معرفی بهترین رستوران های مرزداران

بهترین رستوران های مرزداران

مرز داران از جمله بهترین و لاکچری ترین محله های تهران است که افراد زیادی تمایل به سکونت در این محله دارند؛ لازم به ذکر است که نو پا بودن این محله و دسترسی آن به دیگر نقاط علت این تقاضا است. این طبیعی است که هر چه جمعیت در منطقه و محله ای بالا برود تقاضا برای خدمات رفاهی بالا تر می رود برای مثال تعداد رستوران ها باید به گونه ای باشد که بتواند نیاز محله را پاسخ دهد. ما در سایت کی برتره قرار است بهترین رستوران های مرز داران را به شما معرفی کنیم و خدمت شما عرض کنیم که چه چیزی باعث معروف شدن آن ها شده است.

رستوران جنارو
1

معرفی رستوران جنارو

اگر جز آن دسته افرادی هستید که طرفدار فضا های آزاد و هم‌ چنین غذا های ایتالیایی هستید ما رستوران ایتالیایی جنارو را به شما معرفی می کنیم؛ این رستوران علاوه بر منوی فوق العاده ای که دارد یک محیط منحصر به فرد و زیبا دارد.

البته این رستوران یک قسمت سر پوشیده نیز دارد که اگر مایل باشید می توانید از آن استفاده کنید. کارکنان و پرسنل این  رستوران بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد هستند و تمام این عوامل در کنار یک دیگر یک مجموعه ی فوق العاده می سازد.

اگر مایل هستید برای صرف غذا به این رستوران بروید  باید به آدرس بلوار مرزداران ابتدای خ ناهید مراجعه کنید. البته برای سفارش غذا نیز می توانید با شماره ی ۰۲۱۴۴۲۶۰۰۰۸ تماس بگیرید.

مزیت‌ها

موسیقی زنده

LIVE MUSIC

پارکینگ اختصاصی

PARKING

اتاق مخصوص کودک

Children’s room

جایگاه VIP

VIP

رستوران جنارو

رستوران ویند
2

رستوران ویند؛ یکی از بهترین رستوران های مرزداران

این رستوران نیز می تواند گزینه ی خوبی برای علاقه مندان به غذا های ایتالیایی است ؛ منوی رستوران ویند پر از غذا های لذیذ و عالی است و شما می توانید با خیال راحت غذا ی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین بیمارستان خصوصی تهران برای قلب

سرویس دهی این رستوران از جمله مواردی است که آن را به یکی از بهترین رستوران های مرزداران تبدیل کرده است. محیط دنج و آرام این رستوران موجب شده است که جوانان زیادی به همراه دوستان خود به این رستوران مراجعه کنند.

نکته ی خیلی مهمی که این رستوران را با دیگر رستوران های معمولی متمایز کرده است این است که رستوران ویند در اسنپ فود حضور دارد. این گونه شما در زمان و هر مکانی که باشید با اسنپ فود غذای دلخواه خود را سفارش دهید و از همین طریق نیز هزینه ی آن را پرداخت کنید.

این گونه می توانید از قیمت های این رستوران نیز مطلع شوید.  آدرس این رستوران : مرزداران بلوار آریانفر است و شماره تماس آن ۰۲۱۴۴۲۰۴۰۴۹ است.

رستوران ویند

رستوران مروارید
3

رستوران مروارید

رستوران مروارید نیز یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین رستوران های تهران است که در محله ی مرزداران قرار دارد که بیش تر مشتری های آن از کیفیت غذای این رستوران راضی بوده اند و امتیاز خوبی به آن داده اند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که فضای رستوران کمی حالت سنتی و قدیمی خود را حفظ کرده است. نکته ی دیگری که در رابطه با رستوران مروارید وجود دارد این است که انعام دادن به کارکنان این رستوران به گونه ای رسم شده است و شما بعد از انجام خدمات باید مبلغی را نیز برای پرسنل آن در نظر بگیرید. قیمت های آن رستوران نیز معمولا بالا هستند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کافه های غرب تهران

رستوران مروارید

رستوران روکوپارک
4

رستوران روکو پارک

به جرات می توان گفت که رستوران روکو پارک از بهترین رستوران های مرز داران است که طبق تحقیقات ما با کیفیت ترین غذا و هم چنین بهترین سرویس دهی را داشته اند. عواملی هم چون فضای شیک و دلنشین،  برخورد عالی پرسنل و قیمت های مقرون به صرفه ی این رستوران همه با هم دست به دست یک دیگر داده اند تا یک مجموعه ی بی نظیر آماده کنند.

شماره تماس این رستوران ۰۲۱۴۴۳۸۴۲۰۰ است که شما می توانید برای اطلاع از ساعت کاری رستوران و رزرو نوبت و یا حتی سفارش غذا با تماس بگیرید.  آدرس این رستوران بلوار مرزداران ۳۵ متری لاله نبش لاله ۸ است.

رستوران روکو پارک

رستوران فلورانس
5

رستوران فلورانس

این رستوران  هم برای افرادی که مایل هستند غذای خود را در منزل نوش جان کنند خدمات بیرون بر دارد و هم یک فضای مناسب برای عزیزانی که مایل هستند غذای خود را در رستوران و در کنار دوستان و خانواده میل کنند ، آماده کرده اند.

رستوران فلورانس

رستوران طرقی
6

رستوران طرقی

اگر نام رستوران طرقی را در این مقاله جز بهترین رستوران های مرز داران نمی آوردیم قطعا در حق این رستوران و کباب های معرکه اش کم لطفی کرده بودیم. این رستوران علاوه بر محیطی برای میل غذا قابلیت بیرون بر نیز دارد و شما می توانید مواقعی که میهمان دارید به کمک این غذا ها به بهترین شکل ممکن از میهمان های خود پذیرای کنید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه های کاشت ناخن در یوسف آباد

البته رستوران های دیگری هستند که ما به خاطر کمبود وقت نمی توانیم به معرفی تمام آن ها بپردازیم به همین دلیل تنها تعدادی دیگر از بهترین رستوران ها را برای شما نام می بریم.

  • رستوران پونته
  • کافه رستوران کاویش
  • کافه رستوران میرزا
  • رستوران کرنبری
  • کافه رستوران ۷۰۳
  • کباب سرای نادر
  • مش برگر
  • و غیره

شما می توانید یکی از این رستوران ها را انتخاب کنید و ساعاتی خوش را در کنار دوستان و خانواده ی خود سپری کنید و از غذا های لذیذ آن ها لذت ببرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *