بهترین سالن زیبایی در لواسان

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که خیلی به استایل موهایتان،  تمیزی کاشت ناخن و یا میکاپ خود اهمیت می دهید ما را در این مقاله همراهی کنید تا در انتخاب بهترین سالن زیبایی در لواسان به شما کمک کنیم.

قطعا می دانید که در هر شهر تعداد زیادی سالن زیبایی وجود دارد که همین مسئله موجب سردرگم شدن خانم ها در انتخاب بهترین سالن زیبایی شده است.

چنان چه ساکن لواسان هستید و نمی دانید که از کدام سالن برای انجام خدمات های خود کمک بگیرید مطالب این مقاله را با دقت بخوانید. لازم به ذکر است که سالن های زیبایی دیگر مانند گذشته نیستند که تنها به مش مو و میکاپ خلاصه شوند.

این روز ها خدمات سالن های زیبایی آن قدر زیاد و هیجان انگیز شده اند که هر خانم که به یک سالن مراجعه می کند مایل است همه ی آن ها را امتحان کند اما شرط امتحان این خدمات این است که به درست ترین شکل انجام شوند در غیر این صورت قطعا شما را پشیمان می کنند.

برای انتخاب بهترین سالن زیبایی در لواسان به این نکات توجه کنید

ما به شما پیشنهاد می کنیم که تنها به خاطر ظاهر یک سالن سمت آن نروید ؛ شما باید ملاک های بالا تری برای انتخاب یک سالن زیبایی داشته باشید. خدمات حرفه ای در کنار رعایت بهداشت از مهم ترین ملاک برای انتخاب یک است.

اگر قرار است یک سالن را برای انجام کار های آرایشی و بهداشتی خود انتخاب کنید ابتدا به خوبی از دوستان و یا اینترنت درباره ی سالن مد نظر خود تحقیق کنید و سپس کار خود را به آن ها بسپارید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی نارمک

علاوه بر این می توانید برای انجام یک کار روتین و معمولی به یک سالن مراجعه کنید و بعد از آن کار سایر لاین ها را تماشا کنید و اگر متوجه شدید که کار آن سالن از کیفیت لازم برخوردار است بار دیگر برای انجام خدمات بیش تر به آن سالن مراجعه کنید.

  ما در این مقاله به معرفی تعدادی از بهترین سالن های زیبایی تهران در لواسان می پردازیم اگر مایل هستید که به اطلاعات بیش تری درباره ی سالن های زیبایی این منطقه دست یابید ادامه ی این مقاله از کی برتره را از دست ندهید.

سالن زیبایی آدلی
2

سالن ادلی

اگر به دنبال یک پک کامل از خدمات آرایشی و بهداشتی هستید و به دنبال جدید ترین میکاپ ها توسط بهترین میکاپ آرتیست های شهر هستید حتما به سالن ادلی یک سر بزنید. انجام تمام خدمات مو هم چون اکستشن مو، براشینگ، کراتین، ریباندینگ و شنیون ار دیگر خدمات این سالن به حساب می آید.

در کنار این ها نمی توان از کاشت ناخن حرفه ای این سالن چشم پوشی کرد.  اصلاح صورت و ابرو،  گریم معمولی صورت، گریم عروس، اصلاح ابرو، هاشور  فیبروز و غیره ار دیگر خدمات این سالن منحصر به فرد هستند.

سالن آرایشی ادلی

سالن مارون
3

سالن مارون

یکی از فوق العاده ترین و بهترین سالن زیبایی در لواسان سالن مارون است که ما آن را به شما پیشنهاد می کنیم.  این سالن در زمینه ی مو تمام خدمات را هم چون شنیون، انواع بافت ،صافی موقت و دائم،  رنگ ساده، مش، هایلایت،  آمبره ، موتوره گیری ، بوتاکس مو و احیای مو را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در پونک

خدمات ناخن را نیز مثل مانیکور،  پدیکور،  کاشت با پودر و ژل و ترمیم را به طور کامل انجام می دهد.

همان گونه که می دانید کار های مربوط به پوست یکی از مهم ترین کار های یک سالن است که باید به نحو احسن انجام شود سالن مارون نیز تمام خدمات پوست را هم چون پاک سازی،  اصلاح صورت ، وکس، میکاپ معمولی صورت،  میکاپ عروس،  کاشت مژه،  فیبروز، میکرو بلدینگ،  لمینت مژه و لیفت ابرو و مژه را انجام می دهد و  شما می توانید با مراجعه به این سالن تمام کار های خود را انجام دهید.

سالن آرایشی مارون

سالن عقیق
4

سالن عقیق

سالن عقیق از آن دسته سالن هایی است که با وسواس خاصی تمام کادر خود را در کنار یک دیگر جمع کرده است و این تیم حرفه ای دائم در جدید ترین دوره های آموزشی شرکت می کنند تا اطلاعات خود را به روز کنند و با جدید ترین متد دنیا بتوانند کار مشتری های خود را راه بیندازند.

این سالن نیز تمام خدماتی که سالن های فوق انجام می دهند را به بهترین شکل انجام می.  این که یک سالن تمام فعالیت های ذکر شده را به بهترین شکل انجام دهند پس اصلا نگران نباشید در صورتی که کار های یکی از این سالن ها با سلیقه ی شما هم خوانی نداشت به سراغ دیگر سالن ها بروید.

سالن آرایشی عقیق

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *