بهترین بستنی سگ

 بستنی یکی از لذیذ ترین خوراکی های دنیا است که در هر جا و هر موقعیتی می چسبد. شاید با خود فکر کنید که مگر سگ ها نیز می توانند بستنی بخورند و یا این که آیا بستنی برای سگ ضرر ندارد ؟ اگر مایل هستید به پاسخ این سوالات دسترسی پیدا کنید و با بهترین بستنی سگ آشنا شوید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

از آن جایی که بستنی ها از مواد اولیه ی متنوعی تشکیل می شوند ما نمی توانیم بگوئیم که این بستنی ها برای سگ ضرر دارد یا خیر. اما خب باید خدمتتان عرض کنیم که مواد تشکیل دهنده ی بستنی ها شامل خامه، شکر و شیر است که برای سگ سمی نیستند اما خب خیلی هم خوب نیستند.

چگونه برای سگ خود بستنی درست کنیم

اگر مایل هستید خودتان برای سگتان بستنی آماده کنید با ما همراه باشید زیرا ما در ادامه طرز تهیه ی تعدادی بستنی خانگی را برای شما می گذاریم.

بستنی یخی با موز و کله بادام زمینی

برای تهیه ی این بستنی لذیذ و خوش مزه که از بهترین بستنی سگ هاست باید مواد لازم زیر را تهیه کنید.

  • ۴ قاشق غذا خوری کره بادام زمینی بدون زایلیتول و نمک( زایلیتول برای حیوانات خانگی مثل سگ و گربه مضر است)
  • ۴ فنجان ماست بدون چربی و کم چرب
  • روغن زیتون و یا نارگیل برای این که قالب ها را چرب کنید.

برای تهیه ی این بستنی ابتدا باید ماست، کره بادام زمینی و موز را در میکسر بریزید تا به خوبی میکس شوند و سپس قالب ها و یا فنجان ها را بردارید و داخل آن ها را جذب کنید و داخل یک سینی بچینید و سپس مخلوطی که آماده کرده اید را داخل قالب بریزید و درون هر قالب یک چوب بستنی بگذارید و سینی را در فریزر بگذارید و حداقل ۴ ساعت بمانید تا یخ بزند و هر بار یکی از آن ها را به سگ خود بدهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای گربه پرشین

بهترین بستنی سگ

مطمئن باشید که سگتان عاشق طعم بی نظیر بادام زمینی می شود و علاوه بر طعم بی نظیری که دارد دارای بیوتین است و موجب تقویت پوست و موی سگ می شود.  از آن جایی که فاکتور ماست نیز از شیر کم تر است سگ شما خیلی راحت تر می تواند آن را هضم کند . چنان چه باز هم متوجه شدید که سگتان نمی تواند ماست را هضم کند دوتا موز را با مخلوط کن له کنید و در فریزر و سپس از این موز های یخ زده به او بدهید. موز سرشار از ویتامین ب ۶، سی، فیبر و پتاسیم است و می تواند برای سگ شما مفید باشد.

بستنی خانگی سگ با دارچین و جو دوسر

آیا می دانستید دارچین یکی از مفید ترین چیز هایی است که سگ می تواند مصرف کند؟ اگر سگتان مشکل مفصلی و آرتریت دارد حتما این بستنی را برای او تهیه کنید.

  • یک موز کوچک کاملا رسیده
  • سه چهارم فنجان جو دوسر پخته شده
  • یک قاشق چای خوری دارچین
  • روغن برای چرب کردن قالب بستنی
  • یک فنجان ماست کم‌ چرب و بدون چربی

برای تهیه ی این بستنی باید موز را کاملا له کنید و سپس دارچین و جو دوسر را با یک دیگر مخلوط کنید ‌. حواستان باشد که جو حتما باید پخته شود تا سگ بتواند آن را هضم کند و در مرحله ی بعد ماست را اضافه کنید و به خوبی مواد را هم بزنید و سپس مواد را داخل قالب بریزید و آن را ۸ ساعت در فریزر نگه دارید و یا این که اجازه دهید مواد یک شب تا صبح در فریزر بمانند.

بیشتر بخوانید:   بهترین جای خواب گربه

تکه های یخ

اگر سگ شما دچار اضافه وزن است و نمی تواند چیز هایی مثل کره بادام زمینی بخورد می توانید در روز های گرم تابستانی به او یخ بدهید. شاید با خود فکر کنید که این کار کاملا بیهوده و مسخره است اما جالب است بدانید که سگ ها علاقه ی خیلی زیادی به یخ دارند و شما می توانید در روز های گرم به او سگ بدهید و از ایجاد گرمازدگی در حیوانتان جلوگیری کنید.  اگر وقت ندارید خودتان برای سگ خود بستنی درست کنید و به دنبال بهترین بستنی سگ در بازار هستید ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

بهترین بستنی سگ

بستنی یو اس پت سگ

لازم به ذکر است که بستنی یو اس پت سگ دارای طعم گوشت است. از مواد تشکیل دهنده ی  این بستنی می توانیم به آب ، کربوهیدرات، پروتئین حبوانی، طعم دهنده های طبیعی،  پوره سیب عصاره چای سبز،  نگه دارنده، ویتامین  E و اینولین اشاره کنیم. این بستنی ۶ ماه بعد از تولید تاریخ انقضا دارد و اگر بخواهیم به طور کامل آن را آنالیز کنیم باید خدمتتان عرض کنیم باید درصد های زیر را ذکر کنیم.

  • ۱ درصد چربی
  • ۳۰ درصد پروتئین
  • ۹۰ درصد رطوبت
  • ۳ درصد خاکستر
  • ۵/ درصد فیبر

این بستنی ۲۰ گرم است و شما می توانید چندین بار از آن به سگ خود بدهید  و یکی  از بهترین بستنی سگ هاست . البته باید به این نکته اشاره کنیم که این بستنی برای همه ی نژاد ها مناسب است .

نکات مهم در رابطه با دادن بستنی به سگ

قطعا برای شما نیز پیش آمده است که در حال خوردن بستنی بوده اید و متوجه ی نگاه ملتمسانه و مظلوم سگ خود شده اید . اگر قصد دارید از بستنی خود به او بدهید حتما باید به این نکات توجه کنید.

  • به هیچ عنوان به سگ خود بستنی شکلاتی ندهید زیرا شکلات برای سگ مضر است ؛ شما می توانید به سگ خود بستنی ساده و وانیلی بدهید.
  • از آن جایی که زایلیتول برای سگ مضر است نباید به او بستنی رژیمی و بدون قند بدهید.
  • حتما اطمینان حاصل کنید که بستنی ماکادمیا و یا دانه های قهوه ندارد.
  • حجم زیادی به او بستنی ندارد پس به هیچ عنوان یک کاسه بستنی جلوی او نگذارید یک یا دو لیس برای او کافی است.
  • سعی کنید خودتان بستنی را در منزل تهیه کنید و یا این که با تحقیق بسیار بهترین بستنی سگ را در بهترین پت شاپ های تهران تهیه کنید و به او بدهید.
بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای گربه عقیم

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *