آموزشگاه رنگ مو در پارک وی

معیار انتخاب بهترین آموزشگاه و سالن زیبایی رنگ مو بستگی به ارائه خدمات باکیفیت و استفاده از مواد مرغوب و اورجینال با رعایت بهداشت و پاکیزگی می باشد. در این مقاله از کی برتره هدف بر این است نمونه ای از بهترین آموزشگاه رنگ مو در پارک وی را به شما معرفی کنیم.

آموزشگاه عریس در پارک وی
1

آموزشگاه عریس در پارک وی

عریس به عنوان بهترین آموزشگاه رنگ مو در پارک وی تمام دوره های آموزش رنگ مو در پارک وی را در بالا ترین سطح خود برگزار می کند. تمام آموزش های ارائه شده در این مرکز زیر نظر مربی های انحصاری و اختصاصی عریس بوده و کار آموزان در طی دوره آموزشی رنگ مو در پارک وی با همه نکات به صورت جز به جز و تئوری و عملی آشنا شوند.

پس از پایان دوره رنگ مو در پارک وی علاوه بر ارائه مدرک آموزشگاه در صورت در خواست کار آموزان معرفی نامه برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای از طرف آموزشگاه صادر شده و کارآموزان می توانند با شرکت در آزمون های آرایشگری در لاین مو نسبت به دریافت مدرک از سازمان فنی و حرفه ای در رشته رنگ و لایت اقدام نمایید‌.

 

آدرس آموزشگاه عریس( تهران جردن، نرسیده به پارک وی، روبه روی ساختمان صدا وسیما)

سالن تخصصی و زیبایی رنگ مو افسانه رجبی
2

سالن تخصصی و زیبایی رنگ مو افسانه رجبی

مراجعه به سالن زیبایی محدوده پارک وی می تواند باعث زیبایی و جوانی شما بانوی گرامی شود. اما نکته ای که در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است انتخاب سالن زیبایی است. از این رو سالن زیبایی افسانه رجبی یکی از آرایشگاه های منطقه پارک وی است. که دارای مهارت خاص برای ارائه خدمات است.

بیشتر بخوانید:   بهترین گل فروشی های تهران

از مجموعه خدمات خوب این سالن قیمت مناسب و منطقی و به روز بودن خدمات این سالن است. و همچنین دارای فضای شیک و راحت بودن و خدمات گریم و آرایش تخصصی عروس و رنگ مو است. برای استفاده از خدمات می توانید به آدرس زیر مراجعه فرمائید. و با شماره تماس موجود برای خود وقت قبلی بگیرید.

 

آدرس سالن افسانه رجبی(تهران بالا تر از پارک وی، جنب رستوران لادن، انتهای کوچه محمود نطیبی، نبش تقاطع گلرو، پلاک ۱/۳۲)

سالن زیبایی و تخصصی هلیا
3

سالن زیبایی و تخصصی هلیا

در این سالن برای متنوع شدن از رنگ موها شروع کنید. رنگ مو شیک و به روز می تواند خیلی ها را متعجب کند. آرایشگاه هلیا با انجام خدمات متنوع آرایشی و زیبایی، زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. این آرایشگاه کادری مجرب و استفاده از بروز ترین متدهای آرایشی در خدمت شما عزیزان است. از خدمات دیگر این سالن می توان به کوتاهی مو، رنگ مو، هایلایت و براشینگ و…استفاده کرد.

 

آدرس سالن هلیا(خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک وی، محمودیه، کوچه میرشریفی، پلاک ۹برج اورنگ طبقه هشتم واحد ۸۳)

سالن زیبایی و تخصصی الماس فرشته
4

سالن زیبایی و تخصصی الماس فرشته

خدمات تخصصی مو با مواد درجه یک ایتالیایی، اولاپلکس کراتینه و بوتاکس مو، خدمات تخصصی عروس، اکستنشن مو به روش های کراتین لیزر رینگ تیپی، میکروپیگمنتیشن، خدمات تخصصی رنگ مو عروس و اکستنشن مژه کلاسیک.

 

آدرس سالن الماس فرشته(خیابان ولیعصر،بالاتر از پارک وی، خیابان قرنی، ساختمان آریانا، واحد ۴/۴)

سالن تخصصی و زیبایی کوئین
5

سالن تخصصی و زیبایی کوئین

سالن آرایشی کوئین خدمات زیبایی متنوعی را ارائه می دهد. که این خدمات شامل میکاپ، رنگ مو، کراتینه و بسیاری از خدمات دیگر می شود. علاقه به زیبایی و جوانی در بین همه افراد با گروه های سنی مختلف وجود دارد. یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد با آن مواجه می شوند. مشکل تصمیم گیری برای رنگ مو و کراتینه است. اما بی شک این سالن زیبایی این خدمات را به خوبی در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما نیز می توانید با مراجعه به این سالن از خدمات زیبایی و رنگ مو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک تزریق ژل لب در ظفر

 

آدرس سالن کوئین(ولیعصر، بالاتر از پارک وی، روبه روی ایستگاه محمودیه، جنب چرم میش، پلاک ۲/۲۷۸۶)

سالن زیبایی و تخصصی ویدا واحدی
6

سالن زیبایی و تخصصی ویدا واحدی

سالن تخصصی ویدا با ۱۰سال سابقه ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی، ارائه دهنده انواع خدمات آرایشی کاشت ناخن، اپلاسیون، اکستنشن، مراقبت های زیبایی و انواع رنگ مو در اختیار مشتریان است. شما در این سالن می توانید از انواع آموزش های مخصوص به رنگ مو مش را آموزش ببینید. برای استفاده از خدمات تخصصی رنگ مو می توانید با مراجعه به این سالن از خدمات خوب و پرسنل های مجرب و کار بلد استفاده کنید.

 

آدرس سالن( تهران ولیعصر، روبه روی جام جم، کوچه گلستان، پلاک ۱۵)

سالن تخصصی و زیبایی شبنم حضرتی
7

سالن تخصصی و زیبایی شبنم حضرتی

خانم شبنم حضرتی پور با سابقه بیش از ۲۲ سال در زمینه صافی و احیای رنگ مو و بیش از ۱۰سال سابقه اکستنشن  موی طبیعی با روش جدید مانند لیزری و میکرولیزی می باشد. ایشان دارای مدرک تخصصی اکستنشن مو از کمپانی مشهور SHEایتالیا بوده و مدرس این کمپانی در ایران با ارائه مدرک بین المللی است. ایشان داری مدرک تخصصی مربی گری و مدرک تخصصی کار با مواد و رنگ مو نیز هستند. ایشان ارائه دهنده آموزش های تخصصی اکستنشن مو، کراتینه، و رنگ مو در ایران به صورت حضوری و آنلاین با ارائه مدرک بین المللی می باشند.

 

آدرس سالن(کامرانیه شمالی، بعد از خیابان داریوش، خیابان ثروتی، بن بست صیرفیان، پلاک ۲ سالن تخصصی شبنم حضرتی)

سالن تخصصی رنگ مو بانو ایرانی
8

سالن تخصصی رنگ مو بانو ایرانی

یکی از سالن های تخصصی در منطقه پارک وی سالن بانو ایرانی است. سالن زیبایی بانو ایرانی ارائه کننده بهترین خدمات آرایشی با کادر مجرب از جمله خدمات قابل ارائه در این مجموعه می توان به انواع بافت، رنگ و مش ویتامینه، کراتینه، آموزش شنیون و رنگ مو میکروپیگمنتیشن اشاره کرد. سالن زیبایی بانوی ایرانی در دسته آرایشگاه های با سطح قیمت پایین تهران قرار دارد.

بیشتر بخوانید:   بهترین آزمایشگاه های غرب تهران

 

آدرس سالن(ولیعصر، بعد از پارک وی، خیابان فیاضی فرشته، خیابان بوسنی و هرزگوین، خیابان مجد، میدان آقا بزرگی، خیابان صحرا، خیابان دشتی،لطیفی، کوچه عرب، پلاک ۲، واحد ۲)

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *