بهترین دکتر جراحی بینی در صادقیه

امروز با مبحث داغ جراحی بینی در خدمت شما هستیم و میخواهیم در کی برتره  شما را با حاذق ترین و بهترین دکتر جراحی بینی در صادقیه تهران آشنا می کنیم. تا با رعایت یک سری اصول و المان ها با یک نتیجه مطلوب و رضایتمندی مواجه شوید. سن مناسب برای جراحی بینی در دختران حدود 16 یا 15 سالگی و در پسران حدود 16 یا17 سالگی بیان شده است.

ویژگی های یک جراحی خوب بینی را از بیمارانی که به تازگی زیر تیغ جراحی رفته اند باید میزان رضایتمندی آنان را پرسید. یک جراح بینی جدا از تخصص و مهارت های لازم در حین عمل باید یک مقدار چاشنی هنر را نیز در عمل بینی تداخل دهد تا بر کیفیت جراحی  تاثیرگذار باشد.  مدرک معتبر و نظام پزشکی دکتر جراحی بینی را نگاه کنید و گزینه زنده و حتی نمونه کارهای دکتری که برای جراحی بینی زیر نظر دارید را قبل از جراحی بینی مشاهده کنید.

وقتی یک فرد بدون مشاوره و تحقیق بینی خود را زیرتیغ جراحی ببرد باید انتظار متناسب در نیامدن بینی با چهره خود را داشته باشد و نیز گرفتگی بینی و عدم تنفس درست بعد از عمل ناموفق بینی از عواقب به جا مانده از درست تحقیق نکردن می باشد.

دکتر-سید-عبدالرسول-کمالی
1

دکتر سید عبدالرسول کمالی

اولین دکتری که از مهارت کاملی در حوزه گوش و حلق و بینی برخوردار است و بهترین دکتر جراحی بینی در صادقیه نیز هست ، دکتر سید عبدالرسول کمالی می باشد که ایشان با سابقه 44 سال به طبابت و جراحی می پردازد. شماره نظام پزشکی دکتر آقای کمالی 18277 می باشد و رضایت 96 درصد را برای خود رکورد زده است. برای راحتی کار شما آدرس مطب آقای دکتر را بیان می کنیم که با گرفتن نوبت قبلی در اسرع وقت به کار شما رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در پونک

 

آدرس:
تهران، فلکه دوم صادقیه، ضلع جنوب غربی، ساختمان طلا، طبقه 2 ،واحد 1 می توانید مراجعه کنید

دکتر-فاطمه-آقائی
2

دکتر فاطمه آقائی

دکتر فاطمه آقائی متخصص در زمینه گوش و حلق و بینی می باشد و با شماره نظام پزشکی 61711 به امر طبابت و جراحی بینی و غیره می پردازد. در روزهای شنبه و دوشنبه بعد از ظهر و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه صبح ها به ویزیت شما مراجعه کنندگان در مطب به آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، پشت بیمارستان ابن سینا، پلاک 28، ساختمان فدک، واحد 6 می پردازد.

دکتر-حمید-رضا-صالحی-جزی
3

دکتر حمید رضا صالحی جزی

دکتر نام برده شده با نظام پزشکی 34792 به شغل طبابت مشغول می باشند و تخصص جراحی عمومی را نیز دارا هستند؛ همچنین با بالاترین رضایت از سوی بیماران خود برخوردار می باشند. آقای دکتر در زمینه بینی، تزریق چربی، پلک چشم و غیره تبحر دارند.

 

آدرس:

تهران ، فلکه دوم صادقیه( آریا شهر)،مجتمع پزشکی طلا، طبقه دوم

دکتر محمد خانجان زاده فشخامی
4

دکتر محمد خانجان زاده فشخامی

آقای دکتر در زمینه جراحی گوش و حلق و بینی مهارت و تخصص بالایی دارد و با شماره نظام پزشکی 90360 به شغل شریف طبابت می پردازد. در روزهای سه شنبه از ساعت19.00 الی 17.00 و در روز چهارشنبه از ساعت 16.30 الی 15.00 به آدرس: تهران، میدان دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران منتظر ویزیت بیماران محترم می باشند.

 

آدرس:
تهران، میدان دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیامبران

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی وردآورد
دکتر امیر حسین محمدی مفرد
5

دکتر امیر حسین محمدی مفرد

آقای دکتر منفرد دارای سوابق بی شماری در زمینه جراحی در سال های متمادی را دارا می باشند و ایشان عضو انجمن جراحان پلاستیکو زیبایی ایران را به خود اختصاص داده اند و نیز فوق تخصص جراحی پلاستیک را در سال 1389 از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را کسب کرده اند. با خیالی آسوده جراحی بینی خود را به دستان پر توان آقای دکتر مفرد که دارای سابقه ای درخشان در زمینه ی جراحی بینی می باشند بسپارید. روزهای شنبه از ساعت 15.00الی 19.00 و در روز چهارشنبه از ساعت 15.00الی 19.00 در مطبشان حضور دارند.

 

آدرس:
تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بعد از اباذر، نرسیده به مهران، پلاک 77، ساختمان آرمیتا

دکتر داوود محمدیان روشن
6

دکتر داوود محمدیان روشن:

آقای دکتر روشن از به نام ترین پزشکان در جراحی بینی می باشند به علت آنکه ایشان بنیان گذار چندین روش برای جراحی بینی های گوشتی که از پرطرفدار ترین عمل بینی می باشد با به کارگیری تکنیک از بین بردن حافظه پوست می باشد و آقای دکتر دارنده اولین طرح تحقیقاتی در جهان در زمینه تزریق چربی به فولیکول های اسکالپ می باشند. پس متوجه شدیم که آقای دکتر محمدیان روشن در جراحی بینی از مهارت و تجربه بالای برخوردار هستند

 

آدرس:
تهران،فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، بلوار اباذر، پایین تراز پردیس زندگی

دکتر حسین مهاجری مقدم
7

دکتر حسین مهاجری مقدم

آقای دکتر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز را کسب کرده اند و با بیش از 25 سال سابقه درخشان و موفق در زمینه شغل شریف پزشکی فعالیت می کنند. همچنین عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران می باشند. آقای دکتر در زمینه های زیبایی صورت، زیبایی مو، تزریقات زیبایی، روش های درمانی و لیزر درمانی و خدمات بی شمار دیگری را به شما عزیزان ارائه می دهند. آقای دکتر درکلینیک تخصصی صدف و نیز مرکز جراحی سعادت آباد به بیماران خود خدمات درمانی و زیبایی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در پونک

 

آدرس:
تهران، فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله کاشانی، نرسیده به ایستگاه اتوبوس مهران، پلاک 69

دکتر امیر حسین محمدی فرد
8

دکتر امیر حسین محمدی فرد

آقای دکتر از بهترین جراحان بینی در محدوده صادقیه تهران می باشند. آقای دکتر فرد با به کارگیری تکنیک های مختلف نظیر: رینوپلاستی، یعنی روش های باز و بسته توانایی دارند تا انواع جراحی بینی (فانتزی، نیمه فانتزی؛ طبیعی) را انجام دهند

 

آدرس:
تهران، فلکه دوم صادقیه،بلوارآیت الله کاشانی، بعد ازاباذر، نرسیده به مهران، پلاک 77 ، ساختمان آرمیتا،واحد 1

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *