بهترین اسباب بازی های سگ

آیا می دانستید که اگر سگتان به اندازه کافی بازی نکند ممکن است دچار مشکل در رفتار می شود و ممکن است شما را دچار بحران کند . ما امروز این جا هستیم تا شما را با بهترین اسباب بازی های سگ آشنا کنیم و به شما کمک کنیم تا بهترین اسباب بازی ها را برای سگ دلبند خود تهیه کنید و با او اوقات خوشی را بگذرانید.

قبل از این که برای سگ خود اسباب بازی بخرید حتما باید به نکات زیادی توجه کنید برای مثال باید به جثه سگتان توجه کنید اگر سگتان کوچک است شما اسباب بازی های کوچک نروید زیرا ممکن است اسباب بازی را ببلعد.

توپ بازی

به جرات می توان گفت که یکی از بهترین اسباب بازی های سگ توپ است و قطعا می دانید که سگ ها تا چه حد به توپ باری علاقه دارند. شما می توانید توپ های مختلفی مثل توپ تنیس، توپ شب تاب، توپ چراغ دار و توپ لاستیکی را برای بازی سگ خود تهیه کنید اما باید خدمتتان عرض کنیم که توپ تنیس برای تمام نژاد ها مناسب است.

چنان چه صاحب سگ پامرانین و یا شیتزو هستید بهتر است توپ های کوچک تهیه کنید و یا این که برای سگ های بزرگی مثل ژرمن شپرد، هاسکی و روتوایلر توپ بزرگ تر بخرید.

عروسک مخصوص سگ ( الوین پت)

همان گونه که متوجه شدید این عروسک برای سگ ها طراحی شده است و بسیار مقاوم و با دوام است. جنس این عروسک از الیاف طبیعی است  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که داخل این عروسک زیبا دو سوت قرار دارد که به محض فشار دادن صدا می دهد و نظر سگ را به خود جلب می کند و یکی از بهترین اسباب بازی های سگ است .  شما می توانید این عروسک را با دست و ماشین لباس شویی بشویید.

بیشتر بخوانید:   بهترین محلول پاک کننده گوش سگ

بهترین اسباب بازی های سگ

دیسک فریزبی

سگ ها علاقه ی خیلی زیادی به بازی با بومرنگ و دیسک دارند. این دیسک ها نیز به اندازه ی توپ ها محبوب هستند و می توانند یک گزینه ی عالی برای سرگرم کردن سگ شما باشند و یکی از بهترین اسباب بازی های سگ بشمار می روند. از آن جایی که جهت حرکت و سرعت بومرنگ دائم تغییر می کند ذهن یک را درگیر می کند و به گونه ای سگ شما را سرحال تر می کند .

عروسک نرم مخصوص سگ

جالب است بدانید که اکثر سگ ها عاشق عروسک هستند و آن ها را دائم پشت سر خود به این ور و آن ور می برند و در زمان خواب نیز آن را بغل می کنند و می خوابند.  شکم بعضی عروسک ها از شن پر شده است و است مسئله ممکن است مدتی ست شما را سرگرم کند اما از طرفی هم ممکن است سگتان کنجکاو شود که چه چیزی داخل شکم عروسک است و شکم آن را پاره کند پس حتما حواستان به سگتان باشد که عروسکش را تکه تکه نکند.

وسایل صدا دار و جغجغه ای

اسباب بازی های صدا دار یکی از بهترین اسباب بازی های سگ هستند که در شکل های مختلفی تولید و روانه ی بازار می شوند.  در اکثر مواقع جنس این اسباب بازی ها از پلاستیک، لاستیک و یا وینیل است و همان گونه حدس می زنید مقاومت آن ها به ساخت و جنسی که دارند بستگی دارند.

در زمان خرید اسباب بازی حتما به حالت های سگ مثل عادت به جویدن و نژاد آن توجه کنید و چیزی را انتخاب کنید که خیلی زود خراب نشود.  یک نوع اسباب بازی  با نام تاتی وجود دارد که برای مواقعی که سگ دندان در می آورد بهترین انتخاب است.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا ها برای خوکچه هندی

اسباب بازی مرغ نالان

این اسباب بازی جغجغه ای به گونه ای طراحی شده است که با فشار دادن آن جیغ آن در می آید و این گونه سگتان را به خوبی سرگرم می کند. این اسباب بازی از جنس پلاستیک ساخته شده است و این گونه مقاومت کار بالا می رود و میتوانید آن را از بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید.

اسباب بازی مدل طنابی

این اسباب بازی ها در اکثر مواقع از رشته های طناب به یک دیگر بافته شده ساخته می شوند و گاهی اوقات نیز پلاستیک و یا حتی لاستیک نیز در آن وجود دارد. نکته ی خیلی مهمی که در رابطه با این طناب ها وجود دارد این است که این طناب ها در نقش مسواک عمل می کنند و این گونه می توانند موجب سلامت دهان و دندان سگ شوند. چنان چه متوجه شدید سگتان خیلی طناب را گاز گرفته است و طناب ریش ریش شده است باید آن را دور بیندازید.

بهترین اسباب بازی های سگ

اسباب بازی کشیدنی یا تاگ

تاگ به آن دسته از اسباب بازی های می گویند که دو حلقه یا دسته دارند که شما یک سمت آن و سگتان با گاز یک سمت آن را می گیرد و با یک دیگر مسابقه می دهید. در واقع می توان گفت که این بازی یک تمرین فیزیکی است که افراد زیادی آن را توصیه می کنند و یکی از بهترین اسباب بازی های سگ هستند.  در زمان خرید حتما به سایز سگ توجه کنید و تاگ را طوری انتخاب کنید که نه تنها خودتان بلکه سگتان آن را راحت در دست بگیرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین بستنی گربه

اسباب بازی های شناور

نژاد های مختلفی مثل ژرمن شپرد و گلدن رتریور شنای بسیار خوبی دارند و اسباب بازی های شناور می توانند گزینه ی خوبی برای آن ها باشد.  در اکثر مواقع این اسباب بازی ها با جنس پلاستیک ،لاستیک و یا فوم ساخته می شوند که در اشکال گوناگونی مثل توپ و حلقه و غیره روانه ی بازار می شوند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که اغلب اسباب بازی ها اگر سوراخ نباشند می توانند یک اسباب بازی شناور باشند.

پازل و اسباب بازی فکری

جالب است بدانید که بازی های فکری نیز می توانند ذهن حیوانات را به خود درگیر کنند و یک تمرین خیلی عالی برای حیوانات است.  در اصل می توان گفت که این بازی را می توانید به عنوان پاداش و تشویقی استفاده کنید.  این بازی این گونه است که قطعات و جایزه های مختلفی دارد و اگر سگ تمام آن را انجام دهد یک جایزه ی بزرگ دریافت می کند و شما می توانید از آن برای تقویت هوش آن استفاده کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *