بهترین ریمل های هندی

ریمل ها نقش بسیار عجیب و موثری را در زیبایی چهره دارند و می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در شادابی صورت و زیبایی چشم ها و جذاب شدن چهره بگذارند و به همین دلیل پیدا کردن یک ریمل مناسب با کیفیت بالا بسیار مهم می‌باشد زیرا این مسئله بسیار حائز اهمیت است تا شما یک ریملی را انتخاب کنید که به چشمان شما و مژه های شما آسیب نرساند  و بتواند مژه های شما را بسیار پرپشت و بلند کند و جاهای خالی میان مژه های شما را پرکند و علاوه بر آن سبب تقویت مژه های شما شود.

ما در ادامه قصد داریم تا برخی از با کیفیت ترین و بهترین ریمل های هندی را به شما معرفی کنیم که بسیار معروف میباشند و جزو بهترین ها به حساب می آیند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای این مقاله از کی برتره با ما همراه باشید.

۱_ Inglot false lash effect mascara  پینتیت

پینتیت یک ریمل عالی و یکی از بهترین ریمل های هندی میباشد که مژه شما را بسیار زیبا و پرپشت و بلند می کند و آنها را فوق العاده سیاه میکند این ریمل دارای برسی می‌باشد که می‌تواند تمامی مواد ریل را به صورت کاملاً یکسان و یک دست بر روی مژه‌های شما پخش کند از گوله گوله شدن مواد ریمل بر روی مژه‌های شما جلوگیری کند. این ریمل یک حجم دهنده و بلند کننده فوق العاده می باشد که تاثیر بسزایی در زیبایی چهره شما و مژه های شما می گذارد.

۲_ revlon water tight mascara

این ریمل یکی از بهترین ریمل ها میباشد که ساخت کشور هند بوده و در آن کشور طرفداران بسیار زیادی را دارا می باشد این ریمل ضد آب میباشد و ضد حساسیت بوده و به هیچ عنوان سبب ریختن اشک های شما نمی شود و به چشمش و مژه های شما هیچ گونه آسیبی نمی رساند این ریمل می تواند مژه های شما را به شدت پرپشت و بلند کند و تمام نقاط خالی میان مژه‌های شما را پر کند و همینطور این ریمل دارای برسی می‌باشد که می‌تواند تمام مواد ریل را به صورت کاملاً یکسان و یکدست بر روی مژه‌های شما پخش کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین بالم لب های قیمت مناسب موجود در بازار

بهترین ریمل های هندی

۳_ ریمل مژه و ابرو lakme eyeconic

این ریمل نیز یکی از بهترین ریمل های هندی می باشد که توانسته از افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورد این ریمل  رنگ بسیار مشکی و جذابی را دارا می باشد و می تواند مژه های شما را بسیار پرپشت و زیبا و بلند کند این ریمل کاملا ضد حساسیت بوده و سبب تقویت مژه های شما می‌شود و می‌تواند چشمانی بسیار زیبا و جذاب برای شما بسازد و علاوه بر آن سبب بلند شدن مژه های شما نیز می شود.

۴_ریمل  L’Oreal Paris volume million lashes mascara

ریمل  L’Oreal Paris volume million lashes mascara یکی دیگر از بهترین ریمل های هندی می باشد این ریمل بوده که توانسته از افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند این ریمل یک حجم دهنده و بلند کننده فوق العاده و بسیار بی نظیر می باشد و مژه های شما را به حد بسیار جذابی برساند و آن را بلند و پرپشت میکند و چسبیدن مژه های شما به یکدیگر جلوگیری می کند و سبب می شود تا شما مژه های پرپشت و بلند و بسیار صافی را داشته باشید.

این ریمل مناسب افرادی میباشد که می‌خواهند مژه های منظم داشته باشند و مژه های آن ها به صورت کاملاً یکدست و یکسان بلند شود این ریمل کاملا ضد حساسیت بوده و هیچ مشکل و آسیبی به چشمان شما و مژه های شما نمی رساند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *