بهترین رستوران های غذای چینی

از آن جایی که تنوع خیلی زیادی در غذا های چینی وجود دارد افراد زیادی برای تست غذا های جدید به رستوران می روند تا از مزه های جدید لذت ببرند.  ما امروز این جا هستیم تا در این مقاله از کی برتره شما را با بهترین رستوران های غذای چینی آشنا کنیم تا برای تست غذا های جدید آن ها را انتخاب کنید.

رستوران چینی تهران یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های تهران است که بهترین غذا ها را به مشتری های خود ارائه می کند اما خب ید به این نکته اشاره کنیم که دکور این رستوران شبیه به فرهنگ و آداب چینی نیست.  برای رفتن به این رستوران می توانید با شماره ی ۸۸۹۰۰۷۱۴ تماس بگیرید و سپس به آدرس : خیابان ولیعصر روبروی فاطمی کوچه عبده پلاک ۶۴ بروید.

رستوران اژدهای طلایی
1

رستوران اژدهای طلایی

جالب است بدانید که رستوران اژدهای طلایی نخستین رستوران چینی در شرق میانه و حتی کشور ایران است. شما نی توانید در این رستوران فوق العاده تمام غذا های چینی مثل انواع نودل ها، برنج های سرخ شده و غذا های دریایی را امتحان کنید و از فضای زیبای آن نیز لذت ببرید.

 

آدرس آن نیز : خیابان شریعتی،  کنار مترو قیطریه ، ابتدای بلوار اندرزگو

رستوران چینی تی بی آی
2

رستوران چینی تی بی آی

لازم به ذکر است که تی بی آی مجموعه ای از رستوران ها است که دو شعبه ی آن در تهران و یک شعبه ی دیگر در کیش است. آشپز های این رستوران بر این باورند که مواد اولیه ی با کیفیت می تواند تاثیر زیادی در طعم غذا بگذارد و همیشه از بهترین متریال برای طبخ غذا استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کافه های شرق تهران

 

آدرس شعبه ی هتل فردیس:  خیابان سمیه ، خیابان فرصت کوچه سهیل پلاک ۱

آدرس شعبه ی نودل اکسپرس:  انتهای خیابان آجودانیه،  فودکورت مجتمع عرش آجودانیه

رستوران بامبو اکسپرس
3

رستوران بامبو اکسپرس

یکی دیگر از بهترین رستوران های غذای چینی که در تهران قرار دارد رستوران بامبو است که در آن می توانید برنج سرخ شده،  غذا های دریایی ،انواع سس ها مثل سس واسایی، سس کره بادام زمینی،  سس تند پیازچه ، سس سویا ، سس تریاکی ،سس دینامیت ، سس ترش و شیرین و غیره را امتحان کنید و لذت ببرید.

 

آدرس رستوران: الهیه،  خیابان گلنار، ماهرو ، بن بست گناهی، برج های الهیه

رستوران نودل چی
4

رستوران نودل چی

این رستوران انواع غذا های آسیایی را در منوی خود جای داده است و به جرات می توان گفت که غذا های چینی آن می توانند نظر بد غذا ترین افراد را نیز به خود جلب کند .‌شما می توانید در این رستوران شیک انواع اسپرینگ رول و دامپلینگ، میگو و سبزیجات ، نودل و برنج سرخ شده به همراه مرغ را تست کنید.

 

آدرس رستوران نودل چی: بلوار اندرزگو،  مابین کامرانیه و قیطریه ،کنار اشکستانپور شمالی

رستوران سوشی آنت
5

رستوران سوشی آنت

یکی از جذاب ترین و بهترین رستوران های غذای چینی که در تهران قرار دارد رستوران سوشی آنت است . این رستوران فضای فوق العاده ای دارد و می تواند حس خیلی خوبی را به شما منتقل کند و بهترین انتخاب برای دیدارهای دوستانه باشد .اگر به غذا های چینی علاقه دارید حتما انواع پلوی چینی و چاپ سوی این رستوران را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های حکیمیه

 

آدرس این رستوران : زعفرانیه ، خیابان آصف، سه راه آصف کوچه سیمین

رستوران چینی مانسون لانژ
6

رستوران چینی مانسون لانژ

چنان چه به دنبال یک رستوران لوکس و همه چیز تمام هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما به رستوران مانسون لانژ بروید.  این رستوران نه تنها غذا های فوق العاده ای دارد محیط بسیار عالی و جذابی دارد که نظر اکثر مشتری ها را به خود جلب می کند.  از غذا های معروف و عالی این رستوران می توانیم به رول میگو، میگو ترش و شیرین و هم چنین سوپ تند و ترش آن اشاره کنیم.

 

آدرس: خیابان جردن ، نبش خیابان گلدار پلاک دوم

رستوران ستاره ونک
7

رستوران ستاره ونک

اگر خیلی هم طرفدار رستوران های مجلل و اشرافی نیستید و ترجیح می دهید که غذا ی مورد علاقه تان را در یک محیط دنج میل کنید ما رستوران ستاره ونک را به شما پیشنهاد می کنیم. این رستوران،  یک رستوران کوچک با تنوع غذایی بالا است که قطعا باید برای انتخاب یک غذا مدت زیادی زمان صرف کنید .

 

آدرس: تهران میدان ونک ، انتهای خیابان ونک ، ابتدای خیابان سئول پلاک ۱۲

رستوران چینا باکس
8

رستوران چینا باکس

یکی از منحصر به فرد ترین و زیبا ترین رستوران های چینی که می توانید در شهر تهران پیدا کنید رستوران چینا باکس است.  قطعا خوردن یک نودل با  منظره ی دریاچه ی زیبای چیتگر یک حس فوق العاده دارد. اگر قصد دارید دوست خود را که به غذای چینی علاقه دارد را به یک رستوران عالی دعوت کنید این رستوران بهترین انتخاب است زیرا حتی اگر خودتان خیلی مایل به چشیدن غذا های چینی نباشد می توانید از همبرگر ها و پیتزا های این رستوران لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی در صادقیه

 

آدرس: بزرگراه همت غرب، بام لند، بلوک بی ، فودکورت بام لند

رستوران پیچ
9

رستوران پیچ

رستوران پیچ بهترین و با کیفیت ترین غذا ها را در یک محیط صمیمی و کوچک به مشتری های خود ارائه می دهد . شما می توانید در این رستوران علاوه بر غذای چینی انواع ساندویچ و پاستا را سفارش دهید و یک روز عالی برای خود رقم بزنید

 

آدرس : پاسداران،  ساقدوش انتهای رحمانیان شمالی،  پلاک ۱۲

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *