بهترین سالن عروس در تهرانپارس

چنان چه به دنبال بهترین سالن عروس در تهران پارس هستید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را در این مقاله از کی برتره با بهترین های این منطقه آشنا کنیم .

ما به شما پیشنهاد  می کنیم که حتما برای بازدید عروس به این سالن مراجعه کنید؛  لازم به ذکر است که این سالن با بیست سال سابقه کار در این زمینه بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. علاوه بر این باید خدمتتان عرض کنیم که بهترین میکاپ آرتیست ها و طراحان در این سالن کار می کنند و می توانند به بهترین شکل صورت و مو های شما را آرایش کنند و در انتخاب لباس و جواهرات نیز به شما کمک کنند پس برای خوش درخشیدن در مراسم عروسیتان حتما به این سالن مراجعه کنید.  بهتر است قبل از مراجعه به این سالن با یکی از شماره های ۰۲۱۷۷۷۳۲۱۷۶ یا ۰۲۱۷۷۷۳۲۱۷۵ تماس بگیرید و بعد از رزرو نوبت به آدرس تهران پارس،  خیابان فرجام،  بین گلشنی و عالی پلاک ۷۴ مراجعه کنید.

سالن عروس خانم گل
1

سالن عروس خانم گل

سالن خانم گل یکی دیگر از بهترین سالن های عروس تهران پارس است که شما را در بهترین شب زندگیتان به بهترین شکل ممکن آراسته می کند.  سالن خانم گل برای میکاپ عروس های خود از بهترین متریال استفاده می کند تا آرایش شما برای چندین ساعت روی پوستتان بماند و شما با خیال راحت می توانید به آتلیه، باغ و تالار بروید و از همیشه زیبا تر باشید. شما می توانید برای انجام هماهنگی های لازم با شماره ی ۰۲۱۷۷۷۴۴۰۶۱ تماس بگیرید. این سالن دو شعبه در تهران پارس دارد که شما می توانید به یکی از آن ها مراجعه کنید. آدرس شعبه۱: تهران پارس، خیابان فرجام، نرسیده به فلکه دوم ، مابین عادل و زرین پلاک ۶۶ .

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های شنیون تهرانپارس
سالن زیبایی گل ها
2

سالن زیبایی گل ها

از آن جایی که هر کسی یک بار ازدواج می کند و دوست دارد در این روز خاص بهترین آرایش را داشته باشد طبیعی است که زمان زیادی را صرف پیدا کردن سالن مد نظر خود کند. سالن زیبایی گل ها جز آن دسته سالن هایی است که قطعا از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.  اگر خیلی سخت گیر هستید می توانید برای بازدید عروس به سالن مراجعه کنید و یا این که نمونه کار های سالن را در صفحه ی اینستاگرام سالن تماشا کنید.  برای هماهنگی های لازم می توانید با شماره های ۰۲۱۷۷۲۹۳۵۷۳ و یا ۰۲۱۷۷۲۹۱۶۴۶ تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس، بزرگراه رسالت، بعد از باقری، قبل از چهار راه تیر انداز پلاک ۱۸۵ مراجعه کنید.

سالن زیبایی گل آرا
3

سالن زیبایی گل آرا

اگر مایل هستید سالن های بیش تری را بگردید و بهترین میکاپ را داشته باشید، این بار به سالن گل آرا بروید. این سالن در کنار پکیج کامل عروس، خدمات دیگری مثل رنگ مو، جوان سازی پوست، میکروبلدینگ، کوتاهی مو و کاشت ناخن را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با خیال راحت این سالن را برای انجام خدمات زیبایی خود انتخاب کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های این سالن کادر حرفه‌ ای و خوش‌ اخلاق آن است. شما می‌توانید قبل از انجام هر کار با آن‌ها مشورت کنید. قبل از مراجعه به این سالن با شماره ۰۹۰۳۶۹۱۲۶۶۱ تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس، خیابان فرجام شرقی پلاک ۷۸ مراجعه کنید.

سالن عروس بورگ
4

سالن عروس بورگ

سالن عروس بورگ نیز یکی از معروف ترین و بهترین سالن های عروس تهران پارس است؛ این سالن سابقه بسیار زیادی دارد و می تواند یک انتخاب عالی برای شما در روز عروسیتان باشد. عروس سرا بورگ در کنار پکیج عروس میکاپ همراه عروس را انجام می دهد و شما می توانید به عنوان همراه عروس به این سالن بروید. محیط این سالن بسیار شیک و دل نشین است و شما می توانید  ساعات بسیار خوشی را در کنار پرسنل این سالن داشته باشید. شما می توانید برای هماهنگی های لازم با شماره ۰۲۱۸۴۲۵۷۷۵ تماس بگیرید و بعد از رزرو نوبت به آدرس تهران پارس فلکه اول، خیابان رشید، نبش خیابان ۱۴۸ شرقی مقابل بانک آینده مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین کلینیک های تزریق بوتاکس در نیاوران
سالن زیبایی گل سان
5

سالن زیبایی گل سان

سالن گل سان یکی از محبوب ترین و لوکس ترین سالن های تهران پارس است که فضای بسیار بزرگی دارد و می تواند یک انتخاب عالی برای شما عروسان زیبا باشد. از دیگر امکانات این سالن می توانیم به پارکینگ بزرگ و دسترسی راحت به این سالن اشاره کنیم.  علاوه بر این باید اضافه کنیم که پرسنل این سالن از مواد و متریال با کیفیت استفاده می کنند و شما با خیال راحت می توانید به پایکوبی بپردازید . برای رزرو نوبت در این سالن با شماره ۰۲۱۷۷۲۹۵۰۶۷ یا ۰۲۱۷۷۸۸۴۲۶۹ تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس،  فلکه سوم  ۱۹۶ غربی پلاک ۹۰ مراجعه کنید.

سالن زیبایی آیدا
6

سالن زیبایی آیدا

سالن زیبایی آیدا در منطقه تهران پارس واقع شده است. این سالن زیبایی به عنوان یک مرکز کامل خدمات زیبایی فعالیت می‌ کند و معمولا انتخاب خانم های سخت پسند است.  خدمات این سالن علاوه بر میکاپ عروس شامل کوتاهی مو، رنگ کردن مو، اصلاح و رنگ کردن ابرو، پاک سازی پوست، لایه برداری، کاشت ناخن و کاشت مژه  است. سالن زیبایی آیدا دارای تجهیزات حرفه‌ ای است و با استفاده از محصولات با کیفیت بالا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. سالن زیبایی آیدا نظافت و بهداشت را بسیار مهم می‌داند و تمام ابزارها و تجهیزات استفاده شده در هر خدمت پس از استفاده به دقت عالی تمیز شده و از بسته‌بندی مناسب برخوردار هستند.  برای رفتن به این سالن باید با شماره ۰۲۱۷۷۳۴۵۸۲۷ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس تهران پارس،  خیابان شفیعی مکرم، بین ۲۰۶ و ۲۰۸ پلاک ۲۳۸ مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های پاکسازی پوست در صادقیه
سالن زیبایی آلیس
7

سالن زیبایی آلیس

سالن آلیس نیز یکی دیگر از سالن های محبوب و به نام در تهران پارس است که تمام خدمات عروس را به طور کامل انجام می دهد و شما می توانید با رضایت کامل از این سالن خارج شوید.  شماره تماس سالن آلیس ۰۲۱۷۷۳۵۳۷۸۶ است . شما می توانید برای دریافت خدمات از این سالن به آدرس تهران پارس بلوار پروین بین ۱۳۱ و ۱۳۲ کوچه ارفاقی پلاک ۱۵۱ مراجعه کنید

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *