آموزشگاه رنگ مو در شهرک غرب

ما در این مقاله از کی برتره شما را با بهترین آموزشگاه رنگ مو در شهرک غرب آشنا خواهیم کرد که رنگ مو را به طور حرفه‌ای به شما آموزش میدهند.همانطور که می دانید امروزه تمام خانم ها به ظاهری آراسته و زیبای خود بسیار اهمیت می‌دهند و مدام و پیوسته به دنبال سالن های زیبایی می گردند که درجه یک و از همه لحاظ جز بهترین ها باشند.

به همین دلیل مهم است که اگر فردی به دنبال یادگیری هرگونه خدمات زیبایی می باشد در حرفه ای ترین و متخصص ترین آموزشگاه ها ثبت نام کند و آموزش ببیند تا بتوانند به طور حرفه‌ای کار خود را آغاز کند. رنگ مو یکی از مهمترین مواردی است که خانم ها توجه ویژه ای به آن می کنند از این رو یادگیری حرفه ای آن بسیار مهم می باشد

بیوتی آکادمی شهربانو
1

بیوتی آکادمی شهربانو

آکادمی زیبای شهربانو خدمات و آموزش کلیه لاین ها زیبایی و مراقبت پوستی را زیر نظر اساتید مجرب و همین طور با ارائه مدرک بین المللی آموزش می دهد. این سالن زیبایی ۱۵ سال سابقه در ارائه خدمات و ۱۶ سال سابقه در آموزش را دارد. این آموزشگاه انواع رنگ مو مانند انواع رنگ و لایت تخصصی و رنگ ریشه و رنگ کامل و انواع لایت و موی لایت و آمبره و سامبره و بیبی لایت را به شما آموزش می دهد و شما را با انواع رنگ ها آشنا می کند.

 

آدرس: شهرک غرب ایران زمین گلستان جنوبی پلاک ۲۱ ساختمان زمرد واحد ۱۲ طبقه چهارم

اموزشگاه آرایشگری نارتا
2

آموزشگاه آرایشگری نارتا

آموزشگاه آرایشگری نارتا یکی از بهترین آموزشگاه های آرایش و زیبایی باشد چه اساتید بسیار با تجربه و حرفه ای در آن مشغول به آموزش می باشند این آموزشگاه آرایشگری انواع خدمات رنگ مو مانند انواع هایلایت ها و انواع مش ها و رنگ ریشه و رنگ های سرد و گرم را به  روز ترین و تخصصی ترین روش ممکن به شما آموزش می دهد و شما زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص مشغول به آموزش دیدن می شوید و با دریافت مدرک ای بین المللی و فنی حرفه ای می توانید کار خود را آغاز کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های سعادت آباد

 

آدرس: محدوده شهرک غرب بلوار فردوس فلکه دوم صادقیه آریاشهر

اموزشگاه آرایشگری مهناز شفیع
3

آموزشگاه آرایشگری مهناز شفیع

آموزشگاه آرایشگری زنانه مهناز با ارائه ۱۶ مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای و با سابقه ۱۵ ساله آموزش در منطقه ۲ تهران واقع در شهرک غرب مشغول به فعالیت می باشد . این  آموزشگاه آموزش رنگ و مش های حرفه ای و انواع هایلایت و آمبره و سامبره و دکلره و ریشه گیری مو را آموزش میدهد و همین طور آموزش رنگ موی گرم و سرد را به روش تخصصی آموزش می‌دهد و شما را با انواع رنگ های مو آشنا می‌کنند.

 

آدرس: سعادت آباد، شهرک غرب بلوار فرحزادی اریکه ایرانیان پل نیایش

آموزشگاه آرایش یاس سفید
4

آموزشگاه آرایش یاس سفید

اگر شما هم به دنبال این هستید که خدمات زیبایی را به بهترین نحو ممکن آموزش ببینید و به دنبال یادگیری آموزش رنگ موی حرفه ای و مواردی از این قبیل هستید آموزشگاه آرایش یاس سفید به شما پیشنهاد می شود شما در این آرایشگاه زیر نظر مربیان حرفه ای مجرب آموزش می بینید و تمامی مواردی که به رنگ مو مرتبط می‌شود مانند دکلره و مش و هایلایت و آشنایی با کاتالوگ های رنگ ها و آشنایی با تمامی جنس های مو و روش هایی برای سالم نگه داشتن مو پس از رنگ را به شما آموزش می دهند‌‌.

این سالن زیبایی یکی از آموزشگاه رنگ مو در شهرک غرب می باشد و با مدرک بین المللی که دارند بهترین آموزش ها را به شما می دهند.

 

آدرس: شهرک غرب بلوار فرحزادی بالاتر از نیایش نرسیده به میدان بوستان

آموزشگاه آرایش تبسم گل
5

آموزشگاه آرایش تبسم گل

آموزشگاه آرایشی تبسم گل یکی از حرفه ای ترین آموزشگاه های زیبایی واقع در شهرک غرب میباشد که دارای مربیانی حرفه‌ای و تخصصی میباشد و با اخذ مدرک بین المللی توانسته اند جایگاه خوبی را میانه آرایشگاه های آموزشی به دست بیاورند. خدمات رنگ مو از تخصص های این آرایشگاه می باشد و شما می توانید در این آرایشگاه آموزش تمامی مواردی که به رنگ مو مرتبط می شود را آموزش ببینید و با انواع رنگ های مو آشنا شوید و بتوانید به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی یوسف آباد

 

آدرس: تهران شهرک غرب بلوار فرحزادی پونک باختری شهید دادمان

آموزشگاه آرایش فرنود
6

آموزشگاه آرایش فرنود

آموزشگاه آرایشی بانوان فرنود یکی از آموزشگاه های آرایشی معتبر و با تخصص و حرفه ای می باشد که مربیان حرفه ای و مجرب با مدارک معتبر و بین المللی در آن آموزش میدهند و انواع خدمات زیبایی را میتوان در این سالن زیبایی و آموزشگاه زیبایی آموزش دید و یاد گرفت این سالن زیبایی به شما کمک میکند تا شما به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوید .

تمامی خدمات رنگ و مو مانند انواع مش های به روز و رنگ های گرم و سرد و رنگ های جدید و به روز و رنگهای بیسکویتی و رنگ های لایت و انواع هایلایت های جدید و ریشه گیری را به حرفه ای ترین سبک ممکن به شما آموزش می دهد و شما را با تمامی متد های به روز رنگ مو آشنا می کند.

 

آدرس: تهران شهرک غرب خیابان سپهر گلبرگ سوم

آموزشگاه آرایشی سرای بانو
7

آموزشگاه آرایشی سرای بانو

اگر به دنبال یک آموزشگاه آرایشگری بسیار معتبر و عالی و با کیفیت می گردید و به دنبال این هستید که زیر نظر مربیان حرفه ای و با تجربه و همینطور با سابقه کاری بالا آموزش ببینید آموزشگاه آرایشی سرای بانو یکی از بهترین گزینه ها برای شما میباشد.

این آموزشگاه حرفه‌ای انواع خدمات رنگ مو را با روش های به روز دنیا و تمامی روشهای جدید به شما آموزش میدهد و شما را با انواع کاتالوگ ها و مارک های رنگ های خوب و همینطور انواع جنس مو و انتخاب رنگ مو برای هر مدل مو آشنا می کنند و شما را بسیار در این حرفه حرفه ای می کنند و انواع مش و هایلایت و آمبره و سامبره و زیرسازی برای رنگ مورا به شما آموزش می دهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین بیمارستان خصوصی تهران برای سرطان

 

آدرس: تهران شهرک غرب خیابان سپهر

آموزشگاه آرایش زیبای پارسی
8

آموزشگاه آرایش زیبای پارسی

این آموزشگاه یکی از معتبر ترین و حرفه ای ترین آموزشگاه ها در شهرک غرب می باشد که با مدیریتی حرفهای و اساتید و مربیانی باسابقه و کارآمد تمامی خدمات آرایشی و زیبایی را به شما آموزش می دهد .

همینطور در رنگ مو بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند و تمامی مدل های رنگ مو مانند هایلایت و مش و آمبره و سامبره و دکلره و زیرسازی برای رنگ مو و انواع رنگ های سرد و گرم و رنگ های مشکی را به بهترین روش ممکن به شما آموزش می دهند و همینطور شما را با انواع کاتالوگ های رنگ و انواع رنگ های مو و انواع جنس مو آشنا میکنند.

 

آدرس: تهران شهرک غرب ضلع شمالی غربی تقاطع بلوار دریا و پاکنژاد

آموزشگاه آرایشگری بیوتی کلاب
9

آموزشگاه آرایشگری بیوتی کلاب

آموزشگاه آرایشگری بیوتی کلاب یکی از بهترین آموزشگاه های آرایشی واقع در شهرک غرب می باشد که‌ انواع خدمات آرایشی و زیبایی را به شما آموزش میدهد و تمامی مدل های رنگ مو را با روش های به روز دنیا به شما یاد می‌دهند و شمارا در این زمینه بسيار حرفه ای می‌کنند و رنگ ریشه مو و هایلایت مو و مش را به روش های جدید به شما آموزش می دهند.

 

آدرس: تهران شهرک غرب بلوار دادمان

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *