بهترین تشویقی سگ

ما امروز این جا هستیم تا بهترین تشویقی سگ را به شما معرفی کنیم چنان چه مایل هستید بدانید تشویقی سگ چیست و چه کاربردی دارد و سپس با بهترین تشویقی های موجود در بازار آشنا شوید این مقاله را از دست ندهید.

فرض کنید که کودکی دارید که عاشق طعم توت فرنگی است و شما برای این که برخی نکات را به آموزش دهید مجبور هستید به او قول بدهید که اگر فلان کار را انجام داد برای او توت فرنگی می خرید و یا این که اگر فلان کار را انجام دهد تا مدتی خبر از توت فرنگی نیست و از این کار نیز نتیجه ی لازم را می گیرید.

  لازم به ذکر است که این کار روی سگ ها نیز جواب می دهد . از آن جایی که هاپو ها خیلی شکمو هستند قطعا می توانید از این راه به نفع خودتان استفاده کنید و با یک تشویقی ساده او را تربیت کنید.

کاربرد تشویقی سگ

قطعا مهم ترین کاربرد این تشویقی ها این است که شما می توانید با کمک آن ها سگ خود را تربیت کنید؛ شایان به ذکر است شما می توانید با توجه به هدفی که دارید تشویقی های مختلفی را انتخاب کنید.  ما در این بخش انواع بهترین تشویقی سگ ها را برای شما شرح می دهیم پس با ما همراه باشید.

  • تشویقی دندانی سگ

قطعا می دانید که سلامت دندان اهمیت خیلی زیادی دارد به همین خاطر شما باید با استفاده از وسایلی دهان و دندان سگ خود را تمیز کنید.  جالب است بدانید که تشویقی های دندانی یا دنتال جنس سختی دارند و سگ برای بلعیدن آن مجبور است دائم آن را در دهان بچرخد و بخورد و این گونه جرم دندان های سگ کم تر می شود و دندان های آن سالم تر و تمیز تر می مانند.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای ماهی گوشت خوار

بهترین تشویقی سگ

  • تشویقی ویتامین سگ

اگر سگتان به دریافت ویتامین نیاز داشته باشد بهتر است از این نوع تشویقی استفاده کنید.  این جایزه از ویتامین ها و مواد مغذی مختلفی ساخته شده است و این گونه شما به راحتی می توانید ویتامین مورد نیاز بدن سگ را به او برسانید .شما می توانید این تشویقی ها را در پت شاپ های مختلف پیدا کنید.

  • تشویقی خوراکی سگ

تشویقی های خوراکی محبوب ترین تشویقی هایی هستند که می توانید در پت شاپ ها پیدا کنید؛ همان گونه که حدس می زنید این تشویقی ها طعم فوق العاده ای دارند و می توانند نظر دوست پشمالوی شما را به خود جلب کنند.  از آن جایی که این تشویقی ها طرفدار های زیادی دارند شما می توانید آن ها را به راحتی در هر پت شاپی پیدا کنید.

بهترین برند های تشویقی

خوشبختانه تنوع در تشویقی های سگ بالا است و شما می توانید با توجه به سلیقه ی سگ خود بهترین تشویقی سگ را انتخاب کنید؛ نکته ی خیلی جالبی که در رابطه با این تشویقی ها وجود دارد این است که این تشویقی ها در ابعاد و اندازه ی کوچک تهیه می شود و این گونه شما به راحتی می توانید متوجه ی علاقه ی سگ خود بشوید و در صورتی که سگتان از طعم تشویقی مورد نظر خوشش نیامد به سراغ گزینه ی بعد بروید.

شما برای این که بتوانید کیفیت یک تشویقی را بررسی کنید باید به موارد زیادی توجه کنید برای مثال باید حواستان به رنگ مدفوع ، میزان مدفوع،  حساسیت ها و علاقه ی سگ باشد. بعد از بررسی این موارد می توانید بگوئید که این تشویقی برای سگ مفید بوده است یا خیر. ما در بخش های بعد تعدادی از بهترین تشویقی سگ هارا برایتان نام می بریم.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای بچه گربه

تشویقی سگ جرهای

لازم است بدانید که جرهای یکی از معتبر ترین برند هایی است که تشویقی برای حیوانات خانگی تولید می کند. شما به راحتی می توانید در محصولات این برند طعم های مختلفی را پیدا کنید و دوست خود را خوشحال کنید  . از آن جایی که این برند برای تامین پروتئین های مورد نیاز از یک شرکت زیر مجموعه ی خود کمک می گیرد می توانیم کیفیت پروتئین های موجود در آن را در ردیف پروتئین مصرفی انسان قرار داد.

تشویقی سگ مدکو

مدکو یک برند ایرانی است که چندین سال است در زمینه ی تولید قلاده و تشویقی فعالیت می کند. نکته س خیلی مهمی که در رابطه با این تشویقی ها وجود دارد این است که محصول ات ایت بزند دائم در حال گسترش هستند و معمولا کسانی که آن ها را تهیه می کنند راضی هستند . از دیگر ویژگی های این برند می توانیم به  تنوع در طعم ، کیفیت و قیمت مناسب آن اشاره کنیم.

بهترین تشویقی سگ

تشویقی سگ دودوتی

برند دودوتی نیز ایرانی است و می تواند تشویقی مناسبی برای هاپویتان باشد . باید خدمتتان عرض کنیم که این تشویقی دارای خوراکی های ارگانیک است و کیفیت بسیار بالایی دارد و به این خاطر که نیاز به جویدن دارد برای دندان های سگ نیز مناسب است.

تشویقی سگ ونپی

شرکت ونپی چینی است؛ باید به این نکته اشاره کنیم که به برند تمام استاندارد های لازم را دارد و نقش بسیار پر رنگی در تامین خوراکی های تشویقی دارد. این برند به خاطر کیفیت محصولی که دارد بار ها و بارها مورد تشویق قرار گرفته است و جوایز گوناگونی دریافت کرده است و بدون شک می تواند گزینه ی خیلی خوبی باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین بستنی گربه

تشویقی سگ هاپومیل

کیفیت این محصول به گونه ای بالا است که در کنار بهترین تشویقی سگ ها قرار می گیرد پس می توانید با خیال راحت از این برند برای سگ خود تشویقی از بهترین پت شاپ های تهران بخرید.

تشویقی سگ لاومی

این تشویقی محصول تایلند است؛ ویژگی خیلی مهمی که این تشویقی دارد این است که افزودنی غیر مجاز و یا رنگ غیر طبیعی در آن به کار نرفته است و کاملا سالم و ارگانیک است . طبق تحقیقاتی که ما انجام داده ایم این تشویقی خیلی مورد استقبال هاپو ها قرار گرفته است.

تشویقی سگ هپی داگ

هپی داگ یک برند آلمانی است که تنوع خیلی بالایی دارد و خیلی مورد استقبال افرادی که در حوزه های حیوانات فعالیت می کنند قرار گرفته است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *