کرم از ۶۰ نوع گیاه و مواد معدنی هم چون یاقوت، طلا، الماس، پلاتین، کدو تنبل و غیره استفاده شده است؛ علاوه بر این ۳ کپسول زرد، سیاه و قرمز دارد که به محض نشستن روی پوست رنگ طبیعی به خود می گیرد.

 بهترین سی سی کرم

کرم سی سی ساسکین

 برند‌ ساسکین یکی از بهترین برند های دنیا است که محصولاتی متناسب با پوست های مختلف تولید و به بازار عرضه می کند. این کرم قدرت زیادی برای پوشاندن پوست دارد و بعد از آن از دیگر کرم های آرایشی بی نیاز می شوید. شایان به ذکر است که ترکیبات این کرم حاوی اسید هیالورونیک و جلبک های دریایی است تا از پوست محافظت کند.

این محصول خاصیت کنترل رنگ دارد و دارای SPF 30 است که از پوست در مقابل پرتو های مضر خورشید محافظت کند . این کرم پوست شما را به خوبی آبرسانی می کند و موجب لطیف تر شدن و درخشان تر شدن پوست شما می شود .

بیشتر بخوانید:   بهترین شامپو های نرم کننده مو زنانه و مردانه

کرم سی سی برند سی گل

سی گل یکی از پر فروش ترین و بهترین برند هایی است که سی سی کرم نیز یکی از بهترین لوازم آرایشی بهداشتی سی گل است که متناسب با پوست های چرب است و بعد از استفاده یک ظاهر مات روی پوست شما می دهد . باید به این نکته اشاره کنیم که این کرم از عصاره کاکادو، لیپوزوم ویتامین سی و رز هیپ ساخته شده است.

ویتامین سی موجود در کرم موجب روشن تر و شفاف تر شدن پوست می شود.  عصاره ی کاکادو و رز هیپ نیز سموم اضافه را کنترل و از رشد باکتری هایی که موجب ایجاد آکنه می شوند جلوگیری می کنند پس اگر پوستتان چرب است و دائم در حال جوش زدن است سی سی کرم سی گل می تواند بهترین گزینه برای شما باشد . SPF  این کرم نیز ۳۰ است و به خوبی از پوست شما در برابر  IR, UVA, UVB محافظت می کند

کرم سی سی اناگرین

لازم است بدانید که اناگرین نیز یک برند فرانسویی است که ۳۵ سال است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می کند . این شرکت تمام محصولات خود را با مواد ارگانیک و عناصر گیاهی تولید می کند و کیفیت محصولاتش را تضمین می کند.

 بهترین سی سی کرم

سی سی کرم اناگرین یکی از بهترین سی سی کرم های موجود در بازار به عنوان یک اصلاح کننده قوی و پر قدرت شناخته می شود و می تواند به بهترین شکل ممکن پوست شما را مرطوب و شفاف کند و از همه مهم تر عیب های آن را مثل علائم پیری و قرمزی را بپوشاند تا شما یک پوست صاف و یک دست داشته باشید و زیبایی آرایش خود را چند برابر کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین لوازم آرایشی برند سینره

کرم سی سی گلدن رز

این برند زیر مجموعه ی شرکت ارکول ترکیه است که به صد ها کشور ارسال می شود. این محصول در کنار کیفیت بسیار بالایی که دارد قیمت بسیار مناسبی دارد و افراد زیادی می توانند آن را تهیه کنند همچنین مورد استفاده در بهترین سالن های زیبایی تهران است. در واقع این کرم چند منظوره است و شما می توانید آن را به عنوان آب رسان، مرطوب کننده و هم چنین ضد آفتاب استفاده کنید.

علاوه بر این می توانید از این کرم به عنوان پرایمر و بیس کار استفاده کنید و رنگ و تثبیت آرایش خود را تضمین کنید. این سی سی کرم رنگ بندی های متنوعی دارد و شما می توانید بدون کرم پودر نیز از آن استفاده کنید و زردی پوست خود را از بین ببرید.

نکاتی که باید در زمان خرید سی سی کرم رعایت کنید

قبل از خرید سی سی کرم ابتدا باید نوع پوست خود را بشناسید و سپس با توجه به نوع پوست خود یک کرم انتخاب کنید.  حجم و اندازه ی کرم نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید و از همه مهم تر باید به قیمت سی سی کرم توجه کنید و متناسب با بودجه ی خود یک کرم انتخاب کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *