بهترین رنگ پنکک های مک

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین رنگ پنکک های مک را به شما معرفی کنیم و شما را با تمام خواص و ویژگی‌های آن آشنا کنیم و انواع رنگ‌های مختلف این پنکیک را به شما معرفی کنیم تا شما بدانید که کدام رنگ برای چه نوع پوستی مناسب می‌باشد. برند مک یکی از بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای تولید لوازم آرایشی در سراسر دنیا می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

اگر شما جز دسته افرادی باشید که به آرایش کردن و میکاپ کردن علاقمند باشید قطعاً با این بند آشنا هستید و می‌دانید که یک برند با کیفیت و فوق العاده می‌باشد که مواد اولیه‌ای که استفاده می‌کنند کاملا با کیفیت و مرغوب بوده به همین دلیل تمام محصولاتی که این برند تولید می‌کند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این محصول می‌تواند چربی پوست شما را به طرز فوق العاده‌ای بگیرد و همینطور چربی ضد آفتاب‌ها و کرم پودرهایی که استفاده می‌کنید را نیز بپوشاند و سبب شود تا ماندگاری آرایش شما افزایش یابد و مدت زمان طولانی‌تری را بر روی پوست شما بماند.

برند مک پنکک های زیادی را تولید کرده است که برای تمام تناژ‌ها و رنگ‌های متفاوت پوست مناسب می‌باشد و همه افراد با همه رنگ‌های پوست می‌توانند از این برند استفاده کنند. ما در ادامه برخی از این رنگ‌ها را برای شما توضیح خواهیم داد و برخی از بهترین رنگ پنکک های مک را برای شما معرفی خواهیم کرد. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره تا انتهای مقاله با همراه باشید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت

بهترین رنگ پنکک های مک

۱_ پنکک مک استوديو فیکس NC20 بژ طلایی

این محصول یکی از بهترین رنگ پنکک های مک می‌باشد که دارای ماندگاری طولانی مدت چیزی حدود ۱۲ ساعت بر روی پوست می‌باشد و منافذ پوست را می‌پوشاند‌. این محصول از کاور بالا و پوشانندگی فوق العاده‌ای برخوردار است و می‌تواند تمام منافذ روی پوست شما و جای لک و جوش را به طرز عجیبی بپوشاند و ظاهری بسیار زیبا و پوستی مات و صاف را برای شما بسازد.

این محصول فاقد چربی بوده و چربی پوست شما را می‌پوشاند و همینطور چربی ناشی از استفاده از ضد آفتاب‌ها و کرم پودها را نیز می‌پوشاند و براق بودن پوست شما را از بین می‌برد و سبب می‌شود تا شما پوستی صاف و یکدست و مات را داشته باشید. این محصول برای تمام پوست‌ها و انواع تناژ‌های پوستی مناسب می‌باشد اما برای پوست‌های چرب بهتر است و فوق العاده می‌باشد.

این محصول پس از گذشت زمان بر روی پوست شما به هیچ عنوان ماسیده و خط خط نمی‌شود و در طولانی مدت بر روی پوست شما مثل ساعات اول می‌ماند. این محصول برای پوست‌های روشن مناسب می‌باشد و یکی از بهترین رنگ پنکک های مک می‌باشد.

۲_ پنکک مک بژ لطیف استودیو فیکس NC15

یکی دیگر از بهترین رنگ پنکک های مک این محصول می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را دارد و برای پوست‌های روشن گندمی مناسب می‌باشد. این محصول کیفیت بسیار بالا و فوق العاده‌ای را دارد و می‌تواند مدت زمان بسیار طولانی را بر روی پوست شما بماند و سبب تثبیت آرایش شما شود. این محصول می‌تواند چیزی حدود ۱۲ الی ۱۴ ساعت بر روی پوست شما بماند و چربی پوست شما را کنترل کند و براق بودن و درخشندگی پوست شما را از بین ببرد.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم پودر های ضد عرق

یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول که از بهترین پنکک های دنیا ست کاور بالا و فوق العاده آن می‌باشد که پوشانندگی بی‌نظیری را دارا می‌باشد و می‌تواند تمام لک‌ها و جوش‌ها و منافذ باز روی پوست شما را بپوشاند. پس از استفاده از این محصول شما به هیچ عنوان احساس سنگینی و خشکی بر روی پوست خود نمی‌کنید زیرا بافت این محصول بسیار سبک می‌باشد و سبب پوسته پوسته شدن و خشک شدن پوست شما نمی‌شود.

این محصول فوق العاده برای تمام تناژ‌های پوستی مناسب می‌باشد اما برای پوست‌های چرب بسیار مناسب می‌باشد و می‌تواند چربی پوست آنها را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

بهترین رنگ پنکک های مک

۳_ پنکک مک NC20 استودیو فیکس

یکی دیگر از بهترین رنگ پنکک های مک این محصول می‌باشد که برای پوست‌های گندمی و روشن مناسب بوده و می‌تواند پوست آنها را کاملاً صاف و یکدست کند. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی و فوق العاده این محصول پوشش دهی بسیار بالا و کاور بالای آن می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید تمام عیوب پوستی خود را بپوشانید و تمام جای لک و جای جوش و منافذ باز پوست خود را بپوشانید و پوستی کاملاً صاف و یک دست را برای خود بسازید.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول ضد آب بودن و ماندگاری بالای آن می‌باشد که در برابر آب و تعریق و رطوبت کاملاً مقاوم بوده هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید و می‌تواند مدت طولانی را بر روی پوست شما بماند. این محصول از ماندگاری بسیار بالا و فوق العاده‌ای برخوردار است به طوری که می‌تواند چیزی حدود ۱۲ الی ۱۴ ساعت بر روی پوست شما بماند و خراب نشود و پس از گذشت این زمان همچنان مانند ساعات اول کاملا صاف و یکدست بر روی پوست شما بماند.

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل های ژله ای

این محصول بافتی بسیار سبک را دارا می‌باشد که سبب نمی‌شود تا شما بر روی پوست خود احساس سنگینی کنید و علاوه بر آن پوست شما را پوسته پوسته نمی‌کنند و آن را کاملاً صاف و یکدست نگه می‌دارد. این محصول فوق العاده فاقد چربی بوده و برای پوست‌های چرب فوق العاده می‌باشد و می‌تواند چربی پوست آنها را کنترل کند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *