آموزشگاه کاشت ناخن در شهرک غرب

ناخن به عنوان عضوی مهجور، با اعمال هنر های پر ظرافت به یکی از وجوه زیبایی بانوان تبدیل شده است. یکی از این اعمال هنری پر ظرافت کاشت ناخن می باشد. امروزه کاشت ناخن از رایج ترین امور زیبایی است که اکثر خانم ها آن را انجام می دهند. در این مقاله با بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شهرک غرب آشنا خواهیم شد.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

سالن زیبایی لوندر
1

سالن زیبایی لوندر

با ارائه بهترین خدمات ناخن در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. در کوتاه ترین زمان و با صبر و حوصله مدل دلخواه شما را کاشت می کنند. داشتن ناخن های مرتب و زیبا با لاک های خوشرنگ تاثیر زیادی بر جذابیت دستانتان دارد. سالن زیبایی لوندر برای افرادی که جویای یادگیری مهارت کاشت ناخن هستند این امکان را فراهم کرده است تا افراد آموزش لازم را در این زمینه ببینند. در دوره کاشت ناخن، مرحله به مرحله کاشت ناخن با روش های مختلف را در جهت افزایش زیبایی بیشتر ناخن ها به شما آموزش داده می شود.

 

آدرس: تهران –  شهرک غرب –  بلوار دادمان –  بین پاکنژاد و حسن سیف.

سالن زیبایی افسون- شعبه 1
2

سالن زیبایی افسون- شعبه 1

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در شهرک غرب آموزش کاشت ناخن را از مبتدی تا پیشرفته آموزش کاشت پایه، کاشت ناخن با تیپ، آموزش ژلیش و لمینت ناخن را توسط مربیان متخصص برای هنرجویان عزیز برگزار می کنند. هنرجو در این دوره، نحوه کاشت انواع مدل ها را به صورت مرحله به مرحله می آموزد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه و مراکز کاشت ناخن در اقدسیه

 

آدرس: تهران –  شهرک غرب – خیابان ایران زمین –  مجتمع تجاری گلستان –  واحد 308

سالن زیبایی آنیتا
3

سالن زیبایی آنیتا

با کادر حرفه ای و مجرب در سالنی شیک و مجهز آرام و صمیمی خود توانسته نظر بسیاری از بانوان را به خود اختصاص دهد و محبوب شود. علاقه مندان به آموزش تمامیه دوره های کاشت ناخن می توانند با سالن زیبایی آنیتا تماس بگیرند و هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 

آدرس: تهران – شهرک غرب – خیابان دادمان – خیابان فخار مقدم –  نبش گلبرگ سوم غربی –  ساختمان کسری – پلاک 6 – واحد 1و2 .

سالن زیبایی پرنسا
4

سالن زیبایی پرنسا

با استفاده از مواد درجه یک و در محیطی آرام و بهداشتی به شما هنرجویان عزیز کاشت ناخن را صفر تا صد آموزش خواهند داد. با استفاده از آموزش تضمینی کاشت ناخن در سالن زیبایی پرنسا، در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی مدارک خود را دریافت می کنید و مشغول به کار می شوید. آموزش کاشت ناخن به طور کلی به دو دسته آموزش مقدماتی یا مبتدی است و آموزش پیشرفته، دوره حرفه ای کاشت نانخن است که گذرانده می شود.

 

آدرس: تهران – شهرک غرب – بلوار دادمان – نبش کوچه جلیلوند – ساختمان گل آرا – طبقه 6 واحد 11

سالن زیبایی آیدا
5

سالن زیبایی آیدا

در محدوده شهرک غرب قرار دارد و در محیطی گرم و صمیمی آماده ارائه خدمات ناخن به مشتریان و آموزش به هنرجویان عزیز می باشد. اگر به دنبال محیطی برای آموزش و یادگیری دوره های کاشت ناخن هستید، ما سالن زیبایی آیدا را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در اقدسیه

 

آدرس: تهران – شهرک غرب – بلوار فرحزادی – خیابان سپهر – نرسیده به یادگار- کوچه گلبرگ سوم – پلاک3

سالن زیبایی شقایق
6

سالن زیبایی شقایق

دارای افراد با تجربه در زمینه کاشت ناخن می باشد. همچنین تمام موادی که در سالن زیبایی شقایق استفاده می شود، با کیفیت و درجه یک می باشد و به صورت کاملا مجزا با تکنیک های فوق العاده کاربردی به هنرجویان علاقمند کاشت ناخن آموزش داده می شود. همکاران ما در سالن زیبایی شقایق، شما را در انتخاب هر چه بهتر آرایش ناخن ها راهنمایی خواهند کرد.

 

آدرس: تهران – شهرک غرب – بلوار دریا – روبه روی آموزشگاه زبان کیش، پلاک 151، واحد2

سالن زیبایی سمیلار
7

سالن زیبایی سمیلار

این امکان را برای هنرجویان فراهم ساخته که از مبتدی تا پیشرفته با قیمتی مناسب دوره های آموزشی را بگذرانند. دوره کاشت ناخن از دوره های محبوب و جذاب آرایشگری به خصوص در ایران می باشد. که امروزه شغلی بسیار پر در آمد نیز می باشد و به همین خاطر افرادی زیادی جویای یادگیری دوره های کشت نانخن سالن زیبایی سمیلار می باشند.

 

آدرس: تهران – شهرک غرب – بلوار فرحزاد – بلوار نورانی – پلاک 46

سالن زیبایی رویال صدف
8

سالن زیبایی رویال صدف

تمامیه مباحث کاشت را از آموزش کاشت ناخن مبتدی تا انواع کاشت ژل با انواع سایز ناخن کوتاه، بلند و متوسط، با جدیدترین ابزار ها و روش های کاشت، به شما هنر جویان عزیز آموزش می دهد. قیمت دوره آموزش کاشت ناخن در سالن زیبایی رویال صدف، بسیار مناسب است و به راحتی می توانید در دوره های آن شرکت نمایید.

بیشتر بخوانید:   بهترین گل فروشی های تهران

 

آدرس: تهران – شهرک غرب – بلوار دادمان – خیابان حسن سیف – کوچه  14- پلاک 14

سالن زیبایی بهار شیدایی
9

سالن زیبایی بهار شیدایی

بر گرفته از افراد متخصص در زمینه کاشت ناخن این امکان را فراهم می آورد که پس از گذراندن دوره کاشت ناخن، می توانید مدرک کاشت ناخن خود را ترجمه کنید و هر جای دنیا از آن استفاده کنید. پس از اتمام دوره های آموزشی کاشت ناخن در سالن زیبایی بهار شیدایی، شما را به درآمد بالا و نامحدود با بهترین ابزار و سریع ترین زمان برای راه اندازی مشتریان شما هدایت می کند.

 

آدرس: تهران – شهرک غرب – بلوار دادمان – نرسیده به یادگار – پلاک 134 – طبقه زیر همکف

سالن زیبایی السا بیوتی
10

سالن زیبایی السا بیوتی

با رعایت پروتکل های بهداشتی در کلاس ها و فضای آموزش مناسب برای هنرجویان زیر نظر مدیریت قوی سالن زیبایی السا بیوتی از بهترین سالن های زیبایی در جهت آموزش کاشت ناخن در تهران می باشد. از آنجایی که دنیای یادگیری کاشت ناخن پیچیده است، نیازمند پکیج آموزش کاشت ناخن هلویی ساده تا کاشت ناخن پیشرفته و حرفه ای مثل آموزش کاشت ناخن پودری و… شامل می شود.

 

آدرس: تهران – شهرک غرب – بلوار دادمان – خیابان سپهر شرقی – پلاک 13- طبقه دوم

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *