بهترین جزایر مالدیو برای سفر

از آن جایی که مالدیو یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین کشور های دنیا است افراد زیادی این کشور را برای مسافرت انتخاب می کنند؛ باید خدمتتان عرض کنیم که مالدیو بیش از هزار جزیره دارد که نزدیک به ۲۰۰ جزیره ی آن مسکونی و ۸۸ تا توریستی است. قطعا ۸۸ جزیره دلیل خوبی برای به وجود آمدن این سوال است که بهترین جزایر مالدیو برای سفر کدام اند . ما امروز با شما همراه هستیم تا خدمتتان عرض کنیم که در زمان سفر به مالدیو به کجا سفر کنید.

برای ماه عسل به جزیره ام بودهو فینولهو بروید

اکر به دنبال یک جای رویایی برای ماه عسل خود هستید ما به شما جزیره ام بودهو فینولهو را پیشنهاد می کنیم.  شما می توانید در این جزیره در هتل های فوق العاده ای مثل هتل تاج اگزوتیکا ریزورت اند اسپا اقامت کنید. این هتل یکی از رویایی ترین و رومانتیک ترین هتل ها است که می تواند موجب خلق شدن لحظات فوق العاده ای برای شما و همسرتان شود.

شما می توانید در این هتل یک ساحل شخصی داشته باشید و از استخر هتل برای تماشای غروب و گرفتن آفتاب استفاده کنید. از دیگر امکانات این هتل و دیگر هتل های این جزیره می توانیم به رستوران های عالی اشاره کنیم.  در آخر نیز می توانید بعد از یک گشت و گذار عالی از سالن ماساژ هتل استفاده کنید .  البته جزیره ی میلایدهو نیز یکی از بهترین جزایر مالدیو برای سفر زوج های عاشق است.

 این جزیره دارای هتل هایی استکه چشم انداز های بی نظیری دارند و قطعا هیچ کجا نمی توانیداین چشم انداز ها را داشته باشید.  بعضی از هتل های این جزیره ویلا های ساحلی وجود دارند که روی آب قرار دارند  و قطعا می توانند بهترین انتخاب برای گذراندن یک تعطیلات باشند. اما قسمت هیجان انگیز ماجرا هنوز تمام نشده است؛ استخر های این هتل ها به شکلی طراحی شده اند که شما با شنا در آن ها احساس می کنید در اقیانوس شنا می کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین جاهای دیدنی تایلند

بهترین جزایر مالدیو برای سفر

برای دریا نوردی به جزیره راسدهو بروید

اگر جز آن دسته افرادی هستید که به غواصی و موجودات دریایی علاقه دارید حتما به راسدهو سفر کنید‌که بهترین جزایر مالدیو است . در چنین مواقعی باید یک جایی نزدیک به صخره های مرجانی اقامت کنید ‌. هتلی مثل هتل کوراماتی یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت است؛ این هتل به بیش تر از ۲۰ مکان برای غواصی دسترسی دارد و شما می توانید نادر ترین و زیبا ترین موجودات دریا را مشاهده کنید. علاوه بر این ها اگر مایل باشید تیم حرفه ای که در این جزیره هستند به شما غواصی یاد می دهند تا بهترین لحظات را برای شما رقم بزنند.

جزیره حوزه لامو بهترین انتخاب برای خانواده

اگر برای یک تعطیلات عالی در کنار خانواده به دنبال یک جزیره ی خوب هستید بهتر است که به یکی از جزیره های آبسنگ لامو برویدکه یکی از بهترین جزایر مالدیو است  این جزایر بهترین جایگاه برای حضور خانواده هستند.  هتل های این جزیره مثل هتل سیکس سنسس لامو از آن دسته هتل هایی است که شما می توانید با مراجعه به آن به ساحل شخصی خود دسترسی داشته باشید و در استخر جداگانه ی خود شنا کنید و از سکوت و آرامش این هتل لذت ببرید.

اگر فرزند کوچک دارید حتما به این هتل بروید زیرا این هتل برای کودکان زیر ۱۲ سال طراحی شده است و قطعا می تواند شما را از حمل و نقل وسیله ی اضافی معاف کند. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که غذا برای کودکان ۶ تا ۱۱ سال نیم بها حساب می شود و شما لازم نیست برای کودکان زیر ۵ سال خود هزینه ای بابت غذا بپردازید.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکان های تفریحی قشم

چنان چه مایل هستید در سفر کمی برای خود وقت بگذرانید هتل سیکس سنسس لامو ریزورت بهترین گزینه است زیرا این هتل یک جایگاه برای کودکان دارد که شما می توانید کودکان خود را به آن جا بسپارید و از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید.

مقرون به صرفه سفر کنید

قطعا می دانید که سفر خارج از کشور کمی هزینه بر است اگر به دنبال یک سفر خارجی ارزان تر به بهترین مراکز تفریحی می گردید ما جزیره مافوشی را به شما پیشنهاد می کنیم . این جزیره نیز هتل های بی نظیری دارد که شما می توانید یکی از هتل ها یا مهمان خانه های آن اقامت کنید و از گشت و گذار در جزیره لذت ببرید و در پرداخت هزینه های هتل های لوکس و گران قیمت صرفه جویی کنید.

بهترین جزایر مالدیو برای سفر

کی به مالدیو سفر کنیم

لازم به ذکر است که مالدیو کشوری است که اغلب اوقات هوای گرمی دارد و میانگین دمای آن از ۲۳ تا ۳۱ درجه است پس با این حساب بهترین زمان  برای سفر به مالدیو از ماه نوامبر تا آوریل است که همان آبان ماه تا فروردین ماه است‌ . باران موسمی این جزایر از اردیبهشت تا مهر ماه است و اوج این بارش ها خرداد ماه است.

از آن جایی که قرار است کلی برای این سفر هزینه کنید می توانید بین ماه های آبان تا فروردین این جزایر را انتخاب کنید.  البته گشت و گذار در باران در این جزایر نیز خالی از لطف نیست.

چندین نکته ی مهم در رابطه با سفر به مالدیو

نکات زیادی در رابطه با سفر به  مالدیو وجود دارد که ما در این بخش به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم ‌

  • اگر قرار است که در فصل های شلوغ به مالدیو سفر کنید حتما باید از قبل برای رزرو بلیط هواپیما و هتل اقدام کنید.
  • اگر قرار است از حمام آفتاب جزایر لذت ببرید حتما باید لوازم مخصوص مثل لوسیون و کرم های ضد آفتاب را به همراه داشته باشید.
  • شما می توانید از قبل درباره ی جزایر مختلف و هتل های گوناگون تحقیق کنید و با توجه به سلیقه و بودجه ی خود یک جزیره ی خوب و هتل دلخواه خود را پیدا کنید .
  • شما می توانید تمام کار ها را مثل رزرو بلیط هواپیما و هتل را به یک تور عالی بسپارید و تنها از تعطیلات خود لذت ببرید.
بیشتر بخوانید:   بهترین جاهای دیدنی دبی

راستی  اگر قصد سفر به گرجستان و شهر تفلیس را دارید ما بهترین جاهای دیدنی تفلیس را در مقاله ای بطور کامل خدمتتان معرفی کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *