جاهای دیدنی دبی

چنان چه تا به امروز به دبی نرفته اید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما برای یک بار هم که شده است به این شهر سفر کنید و از دیدن جاهای دیدنی دبی لذت ببرید. اگر قصد دارید یک سفر به یاد ماندنی داشته باشید حتما نام این جاها را به خاطر بسپارید. مدینه جمیرا یکی از بهترین مراکز تفریحی در این شهر است. در نزدیکی این مدینه یک مسیر آبی فوق العاده وجود دارد که در اطراف آن حدود ۵۰ بار و رستوران وجود دارد که قطعا می توانید در آن ساعات خوشی را بگذرانید.  سازه های ساختمانی آن به دژ های عربی شبیه است. برای اقامت در مدینه جمیرا می توانید در هتل هایی هم چون النسیم، مینا اسلام، القصر و غیره اقامت کنید و در بازار های آن نیز خرید کنید.

جزیره نخل جمیرامسجد جمیرا

یکی از جاذبه های گردشگری دبی مسجد جمیرا است که در تمام روز ها برای عموم افراد باز است. اگر به دنبال دیدن فضا های مذهبی علاقه دارید قطعا دیدن این مسجد می تواند گزینه ی خوبی باشد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که در زمان بازدید از این مسجد باید لباس مناسب به تن داشته باشید.

جزیره نخل جمیرا

در واقع می توان گفت که بخش اعظمی از بهترین تفرجگاه ها و هتل ها در جزیره نخل جمیرا هستند. تماشای این جزیره از دور واقعا زیبا است اگر نمی توانید از هواپیما برای تماشای این جزیره استفاده کنید و با اسکای دایوینگ پرواز کنید می توانید در  یکی از طبقه های برج مارینا میز رزرو کنید و از تماشای جزیره نخل جمیرا لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین جاهای دیدنی لواسان تهران

اپرای دبی

این سالن در نزدیکی برج خلیفه است؛ از ویژگی های جذاب این سالن می توانیم به شکل کشتی آن اشاره کنیم. این سالن از سال ۲۰۱۶ که ساخته شده است میزبان خوانندگان و موسیقی دانان معروف بوده است و برای اولین بار در این سالن اپرا اجرا شد ‌. این سالن ۲۰۰۰ ظرفیت دارد پس حتما برای حضور در  این سالن باید از قبل برای خود صندلی رزو کنید.

دبی مارینادبی مارینا

از آن جایی که این مکان بسیار دلنشین است معمولا خیلی مورد توجه ی گردشگر ها قرار می گیرد؛ دبی مارینا پر از بار و رستوران است اما مسئله ای که این محله را با دیگر محله ها متمایز می کند ساختمان های چشمگیر و فوق العاده ی آن است. یکی از معروف ترین برج های این محل برج کایان است که دومین برج مارپیچ باند دنیا است. علاوه بر این برج الیت رزیدنت بسیار محبوب است که سومین برج جهان شناخته شده است .شما می توانید یک قایق اجاره کنید و از این محله ی فوق العاده بازدید کنید.

راستی  اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید ما بهترین جاهای دیدنی ایروان ارمنستان را در مقاله ای بطور کامل خدمتتان معرفی کرده ایم.

مجتمع تفریحی پارک اند ریزورت

اگر عاشق هیجان هستید و به دنبال یک مجتمع پر از آدرنالین هستید حتما به این مجتمع تفریحی سر بزنید؛ این پارک جز بزرگ ترین پارک های دنیا است که از ترکیب چند پارک کوچک تشکیل شده است. این پارک شامل پارک های زیر است.

  • موشن گیت دبی
  • پارک آبی لگولند
  • لگولند دبی
  • پارک بالیوود
  • ریورلند دبی
  • و غیره
بیشتر بخوانید:   بهترین جاهای دیدنی شیراز

شما می توانید تنها با خرید یک بلیط تمام این بخش ها بچرخید. در این مجتمع تفریحی نه تنها می توانید کلی بازی کنید و لذت ببرید بلکه می توانید از رستوان های آن جا غذا بخورید و لذت ببرید. اگر هم مایل هستید خیلی هزینه نکنید می توانید به ریورلند دبی بروید زیرا لازم نیست برای رفتن به این بخش هزینه ای پرداخت کنید.

بازار طلای دوبی بازار طلای دبی

یکی از بهترین مکان هایی که در دبی وجود دارد و معمولا در بین افراد بومی و گردشگران محبوب است بازار طلای دبی است، همان گونه که می توانید حدس بزنید این بازار پر از طلا است و شما می توانید در این بازار هر مدل طلایی که می خواهید برای خود و یا به عنوان سوغات تهیه کنید.

پارک آبی وایلد وادی

اگر قصد سفر به دبی را دارید حتما به پارک آبی وایلد وادی بروید؛ پارک آبی وایلد وادی از بهترین جاهای دیدنی دبی است که نه تنها برای بزرگ سالان بلکه برای کودکان نیز مناسب است‌ در این پارک استخری دارد که کاملا در آن امواج را شبیه سازی کرده اند تا شما بتوانید طعم موج سواری را بچشید. علاوه بر این ها در این پارک می توانید برج العرب را تماشا کنید. مسئولین این پارک برای خانم هایی که مایل نیستید در فضای مختلط استخر شنا کنند نیز یک بخش مخصوص خانم ها طراحی کرده اند.

فواره دبی

فواره های معروف دبی داخل برج بزرگ این هر قرار دارد و شما می توانید با مراجعه به آن از رقص آب ها تا ارتفاع ۱۴۰ متری لذت ببرید.  شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که شرکت کالیفرنیای wet  این فواره ها را ساخته است که فواره های  Bellagio  را در لاس وگاس انجام داده است. این فواره مساحتی به اندازه ی ۱۸ زمین فوتبال دارد و  در آن ۲۵ پروژکتور و ۶۶۰ چراغ مسئول نور افشانی و روشنایی این فواره هستند. نور در این فواره های به حدی بالا است که تا چندین کیلومتر آن طرف تر نیز روشن می شود و فواره ی دبی را به نورانی ترین فواره ی خاورمیانه تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان تفریحی ترکیه

گاردن گلو دبیگاردن گلو دبی

گاردن گلو یک باغ سرشار از نور و چراغ است که در آن پخش موسیقی و نمایش انجام می شود.‌ بازدید از این باغ برای عموم افراد آزاد است و گردشگران و مردم محلی می توانند از تماشای چراغ ها و فواره های داخل آسمان لذت ببرند. البته این باغ امکانات دیگری مثل پارک دایناسور، پارک یخ، دنیای دریا، قلعه رنگارنگ، خیابان شادی و غیره دارد که قطعا تواند نظر شما را به خود جلب کند.

آتلانتیس پالم

هتل آتلانتیس پتلن یکی از بی نظیر ترین هتل های آبی و حتی دنیا است که در جزیره نخل جمیرا است و از جاهای مختلف شهر می توانید آن را ببینید. این هتل برای عکاسی محشر است و قطعا نمی توان به راحتی از کنار رستوران های معروف آن گذشت پس حتما به این هتل سر بزنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *