آموزشگاه کاشت ناخن در پیروزی

امروزه اغلب خانم ها برای زیبا تر دیده شدن دست های خود از کاشت ناخن به صورت گسترده استفاده می کنند به همین دلیل ناخن کار های فراوانی در این زمینه فعالیت می کنند حال با این وجود آموزشگاه های متعددی وجود دارند که آموزش کاشت ناخن را به صورت حرفه ای و تخصصی آموزش می دهند در این مقاله قصد داریم آموزشگاه کاشت ناخن در پیروزی را معرفی کنیم.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

آموزشگاه کاشت ناخن مروارید
1

آموزشگاه کاشت ناخن مروارید

آموزشگاه آرایشگری مروارید یکی از تخصصی ترین آموزشگاه های شرق تهران در منطقه پیروزی می باشد که انواع آموزش های کاشت ناخن را صفر تا صد به هنرجو های خانم آموزش می دهد در این آموزشگاه شما تمامی تخصص های مربوط به کاشت ناخن را در مدت زمانی کوتاه یاد می گیرید از جمله خدماتی که این آموزشگاه به هنرجو ها آموزش می دهد عبارتند از نحوه صحیح کاشت ناخن، طراحی ناخن با ژل، طراحی با لاک، طراحی با قلم راتینگ، نحوه سوهان کشی صحیح و …..این آموزشگاه توسط سرکار خانم مهتاب اصفهانی مدیریت می شود.

آموزشگاه مراقبت و زیبایی ویدا
2

آموزشگاه مراقبت و زیبایی ویدا

این آموزشگاه کلیه خدمات ناخن را به طور فوق العاده ای آموزش می دهد و در هر زمانی هنرجوی خانم می پذیرد در این آموزشگاه خدمات کامل ناخن از مبتدی تا حرفه ای در مدت زمان کوتاهی به هنرجو های عزیز ارائه می شود هزینه آموزش در این مکان بسیار مناسب می باشد و شما می توانید با نازل ترین قیمت به یک ناخن کارحرفه ای تبدیل شوید

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های گریم و میکاپ در فرمانیه
آموزشگاه نیکو پسند
3

آموزشگاه نیکو پسند

این آموزشگاه از تمامی ابزاری هایی که برای آموزش کاشت ناخن مورد استفاده می باشد استفاده می کنند و آموزش های حرفه ای را به هنرجو های خانم ارائه می دهند در این آموزشگاه شما قادر می باشید تمامی آموزش های  در رابطه با کاشت ناخن تخصصی را در بر بگیرید،  از جمله آموزش های این آموزشگاه می توان به آموزش کاشت ناخن با ژل، کاشت ناخن با پودر، کاشت ناخن با قالب و ژلیش و لمیمنت …. اشاره کرد . هر یک از این آموزش ها به طور تخصصی به هنرجو ها آموزش داده می شود.

آموزشگاه سایه گیتی
4

آموزشگاه سایه گیتی

یکی از بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در پیروزی می باشد که خدمات بسیار تخصصی و حرفه ای را به خانم های هنرجو ارائه می دهد خانم هایی که قصد آموزش کاشت ناخن دارند می توانند به این مرکز مراجعه کنند و دوره های آموزشی خود را شروع کنند تمامی آموزش ها در این آموزشگاه به صورت حرفه ای دنبال می شود، همه ی بانوان می توانند با پرداخت هزینه ای نسبتا مناسب تمامی خدمات کاشت ناخن را مانند کاشت ناخن با ژل، نحوه صحیح کاشت ناخن و…. را بیاموزند توصیه می شود اگر به دنبال مرکز آموزش کاشت ناخن در منطقه پیروزی می باشید این مرکز آموزشی را از دست ندهید .

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی پاسداران
آموزشگاه عسل بانو
5

آموزشگاه عسل بانو

آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای در آموزشگاه آرایشگری زنانه عسل بانو توسط مربیان مجرب فنی حرفه ای برگزار می شود این کلاس ها شامل تمامی سر فصل ها و مراحل مربوط به دوره کاشت ناخن بر روی ناخن های مختلف می شود هنرجویان در پایان دوره آموزش تخصصی کاشت ناخن از صفر تا صد برای ورود به بازار کار تهران و سایرسایر شهرها آماده می شوند و قادر به دریافت مدرک فنی حرفه ای می باشند.

آموزشگاه رئوف نیا
6

آموزشگاه رئوف نیا

در دوره آموزش کاشت ناخن این آموزشگاه روند کامل کاشت ناخن با روش های مختلف جهت زیبایی و استحکام بیشتر ناخن ها به شما آموزش داده می شود این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به کاشت ناخن از جمله آشنایی با روش های کاشت ناخن، آشنایی با ابزار های کاشت ناخن، آموزش کاشت پایه، آموزش کاشت ناخن با تیپ، آموزش کاشت ناخن با فرمر، آموزش کاشت ناخن پودری، آموزش کاشت ناخن هلویی و آموزش ژلیش و لمینت ناخن می شود هنرجو در این دوره نحوه کاشت انواع مدل ها را به صورت مرحله به مرحله می اموزد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کافه های رو باز شمال تهران

هدف این دوره آموزشی تربیت افراد ماهر و با تخصصی است  که توانایی اجرای تمام روش های کاشت ناخن را با توجه به خواست و سلیقه مشتری دارند در این آموزشگاه شما با پرداخت هزینه ای نسبتا خوب و مناسب قادر می باشید تمامی آموزش های کاشت ناخن را یاد بگیرید و در این زمینه فعالیت کنید.

این آموزشگاه یک انتخاب خوب و مطمئن برای آموزش دوره تخصصی کاشت ناخن می باشد که در شرق تهران قرار دارد شما می توانید با مراجعه به این مکان ثبت نام خود را در کلاس های آموزشی کاشت ناخن شروع کنید تا بتوانید در آینده یک به کاشت ناخن فوق العاده تخصصی بپردازید .

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *