آموزشگاه رنگ مو در یوسف آباد

ما امروز در این مقاله از کی برتره شما را با چند مورد آموزشگاه رنگ مو در یوسف آباد آشنا خواهیم کرد.همانطور که میدانید این روزها خانمها بسیار به زیبایی ظاهری خود توجه می کنند و امکان ندارد که خانمی به دنبال کاشت ناخن و رنگ مو نباشد.

همانطور که می‌دانید واضح هست که همه خانم ها به دنبال بهترین سالن زیبایی برای انجام کارها و خدمات خود می گردند و برایشان بسیار مهم می باشد که سالنی که برای انجام خدمات به آن مراجعه می کنند بسیار حرفه ای و متخصص باشد. رنگ موی یکی از مواردی می باشد که بسیار زیاد در چهره تاثیر دارد و هر کسی می خواهد موهای خود را رنگ کند به دنبال بهترین سالن زیبایی می گردد از این رو بسیار مهم است که اگر شما می خواهید رنگ کردن مو را یاد بگیرید به صورت حرفه‌ای و کاملاً تخصصی یاد بگیرید .

آموزشگاه فوق تخصصی لیلیوم سرخ
1

آموزشگاه فوق تخصصی لیلیوم سرخ

آموزشگاه لیلیوم سرخ یکی از بهترین آموزشگاه های یوسف آباد می باشد که خدمات بسیار زیادی را ارائه می کند و تمامی کارهای زیبایی را آموزش میدهد برای مثال آموزش کاشت ناخن و کاشت مژه و همینطور گیریم و شینیون و همین طور میکاپ های عروس. آموزش رنگ مو یکی از مهم ترین آموزش های این آموزشگاه تخصصی می باشد.

رنگ و لایت و رنگ و لایت های اروپایی گماژ شامپو شیمیایی کالرملتینگ مدل پیکسلی و ویندوز پری حپیگمنت سامبره آمبر از آموزش های این آموزشگاه می باشد و همینطور آموزش رنگ های سرد و گرم و دانه مصنوعی و کاتالوگ خوانی و آموزش شناخت رنگ ها از طریق شماره رنگ با اشانتیون آموزشی فوق تخصصی کراتینه و پلکس و کاربرد آن در پودر و رنگ مو ژورنال شناسی و رنگ شناسی آشنایی با ساختار مو و مش های حرفه ای از آموزش های آموزشگاه لیلیوم سرخ می باشد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در پاسداران

 

آدرس: یوسف آباد میدان سلماس کوچه دهم شرقی پلاک ۹۳

آموزشگاه زیبایی متین رویان
2

آموزشگاه زیبایی متین رویان

آموزشگاه تخصصی زیبایی متین رویان یکی از بهترین آموزشگاه های زیبایی واقع در یوسف آباد می باشد که این آموزشگاه علاوه بر دیگر آموزش هایی که می دهد در رابطه با آموزش رنگ مو بسیار حرفه ای بوده و انواع آموزش های رنگ های گرم و رنگ های سرد و همینطور آشنایی با انواع مدل مو و جنس آن ها و هاف لایت بالیاژ تکنیک های تخصصی دیگر آب رسانی و هیدراته مو و احیا کردن مو با اولاپلکس و کر بلکس و صافی ژاپنی و همینطور کاتالوگ خوانی و آشنایی با تمام رنگ های مو را به شما آموزش میدهد.

 

آدرس: یوسف آباد خیابان جهان آرا کوچه معنوی ۳۵ پلاک ۲۹

اموزشگاه آرایشگری بانو نهال
3

آموزشگاه آرایشگری بانو نهال

آموزشگاه آرایشگری بانو نهال یکی از حرفه ای ترین و متخصص ترین آموزشگاه های آرایشگری زیبایی و همچنین بهترین آموزشگاه رنگ مو در یوسف آباد می باشد که کادری بسیار حرفه‌ای و مجرب دارد. این اموزشگاه کلیه آموزش ها با ارائه گواهینامه فنی و حرفه‌ای و مورد قبول ۱۶۴ کشور و مدرک بین المللی و شرکتی و نوبل و آکسفورد می باشد.

آموزش رنگ موی یکی از مهمترین آموزش های این آموزشگاه حرفه ای و تخصصی می باشد و همینطور آموزش گندمی کردن مو و ورقه ای و کاغذی و مش و دکلره مو به حرفه ای ترین حالت ممکن و آشنایی با تمام مدل مو و جنس مو و آشنایی با تمام رنگ های مو را به شما آموزش می دهند و شما را با تمامی جنس ها و انواع رنگهای مو و دکلره ها و مش ها و هایلایت ها آشنا میکنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین پت شاپ های تهران

 

آدرس: محدوده یوسف آباد میدان ولیعصر نرسیده به تقاطع فاطمی کوچه صدر پلاک ۶۲ واحد ۱

آکادمی و موسسه آموزشی مونا یزدانی
4

آکادمی و موسسه آموزشی مونا یزدانی

مطمئناً اسم آرایشگاه زیبایی و آموزشگاه زیبایی مونا یزدانی به گوش شما خورده است این آرایشگاه و آکادمی تخصصی یکی از بهترین آموزشگاه های رنگ مو و دیگر موارد زیبایی در یوسف آباد می باشد که شعبه های مختلفی دارد و تمام مواردی که به رنگ مو مربوط می‌شود مانند آشنایی با جنس مو و همینطور آشنایی با تمامی رنگ ها و کاتالوگ ها و همینطور مش و هایلایت و دیگر موارد را به صورت کاملاً تخصصی به شما آموزش می دهد.

 

آدرس: محدوده یوسف آباد بلوار سرو غربی تقاطع پاکنژاد بالای بانک رفاه کارگران

آموزشگاه زیبایی آرنیکا
5

آموزشگاه زیبایی آرنیکا

مدیریت این آموزشگاه با خانم رحمان پور می باشد که با ۲۰ سال سابقه تدریس می باشند و مدرس برتر و آزمون گر و کارشناس بین المللی و همینطور دارنده لوح تقدیر به عنوان مدرس برتر هستند و آموزش دوره های آرایش گری با ارائه مدرک بین المللی اتفاق می‌افتد این آرایشگاه بهترین آموزش ها را در باره رنگ مو و مواردی که باید در این باره بدانید را به شما آموزش می دهند و شما را به تمامی رنگ ها و مدل هایی که باید برای رنگ مو بلد باشید آشنا میکنند‌.

 

آدرس: یوسف آباد خیابان ۶۴ شرقی بهمن بیگی یا آیینه وند سابق پلاک ۱/۱۰ واحد ۱۴

آموزشگاه زیبایی تاچلی
6

آموزشگاه زیبایی تاچلی

آموزشگاه زیبای تاچلی با کادری مجرب و حرفه ای و همینطور باسابقه به روزترین  متدهای روز آرایشی را به علاقه مندان آموزش می دهد و مدیریت این سالن زیبایی با خانوم دهقانی میباشد. اگر شما به یادگیری انواع رنگ مو علاقه مند می باشید این سالن زیبایی یکی از بهترین گزینه ها برای یادگیری رنگ مو می باشد این سالن زیبایی انواع مش و هایلایت و دکلره و همه ی مدل های رنگ مو را به شما آموزش می‌دهد و شما را به تمامی رنگ ها آشنا می کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی منطقه یک

 

آدرس: یوسف آباد شهرک والفجر خیابان شیراز جنوبی نبش خیابان زرتشتیان پلاک ۲ زنگ اول

آموزشگاه مراقبت و زیبایی گلپور
7

آموزشگاه مراقبت و زیبایی گلپور

فیلم سالن زیبایی یکی از بهترین آموزشگاه های واقع در منطقه یوسف آباد می باشد که با کادری مجرب و حرفه ای که دارد شمارا به بهترین نحو ممکن آموزش می دهد و شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره خدمات و آموزشهای این آرایشگاه فوق تخصصی با شماره هایی که در اختیارتان قرار میدهیم تماس بگیرید مدیریت این آموزشگاه بسیار حرفه ای بوده و با ارائه مدارک بسیار معتبر شما را در زمینه ای که می خواهید آموزش ببینید راهنمایی و کمک می کند.

 

آدرس: یوسف آباد

آموزشگاه زیبای طلایه
8

آموزشگاه زیبای طلایه

آموزشگاه زیبای طلایه  در یوسف آباد به مدیریت سرکار خانم کشانی آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد و همینطور این سالن زیبایی انواع خدمات زیبایی را آموزش می دهد و رنگ مو از یکی از مهم‌ترین آموزش های این آموزشگاه می باشد.

تمام مواردی که نیاز است برای زیرسازی مو و آسیب نرسیدن به مو و آشنایی با انواع رنگهای مو و انواع جنس موها و تشخیص مناسب بودن کدام رنگ برای مو را به شما آموزش می دهند و همین طور به حرفه ای ترین حالت ممکن به شما آموزش می دهند و شما را با به روز ترین مدل های هایلایت و دکلره و مش و انواع مدل های رنگ مو آشنا میکنند‌.

 

آدرس: تهران یوسف آباد فتحی شقاقی آموزشگاه زیبای طلایه

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *