بهترین خط چشم های ماژیکی

چنان چه به دنبال بهترین خط چشم های ماژیکی هستید با ما در این مقاله  از  کی برتره همراه باشید تا ما تعدادی از بهترین ها را برای شما نام ببریم و شما با توجه به سلیقه و هم چنین بودجه ی خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

خط چشم رپک شماره ۰۱ یکی از بهترین خط چشم های ماژیکی است که ساخت کشور کره جنوبی است که کاملا مشکی و مات است و ۲۴ ساعت ماندگاری دارد و کاملا ضد آب است و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

خط چشم کامنت ۰۰۱

از اگر به دنبال خط چشمی هستید که با خیال راحت با آن باشگاه ،استخر و میهمانی بروید حتما یک خط چشم کامنت ۰۰۱ تهیه کنید و بدون نگرانی از پاک شدن از آن استفاده کنید  لازم به ذکر است که این خط چشم ۳ میلی لیتر است و شما می توانید برای مدت زمان زیادی از این خط چشم استفاده کنید و نگران تمام شدن آن نباشید.

خط چشم ماژیکی مک

این خط چشم از کشور آمریکا است و شما می توانید با رنگ مشکی آن جلوه ی خاصی به چشم های خود ببخشید.  ضد آب بودن این خط چشم و هم چنین ماندگاری خیلی بالایی که این خط چشم دارد توانسته است آن را به یک خط چشم محبوب در کل دنیا تبدیل کند. شایان به ذکر است که این خط چشم یک پکیج پلمپ و در بسته است پس می توانید با خیال راحت آن را در لیست خرید خود جای دهید.

بیشتر بخوانید:   بهترین پنکک‌ های سنگی

خط چشم ماژیکی مای

یکی دیگر از بهترین خط چشم های ماژیکی ، خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner  است ؛ این خط چشم تولید ایران است و شما با کمک  آن می توانید یک خط چشم کاملا مشکی و یکدست بکشید.  ویژگی مثبتی که این خط چشم دارد این است که خیلی فوری خشک می شود . اگر جز آن دسته افرادی هستید که در خط چشم کشیدن مبتدی هستید ما این خط چشم را به شما پیشنهاد  می کنیم زیرا کار کردن با آن خیلی راحت است و از همه مهم تر این است که این خط چشم حاوی ویتامین E  است پس از کنار این خط چشم یه سادگی رد نشوید.

بهترین خط چشم های ماژیکی

خط چشم بیترلینگ مدل ۱۰۱

این خط چشم نیز یکی از بهترین خط چشم های ماژیکی است که برند آن آلمانی است. چنان چه به دنبال یک خط چشم براق با ماندگاری بالا هستید این مدل خط چشم می تواند گزینه ی خوبی برای خریدن باشد. باید اضافه کنیم که این خط چشم نیز ضد آب است و شما با خیال راحت و بدون نگرانی از پاک شدن می توانید از آن استفاده کنید و یک میکاپ زیبا و بی نظیر داشته باشید.

خط چشم ماژیکی شون مدل fabulous

اگر به دنبال خط چشمی هستید که با کمک آن یک خط پر رنگ و خیلی زیبا بکشید این خط چشم آلمانی نیز می تواند انتخاب خوبی باشد زیرا این خط چشم رنگدانه های زیادی دارد و شما با کمک آن می توانید یک خط چشم عمیق داشته باشید.  این خط چشم یک بافت خیلی فوق العاده دارد که کاملا در برابر عرق کردن و رطوبت مقاوم است. جالب است بدانید که خط چشم ماژیکی شون حاوی روغن بادام است و از مواد اولیه کاملا طبیعی و سالم ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای همدان

خط چشم ماژیکی فلومار مدل Dipliner

باید خدمتتان عرض کنیم که این خط چشم محصول کشور ترکیه است . این خط چشم به خاطر داشتن رنگ دانه های خیلی غنی دارد که به سر ماژیکی این خط چشم این امکان را می دهد تا یک آرایش بی نقص و محشر داشته باشید.  البته باید اضافه کنیم که جلوه رنگ این خط چشم براق است . نکته ی مهمی که درباره ی این خط چشم وجود دارد این است که این خط چشم از مواد مغذی ساخته شده است و این گونه خط چشم می تواند از چشم شما محافظت کند.

خط چشم ماژیکی اوتی سری Natural as Nture  شماره ۰۱

این خط چشم آلمانی را  نیز می توان  در لیست بهترین خط چشم های ماژیکی جای داد. این خط چشم می تواند یک رنگ کاملا مشکی و یکدست به شما می دهد. ماندگاری خیلی بالا در کنار ویتامین E موجب محبوبیت این خط چشم شده اند.  این خط چشم نیز به خاطر بافتی که دارد کاربرد خیلی راحتی دارد و می تواند انتخاب خوبی برای افراد آماتور و مبتدی باشد.

بهترین خط چشم های ماژیکی

خط چشم ماژیکی اسنس

این شرکت تمام تلاش خود را کرده است که خط چشم هایی تولید کند شما بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن یک خط چشم زیبا و منحصر به فرد بکشید.  این خط چشم  آلمانی قیمت بسیار مناسبی دارد و شما می توانید یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید.  حجم این خط چشم ۱ میلی لیتر است و شما می توانید یک زمان نسبتا کوتاهی از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های خرده مژه دار

خط چشم ماژیکی گلدن رز مدل Vinyl

این خط چشم برای افرادی به دنبال آرایش مات علاقه دارند مناسب است؛  این خط چشم ماژیکی است و کاملا خوش دست است و شما خیلی راحت می توانید آن را در دست بگیرید و به کار خود ادامه دهید. افراد زیادی از تکه تکه شدن خط چشم و هم چنین پخش شدن آن شکایت دارند که برند گلدن رز توانسته است به خوبی این مشکل را حل کند. علاوه بر این نکات ذکر شده باید خدمتتان عرض کنیم که رنگدانه های این خط چشم نیز بسیار غنی است و خاصیت ضد آب بودن آن باعث یک محصول فوق العاده می شود.

خط چشم رویال اترنیتی مدل dip Liner

کشور مبدا این خط چشم آلمان است ؛ کار کردن با این خط چشم بسیار راحت است و برای مواقعی که عجله دارید می توانید با کمک این خط چشم خیلی فوری آماده شوید.  این خط چشم در کنار ویژگی هایی مثل ضد آب و مات بودن ظاهر بسیار شیکی دارد که شما می توانید آن را روی میز آرایش خود بگذارید و میز آرایش خود را زیبا تر کنید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین کرم پودر های پوست چرب آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *