آموزشگاه رنگ مو در سعادت آباد

  ما در این مقاله از کی برتره بهترین  آموزشگاه رنگ مو در سعادت آباد را معرفی می کنیم. در حال حاضر آموزشگاه های  بسیار زیاد و همچنین مختلفی در بخش های مختلف کشور وجود دارد که می توان گفت که هر کدام از این آموزشگاه ها نیز خدمات مختلفی به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

می توان گفت که آموزشگاه های آرایشی فعالیت های مختلفی را انجام می دهند و  ازجمله این فعالیت ها انجام امور مربوط به رنگ مو است همچنین این آموزشگاه ها فعالیت های مربوط به رنگ مو را به افراد علاقمند آموزش می دهند. امروز افرادی که علاقمند به هنر رنگ مو هستند  می توانند با مراجعه به آموزشگاه هایی که رنگ مو را آموزش می دهند این هنر را به خوبی یاد بگیرند و از آن نیز استفاده کنند.

آموزشگاه و سالن زیبایی آوا
1

آموزشگاه و سالن زیبایی آوا

آموزشگاه و سالن زیبایی آوا یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه های گوناگون آرایشی است . این آموزشگاه امور مربوط به رنگ مو را به بهترین شکل انجام می دهد. همچنین می توان گفت که این آموزشگاه فرآیند رنگ مو را به بهترین شکل به افرادی که علاقمند هستند آموزش می دهد.

آموزشگاه  آوا از بهترین روش ها برای رنگ مو استفاده می کنند و آن ها را نیز به افراد علاقمند آموزش می دهد تا آن ها نیز حرفه رنگ مو را بیاموزند و از آن استفاده کنند.پس میتوان گفت که آموزشگاه  آوا می تواند یکی از انتخاب های خوب برای یادگیری رنگ مو باشد.

آموزشگاه مونا یزدانی
2

آموزشگاه مونا یزدانی

می توان‌گفت که آموزشگاه و سالن زیبایی مونا یزدانی انواع گوناگون خدمات آرایشی را برای مراجعه کنندگان انجام می دهد.همچنین می توان گفت که این مرکز انواع گوناگون خدمات خود را بخصوص خدمات و فعالیت های مربوط به رنگ مو را به افراد علاقمند آموزش می دهد و سبب می شود تا افراد بتوانند این هنر را به بهترین شکل یاد بگیرند.

این آموزشگاه به بهترین شکل آموزش های لازم را به افرادی که علاقمند به هنر رنگ مو هستند ارائه می دهد و سبب می شود تا این افراد بتوانند این حرفه را بیاموزند و از آن نیز استفاده کنند.آموزشگاه مونا یزدانی می تواند انتخاب خوبی برای افرادی که به رنگ مو علاقمند هستند باشد.

 

آدرس آموزشگاه مونا یزدانی

تهران، سعادت آباد ، بلوار سرو غربی تقاطع پاکنژاد بالاي بانک رفاه کارگران.

آموزشگاه مهسا کرمی
3

آموزشگاه مهسا کرمی

می توان گفت که آموزشگاه مهسا کرمی از دیگر مراکز بسیار خوب جهت انجام و آموزش امور مربوط به رنگ مو است. این آموزشگاه  می تواند به بهترین صورت تمامی فعالیت های مربوط به رنگ مو را برای مراجعه کنندگان انجام دهد و همچنین این امور را تیز به افراد علاقمند نیز آموزش دهد و سبب شود تا افراد بتوانند رنگ مو را به بهترین شکل آموزش ببیند و از آن نیز استفاده کنند.

پس می توان گفت که آموزشگاه مهسا کرمی می تواند انتخابی بسیار خوب برای آموزش رنگ موباشد زیرا امور مربوط به رنگ مو را به بهترین صورت به مراجعه کنندگان خود  ارائه می دهد.

 

آدرس آموزشگاه مهسا کرمی

سعادت آباد ،بلوار دریا، صرافهای جنوبی، کوچه غره تپه ای25 غربی، پلاک 89، واحد 4

آموزشگاه مهر آناهیتا
4

آموزشگاه مهر آناهیتا

می توان گفت که این آموزشگاه نیز انواع مختلف از خدمات آرایشی را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. این آموزشگاه همچنین تمام خدمات  خود را با  مواد عالی وسایل بسیار خوب انجام می دهد. آموزشگاه مهر اناهیتا تمام خدمات خود را به ویژه خدمات مربوط به رنگ مو را به بهترین شکل و توسط بهترین مدرسین به افراد علاقمند آموزش می دهد.همچنین می توان گفت که این موضوع نیز سبب شده است تا تعداد افرادی که تمایل دارند به این مرکز مراجعه کنند افزایش یابد.پس می توان گفت که آموزشگاه مهر اناهیتا می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای آموزش رنگ مو باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی فرمانیه

 

آدرس آموزشگاه مهر اناهیتا

سعادت اباد بلوار کشاورز نبش ششم شرقی پلاک ۲۳ واحد اول

آموزشگاه فائزه کرم سعادت آباد
5

آموزشگاه فائزه کرم سعادت آباد

آموزشگاه فائزه کرم در سعادت آباد واقع شده است. این آموزشگاه به بهترین شکل تمام اصول و شیوه های مربوط به فعالیت هاي آرایشی را به مراجعه کنندگان خود آموزش می دهد و این خدمات را برلی مراجعه کنندگان خود به صورت عالی انجام می دهد.از آموزش های بسیار خوب این مرکز آموزش رنگ مو است. همچنین می توان گفت که این آموزشگاه برای آموزش های خود از بهترین مواد تیز استفاده می کند.

آموزشگاه فائزه کرم به کسانی که برای آموزش های نختلف مانند رنگ مو به این مرکز مراجعه می کنند در پایان دوره مدرک رسمی فنی حرفه ای می دهد که این از ویژگی های این آموزشگاه است.می توان گفت که این آموزشگاه تمام آموزش های خود را با جدیدترین متد ها به افراد علاقمند ارائه می دهد.پس می توان گفت که این امر نیز سبب محبوبیت این سالن زیبایی شده شده است.

 

آدرس آموزشگاه فائز کرم

سعادت اباد بلوار پاکنژاد نبش کوچه اشکان پ ۲۹ واحد۲ طبقه همکف( ساختمان دفتر اسناد رسمی )

سالن زیبایی سعادت آباد
6

سالن زیبایی سعادت آباد

می توان‌گفت که زیبایی سعادت آباد از بهترین مراکزی است که کلیه خدمات مربوط بپامور آرایشی را به بهترین شکل انجام می دهد. همچنین می توان گفت که این مرکز کلیه خدمات  رنگ مورا به افراد علاقمند آموزش می دهد.همچنین می توان گفت که کلیه آموزش های این آموزشگاه با جدیدترین روش ها و سبک ها انجام می شود و این امر نیز سبب توجه افراد زیاد شده است. پس می توان‌گفت که افرادی که به فرایند رنگ مو  و فعالیت های مربوط به ان علاقه دارند می توانند با مراجعه به این مرکز به بهترین شکل انواع مختلف رنگ مو را آموزش ببیند.

 

آدرس سالن زیبایی سعادت آباد

سعادت آباد از سمت میدان کتاب به سمت چهار راه سرو غربی جنب بانک تجارت پلاک ۷۲ ساختمان سروناز طبقه ۸ واحد ۳۵

سالن تخصصی پریسا آزادی
7

سالن تخصصی پریسا آزادی

می توان گفت که این مرکز به بهترین صورت کلیه امور مربوط به رنگ مو را برای مراجعه کنندگان خود انجام می هد. از جمله خدماتی که این مرکز ارائه می دهد می توان به رنگ مو. احیای مو ناخن ژله ای،کاشت ناخن پودری،کاشت ناخن قالبی،کاشت ناخن سلیک،کاشت ، شنیون،  بافت مو، میکاپ مرمریت، کاشت ناخن میکس،کاشت ناخن به روش فیبر یا گیاهی و… همچنین می توان‌ گفت که این سالن تمام فعالیت های خود را به افرادی که به رنگ مو علاقمند هستند ارائه می دهد.پس افرادی که تمایل بهدیادگیری رنگ مو هستند می توانند به این مرکز مراجعه کنند و از خدمات آن نیز استفاده کنند.

 

آدرس سالن تخصصی پریسا آزادی

سعادت آباد ،میدان کاج،نبش کوچه هفتم،ساختمان میلاد کاج،طبقه دوم،واحد ۲۰۷

آموزشگاه بانل
8

آموزشگاه بانل

می توان‌گفت که آموزشگاه بانل انواع خدمات آرایشی از جمله کاشت ناخن، رنگ و مش،گریم و میکاپ،شنیون،بوتاکس و … را به مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. همچنین می توان گفت که این آموزشگاه آموزش های گوناگونی از جمله رنگ مو را نیز به ا به بهترین صورت و با مواد بسیار عالی به فرادی که به این زمینه علاقمنه هستند ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:   سالن رنگ مو در امیر آباد

این آموزشگاه با بهترین روش ها آموزش های خود را ارائه می دهد. پس می توان‌گفت که افرادی که به فرایند رنگ مو علاقمند هستند می توانند با مراجعه به این مرکز حرفه مورد نظر خود را یاد بگیرند و از آن نیز استفاده کنند.پس می توان گفت که این مرکز یکی انتخاب خوب برای یادگیری رنگ مو های مختلف ست.

 

آدرس آموزشگاه بانل

بلوار سعادت آباد، نرسیده به میدان کاج، نبش شانزدهم، پلاک 61، ساختمان کاج، طبقه اول(طبقه فوقانی بانک کارآفرین)، واحد 1

آموزشگاه و سالن زیبایی آلفا بیوتی
9

آموزشگاه  و سالن زیبایی آلفا بیوتی

می توان گفت از دیگر آموزشگاه های بسیار خوب در زمینه فعالیت های آرایشی آموزشگاه آلفا بیوتی است. این آموزشگاه انواع گوناگون فرایند های آرایشی را به بهترین روش به علاقمند آموزش می دهد. می توان گفت یکی از بهترین آموزش های این مرکز آموزش رنگ مو های گوناگون ست.

همچنین می توان گفت که این آموزشگاه در پایان دوره آموزشی های مختلف خود به  مراجعه کنندگان خود مدرک بین المللی فنی و حرفه‌ای را می دهد که این امر نیز سبب محبوبیت این مرکز شده است.بنابراین می توان بیان کرد  که این مرکز می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی باشد که تمایل دارند رنگ مو را به بهترینش کل یاد بگیرند

 

آدرس آموزشگاه آلفا بیوتی

سعادت آباد – بالاتر از میدان کاج – کوچه دوازدهم علی اکبری – جنب نانوایی سنگکی – پلاک 20 – برج کاج – طبقه اول – واحد 105

آموزشگاه و سالن زیبایی نیوا
10

آموزشگاه و سالن زیبایی نیوا

از دیگر آموزشگاه ها و سالن های زیبایی بسیار خوب ر سعادت آباد می توان آموزشگاه نیوا را معرفی کرد این آموزشگاه با بهترین روش ها تمامی اصول مر بود به خدمات آرایشی از جمله رنگ مو را به مراجعه کنندگان خود را ارائه می دهد و باعث می شود تا افرادی که به امور مربوط به رنگ مو  علاقمند هستند به خوبی بتوانند این حرفه را بیاموزند و از آن نیز استفاده کنند.

پس می توان گفت که یکی از گزینه های بسیار خوب که افراد می توانند در جهت آموزش امور مربوط به رنگ مو داشتند مراجعه به آموزشگاه نیوا است. زیرا این آموزشگاه به بهترین روش تمامی امور مربوط به رنگ مو را به افراد آموزش می دهد.

 

آدرس آموزشگاه نیوا

تهران، محله سعادت آباد، بلوار سعادت آباد – میدان کاج خ نهم شرقی (شعبانی) پلاک ۲۴ واحد ۱

سالن عروس و زیبایی نوژا (شیما عسگری)
11

سالن عروس و زیبایی نوژا (شیما عسگری)

سالن زیبایی نوژا تمامی لاین های زیبایی را به صورت حرفه ای و طبق جدیدترین متدهای روز دنیا به مشتریان خود ارائه می دهد همچنین این سالن مجهز با گرد هم آوری پرسنل خوش برخورد و کادری مجرب امکان آموزش لاین های مختلف زیبایی را برای علاقه مندان فراهم کرده است. می توان گفت طراحی و لوکس بودن این مجموعه در کنار پرنسل و کادر خوب باعث تمایز آن از سایر سالن ها شده است.

 

آدرس: سعادت آباد، بلوار دریا، نرسیده به چهارراه مسجد، بعد از خیابان رامشه، پلاک۳۸ ، طبقه۳ ، واحد۷.

سالن زيبايی شبيتا صحرايی
12

سالن زيبايی شبيتا صحرايی

خانم شبيتا صحرايي در لاين های تخصصی، رنگ و مش ، ميكاپ ، شينيون هم آموزش دارند و هم خدمات حرفه . خانم شبیتا صحرايي مدعي در كار و حرفه خود ،مشترياني ماندگار را جذب خود كرده و با ارائه كاری بسيار جذاب باعث ماندگاری و ارتباط طولاني مدت مشتريان شده است ، آموزش رنگ مو زیر نظر این مربی حرفه ای و متخصص سبب می شود تا شما علاوه بر اموزش حرفه ای رنگ مو، نحوه ی ارتباط با مشتریان  را نیز اموزش ببینید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در صادقیه

 

آدرس:سعادت آباد، بلوار دريا ، بعداز خيابان رامشه ، ساختمان آرك

آموزش رنگ مو زینب مولایی
13

آموزش رنگ مو زینب مولایی

سالن زینب مولایی به صورت تخصصی در حوزه ی رنگ مو فعالیت دارد ، سرکار خانم زینب مولایی از مدرسین برتر بین المللی رنگ مو می باشد که در موکده ی تخصصی خود خدمات مختلف مو اعم از رنگ و کراتین مو را به مشتریان خود ارائه می دهد همچنین امکان آموزش رنگ مو با تمام نکات مرتبط با آن برای علاقه مندان به این حرفه زیر نظر مدرس بین المللی را فراهم کرده است.

 

آدرس: سعادت اباد میدان فرهنگ بلوار کشاورز نبش خیابان پنجم شرغی پلاک 27 واحد 18

آموزشگاه تخصصی زیبایی کاکتوس نو
14

آموزشگاه تخصصی زیبایی کاکتوس نو (ژون)

ژون از بزرگترین اموزشگاه های زیبایی در منطقه ی سعادت آباد می باشد که کادری مجرب مسئولیت آموزش هنرجویان را در لاین های مختلف زیبایی اعم از رنگ مو را برعهده دارند. آموزش رنگ مو در این مجموعه بسیار مبتدی تا پیشرفته انجام می شود و هنرجو پس از گذراندن این دوره می تواند فعالیت تخصصی خود را در این حوزه آغاز نماید.

 

آدرس: سعادت آباد ، خیابان سرو شرقی، نرسیده به میدان فرهنگ ، کوچه رشادت ، کوچه اقبال غربی، پلاک 36 ، طبقه 3.

آموزشگاه وسالن زیبایی تداعی
15

آموزشگاه وسالن زیبایی تداعی

در سالن زیبایی تداعی شما می توانید انواع خدمات زیبایی را به صورت تخصصی دریافت کنید همچنین اگر شما به یادگیری لاین های زیبایی و رنگ مو علاقه دارید می توانید در این مجموعه از بهترین آموزش ها زیر نظر کادر مجرب بهره مند شوید همچنین پس از اتمام دوره های آموزشی به شما مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای اعطا می شود.

 

آدرس: سعادت اباد چهارراه سرو 18متری مطهری پ14واحد8

آموزشگاه زیبایی مهستان
16

آموزشگاه زیبایی مهستان

این آموزشگاه را می توان از بزرگترین و لوکس ترین اموزشگاه های زیبایی و آرایشی در منطقه ی سعادت آباد دانست. انواع لاین های زیبایی و آرایشی در این مجموعه آموزش داده می شوند ، در لاین رنگ مو بهترین و متخصص ترین مدرسین رنگ مو فعالیت می کنند که هنرجویان خود را برای کار حرفه ای اماده می کنند و تمام نکات کاربردی را  آموزش می دهند.

 

آدرس: شهرک غرب، بلوار خوردین، توحید 1، پلاک 81

سالن زیبایی کژال
17

سالن زیبایی کژال

سالن لوکس و لاکچری کژال محیطی پر از آرامش و صمیمیت را برای مشتریان خود فراهم کرده است همچنین خدمات آرایشی و زیبایی مورد نیاز مشتری را به صورت ویژه و حرفه ای ارائه می دهند. امکان آموزش انواع لاین های آرایشی و زیبایی در این سالن زیبایی فراهم است که علاقه مندان می توانند در محیطی ارام و پر از مشتری اموزش ببینند و همچنین کار با مدل زنده نیز در دسترس هنرجویان قرار می گیرند.

 

آدرس: تهران سعادت اباد سرو غذبی خ صدف ساختمان جامعه واحد 1

آموزشگاه مراقبت و زیبایی هانارا
18

آموزشگاه مراقبت و زیبایی هانارا

اگر به دنبال اموزشگاهی برای آموزش حرفه های تخصصی ارایشی و زیبایی از جمله رنگ مو هستید به شما پیشنهاد می کنیم که از آموزشگاه هانارا غافل نشوید چرا که از بهترین آموزشگاه های زیبایی در سعادت آباد می باشد.

 

آدرس: میدان سرو، سرو غربی، خیابان آسمان، آسمان 5 غربی.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *