آموزشگاه کاشت ناخن در کامرانیه

کاشت ناخن یا مانیکور یکی از روش های زیبایی است که امروزه از آن بسیار استقبال میشود. مانیکور برای سلامتی ناخن های دست و برای زیبایی آن انجام میشود؛ و به مراقبت های که برای درمان خشکی پا وزیبایی آن انجام میشود؛ را پدیکور می گویند. امروز چند آموزشگاه کاشت ناخن در کامرانیه را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

آموزشگاه روبینیا
1

آموزشگاه روبینیا

آموزشگاه روبینیا خدمات کاشت ناخن را به بهترین نحو انجام می دهند، این آموزشگاه یکی از زیباترین وشیک ترین آموزشگاه های کاشت ناخن است که با مدیریت خانم شیلا اداره می شود. این آموزشگاه علاوه بر کاشت ناخن خدماتی از این قبیل: کراتین مو، لایت، هایلایت، اکستنشن، پدیکور، اصلاح و قرینه سازی، مانیکور حرفه ای را انجام می دهند.

در این آموزشگاه از رنگ های مو مارک و اروجینال استفاده میکنند تا به موها آسیبی وارد نشود. خدمات ناخن این آریشگاه شامل مواردی مثل: کاشت، ترمیم، ژلیش و… را نیز به بهترین نحو انجام می دهند. برای نصب مو برای اکستنشن از لیزر و کراتین استفاده میکنند تا بعد از مدت ها زیبایی شما دچار مشکل نشود.

 

آدرس آموزشگاه روبینیا: تهران_ میدان نیاوران_ جنب پیتزا چمن

ساعت کاری: از6صبح تا 9شب

خدمات ناخن فریبا
2

خدمات ناخن فریبا

آموزشگاه کاشت ناخن فریبا تمامی کارهای که مرتبط با ناخن است را انجام می دهد که شامل موارد زیر می شود:

استفاده از پودر وژل برای کاشت ناخن

  • کاور ناخن با لمینت
  • ترمیم ناخن
  • ژلیش طبیعی ناخن
  • مانیکور
  • پدیکور با کوکتل
  • انواع مختلف طراحی( میتوانید طراحی مدنظرتون را هم پیشنهاد بدهید تا طبق سلیقه خودتان آن را طراحی کنند)
بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در تجریش

آدرس آموزشگاه زیبایی فریبا: تهران_ نیاوران_ چهار راه کامرانیه_ جنب مرکز خرید نارون

ساعت کاری: از 10صبح تا6 شب (برای مراجعه حتما باید وقت قبلی داشته باشید)

آموزشگاه زیبایی سحر
3

آموزشگاه زیبایی سحر

این یکی از پرطرفدار ترین آموزشگاه از نظر خدمات و زیبایی بوده است؛ مدیریت آن به دست خانم سحر اعتماد با بیش از20 سال سابقه در فرمانیه تهران اداره می شود. این آموزشگاه یک تیم متخص و حرفه ای است که راز موفقتشان این است که با ارائه بهترین  خدمات و با رفتار درست با مشتری های خود رضایت آن را جلب کرده اند.

خدمات کاشت ناخن را نیز با بهترین کیفیت و با استفاده از بهترین وسیله ها آن را انجام می دهند. آن ها مسائل مالی را اصلا در نظر نمی گیرند و فقط کیفیت کار برایشان اولویت دارد.

 

آدرس آموزشگاه زیبایی سحر: تهران_ نیاوران_ دکتر لواسانی بین وطن پور وآقایی

ساعت کاری: از 10صبح تا19:30 (شنبه ها هم تعطیل است)

آموزشگاه زیبایی مونا صالحی
4

آموزشگاه زیبایی مونا صالحی

این آموزشگاه زیبایی با مدیریت خوب خانم مونا صاحی اداره میشود؛ که بعنوان آموزشگاه کاشت ناخن در کامرانیه با استفاده ار متد های جدید روز دنیا مشتریان خاص خود را دارد؛

خدماتی مثل: میکاپ وگریم عروس با مواد ام ای سی، و انجام میکاپ های سینمایی، شینیون های مدرن وشیک و انجام براشینگ های ماندگار در مدت زمان های طولانی، اکستنشن با متد های فرانسه و ایتالیا و استفاده از موهای صد درصد طبیعی، کراتین با استفاده از دستگاه بخار آمریکایی،

وکس صورت، کاشت ناخن بسیار حرفه ای با استفاده از ژل، هیرکات با استفاده از قیچی با تیغه الماس، آبرسانی مو با روغن های طبیعی، پاکسازی صورت، خدمات مژه، مانیکور و پدیکور طبی برای جلوگیری از نازک شدن ناخن از پودر کراتین وکلسیم استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در پونک

 

آدرس آموزشگاه مراقبت های زیبایی منا صالحی: تهران_ نیاوران_ بعداز سه راه یاسر، انتهای خیابان تبریز_ تقاطع بهیم تاش_ پلاک52_ همکف

ساعت کاری: 10صبح تا18

کلینیک ناخن و مژه ری را
5

کلینیک ناخن و مژه ری را

این کلینیک دارای محیطی کاملا بهداشتی و تمیز و با استفاده از بهترین امکانات و وسیله ها برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است. کاشت ناخن با تیپ: این نوع کاشت یکی از معروف ترین و بهترین نوع کاشت ناخن است؛ همان طور که از نامش پیداست این روش از پلاستیکی که معمولا به رنگ سفید ویا کاملا بی رنگ است استفاده می شود. این نوع کاشت کاملا به ناخن طبیعی دست می چسبد و بعد از سوهان کشیدن مانند ناخن واقعی دست می شود.

 

آدرس کلینیک ناخن ومژه ری را: تهران_ محله قیطریه_ بلوار صبا_ اسدالله گودرزی

ساعت کاری:10صبح تا 18

آموزشگاه ناخن الینا
6

آموزشگاه ناخن الینا

این مرکز فقط و فقط خدمات مربوط با ناخن را انجام میدهند که شامل کاشت ناخن با تیپ، کاشت ناخن با پودری، کاشت ناخن با فرمر، کاشت ناخن ژله ای و کاشت ناخن بیبی بومر است. این مرکز خدمات ترمیم را نظرانجام می دهد.

 

آدرس مرکز ناخن الینا: تهران_ پل صدر_ جنب بولینگ عبدو_ ابتدای سیمیاری

ساعت کاری: 10صبح تا19 (فقط پنجشنبه ها از ساعت 10 تا20 میتوانید مراجعه کنید)

آموزشگاه تخصصی ناخن فرزانه
7

آموزشگاه تخصصی ناخن فرزانه

این مرکز دارای حرفه ای ترین کادر پرسنلی برای انجام انواع کاشت و ترمیم است، برای انجام امور مربوط به کاشت این مرکز یکی از بهترین ها است. انواع کاشت شامل پودر، ژل، گریم، فرنج، فرنج دائم، کاشت رئسی لمینت، لاک ژل، دیزاین ناخن، انجام ساده درمانی پدیکور و مانیکور است که این گزینه ها را طبق سلیقه تان انجام می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های کاشت ناخن در پاسداران

 

آدرس خدمات تخصصی فرزانه: تهران، ازگل، بلوارصدرنژاد،  بلوار ازگل،  بین کوچه5و6، جنب سوپرپروتئینی

ساعت کاری: از11صبح تا19

آموزشگاه زیبایی بناز
8

آموزشگاه زیبایی بناز

امروزه کاشت ناخن یکی از پرطرفدار ترین روش زیبایی به شمار میرود، مزیت آن هم این است که به نرتب بودن ناخن ها وسلامت بودن آن ها می افزاید؛ کسانی که از کاشت ناخن استفاده می کنند باعث افزایش اعتماد به نفس درآن ها و تقویت روحیه آن ها می شود.

آموزشگاه زیبایی بناز به کسانی که به کاشت ناخن علاقه دارند نیز انواع کاشت ناخن را آموزش میدهد. امکانات این آموزشگاه زیبایی شامل: رنگ و مش، کاشت مژه، بافت، میکاپ و… است.

 

آدرس آموزشگاه زیبایی بناز: تهران_ خیابان بندر_ خیابان احمدی زمانی

ساعت کاری: از6:30 صبح تا10 شب

کلام آخر

کاشت ناخن برای زیبایی و مراقبت های ناخن انجام می شود، درضمن سلامت ناخن ها برای همه افراد از جمله بانوان بسیار مهم است، کاشت ناخن یک راه حل بسیار عالی برای زیبا تر شدن ناخن ها است که امروزه انجام آن در بین همه بانوان به نوعی رونق پیدا کرده است. حداقل همه شما در طول زندگی کاشت ناخن را تجربه کرده اید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *