بهترین ضد تعریق ها

عرق کردن و بوی بد عرق همیشه یکی از بزرگ ترین معضلات افراد به خصوص در فصل گرما است به همین دلیل افراد زیادی همیشه به دنبال پیدا کردن یک مام، اسپری ضد تعریق و دیگر محصولاتی در این زمینه هستند. چنان چه از عرق کردن و خیس شدن بدن خود خسته شده اید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید زیرا ما امروز قرار است بهترین ضد تعریق ها را به شما معرفی کنیم.

اسپری ضد عرق نیوآ

این اسپری ضد عرق بدون الکل نیوآ یکی از بهترین ضد تعریق ها است که می توانید با قیمت مناسبی آن را تهیه کنید. این اسپری حاوی فرمولاسیون خاصی است که به طور موثر عرق را کنترل می‌ کند و در عین حال باعث تسکین پوست شما نیز می‌ شود. این اسپری دارای رایحه خنک، خوش بو و بدون الکل است  بنابراین پوست شما را خشک نمی‌کند و به همین دلیل مناسب برای پوست حساس است. هم چنین این اسپری ضد عرق باعث جلوگیری از تعریق بدن و تولید باکتری‌های نامطبوع در ناحیه زیر بغل می‌ شود.

ویژگی مثبتی که این اسپری دارد این است که بعد از استفاده هیچ گونه لکه و یا سفیدی روی لباستان نمی گذارد.  اسپری ضد عرق نیوآ ۴۸ ساعت ماندگاری دارد و آقایان و خانم ها می توانند از آن استفاده کنند و تنها تفاوتی که با یک دیگر دارند رایحه و بسته بندی آن ها است.

اسپری ضد عرق بدون حساسیت Degree

اسپری ضد عرق بدون حساسیت Degree یک محصول با کیفیت و موثر برای کنترل تعریق بدن است. این اسپری دارای فرمول منحصر به فردی است که باعث محافظت از پوست حساس شما در برابر تعرق و بوی نامطبوع می‌ شود. این اسپری  فاقد الکل، رایحه و رنگ است و به همین دلیل  برای پوست حساس بهترین انتخاب است.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای سرد

هم چنین این اسپری دارای فناوریMotionSense  است که با حرکت شما عطر خود را به صورت خودکار آزاد می‌ کند و شما را تا48  ساعت در برابر تعرق و بو نامطبوع محافظت می‌ کند. به طور کلی اگر به دنبال یک اسپری ضد عرق با قابلیت‌های منحصر به فرد و مناسب بودن برای پوست حساس هستید Degree  را به شما پیشنهاد می کنیم.

بهترین ضد تعریق ها

اسپری ضد عرق اکس

لازم به ذکر است که این محصول دارای رایحه های دلپذیر بسیار متنوعی است که می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند. این اسپری به عنوان یک روش مؤثر برای کاهش تعریق و بوی نامطبوع در بدن استفاده می شود.  اسپری ضد عرق اکس حاوی ترکیبات ضد عرق قوی است که باعث کاهش فعالیت غدد تعرق در بدن می شود و به همین دلیل تعرق و بو را کاهش می دهد.

هم چنین این اسپری حاوی عطر و رایحه خنک کننده است که باعث حفظ تازگی و خوشبو بودن پوست شما می شود. اسپری You, Black,  Africa پرفروش ترین مدل های ضد عرق این برند هستند.

اسپری ضد عرق ژیلت

اسپری ضد عرق ژیلت یکی از قدیمی ترین و بهترین ضد تعریق ها موجود در بازار است. این محصول ضد عرق برای مردان است که باعث کاهش تعریق و بوی نامطبوع در بدن آن ها می‌ شود. این اسپری حاوی فرمولاسیون خاصی است که باعث جذب رطوبت و تعریق در پوست شده و به دلیل حضور عناصر ضد باکتری موجب  کاهش بوی نامطبوع می شود. علاوه بر این، این محصول دارای رایحه‌ای خنک و تازه است که به شما احساس تمیز و خنکی می دهد.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای افطاری

اسپری ضد عرق بارباریا

قطعا تا به امروز چندین بار نام بادی اسپلش های بارباریا را شنیده اید اما لازم است اضافه کنیم که این برند در زمینهی تولید محصولات ضد تعریق مثل اسپری نیز فعالیت می کند. این اسپری ها برای خانم ها و آقایان مناسب هستند و قابل الکل و پارابن می باشند. ماندگاری این اسپری ها ۲۴ ساعته است و شما در این تایم هیچ گونه بوی بدی از عرق خود استشمام نمی کنید.

نایو مام ضد تعریق

نایو مام یکی از بهترین ضد تعریق های بسیار کارآمد است که به شما کمک می کند در طول روز بدن خود را خشک و تازه نگه دارید. این محصول حاوی عناصر ضد باکتری و عطر های طبیعی است که بوی بد بدن را از بین می برد و باعث حفظ تمیزی پوست شما و هم چنین خوش بو ماندن شما می شود. نایو مام فاقد الکل و پارابن است و به همین خاطر برای پوست حساس نیز بسیار مناسب است.

بهترین ضد تعریق ها

نایو استیک ضد تعریق

نایو استیک ضد تعریق یک محصول بی نظیر برای رفع بوی بد زیر بغل است که هواداران زیادی دارد. این استیک حاوی ترکیبات ضد باکتری و ضد عرق مانند آلوئه ورا، تمشک، روغن‌های گیاهی و عصاره‌های گل‌های خودرو است. این محصول به دلیل دارا بودن خصوصیات ضد باکتری باعث  جلوگیری از رشد باکتری‌های عامل بو در ناحیه زیر بغل می‌ شود. علاوه بر این استفاده از این محصول به دلایل بهداشتی و بوی خوش نقش زیادی در جذابیت شما خواهد داشت.

کرم ضد تعریق دوو

کرم ضد تعریق نیز برای کم کردن میزان عرق بدن است. این کرم‌ها با حفظ رطوبت پوست باعث کاهش تولید عرق و بوی نامطبوع شده است. این کرم‌ها معمولاً شامل ترکیبات ضد باکتری، ضد عفونی کننده و رطوبت دهنده هستند. بسیاری از افراد از کرم‌های ضد تعریق در فصل گرما هنگام ورزش یا در شرایط استرس استفاده می‌کنند. کرم ضد تعریق دوو یکی از بهترین ضد تعریق ها موجود در بازار است که نه تنها میزان عرق کردنتان را کنترل می کند بلکه بوی بد بدنتان را نیز از بین می برد.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای فست فودی

کرم ضد تعریق دکتور هانت

چنان چه به دنبال یک کرم ضد تعریق قوی و فوق العاده هستید ما به شما توصیه می کنیم که حتما این کرم را برای خود تهیه کنید و در زمان ورزش، پیاده روی و حتی میهمانی نگران عرق کردن و بوی بد ناشی از آن نباشید زیرا این کرم نیز به شکل قابل توجهی میزان عرق بدنتان را کم می کند و بوی بد حاصل از آن را نیز از بین می برد.

البته یک شامپو بدن عالی نیز می تواند به شما کمک کند تا همیشه خوشبو باشید. بنابراین خوب است که بهترین شامپوهای بدن با رایحه خوب  را هم بشناسید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *