بهترین سالن های رنگ و مش در تهرانپارس

قطعا می دانید که مرتب بودن مو ها نقش بسیار مهمی در آراسته بودن هر فردی دارد و قطعا رنگ مو نیز تاثیر به سزایی در استایل خواهد داشت.  لازم به ذکر است که این روز ها انواع مختلفی از رنگ ها وجود دارد که خیلی در میان خانم ها پر طرفدار شده اند و به همین خاطر خانم ها ساعات زیادی از وقت خود را به دنبال یک سالن خوب هستند تا یک رنگ موی تمیز و شیک داشته باشند. اگر به دنبال بهترین سالن رنگ و مش در تهران پارس هستید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار سایت کی برتره  قرار دهید تا شما را با تعدادی از بهترین سالن های این منطقه آشنا کنیم.

ویژگی های بهترین سالن رنگ و مش

آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که یک سالن خوب چه ویژگی هایی دارد؟ و یا این که برای پیدا کردن یک سالن خوب باید به چه ویژگی هایی دقت کنیم؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال این بخش را با دقت مطالعه کنید.  اولین نکته ای که باید برای انتخاب یک سالن به آن توجه کنید تجربه و مهارت فرد است؛ یک آرایشگر باید بتواند  کار خود را طبق آخرین متد روز دنیا انجام دهد. استفاده از محصولات با کیفیت نیز بسیار حیاتی است چنان چه از رنگ و محصولات کیفیت لازم را نداشته باشند به نتیجه ی دلخواه خود نمی رسید.  علاوه بر این سعی کنید سالنی را انتخاب کنید که تجهیزات به روزی دارد. یک سالن خوب دارای صندلی های مناسب و قابل تنظیم،  دستگاه های حرارتی و غیره است و به شما کمک می کند تا نتیجه ی بهتری بگیرید.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که یک سالن حرفه ای همیشه بهترین مشاوره ها را دارد و می تواند با توجه به رنگ پوست و رنگ چشم شما بهترین رنگ را به شما پیشنهاد  بدهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های میکروبیلدینگ در نیاوران

به همین دلیل است که اکثر خانم ها قبل از رنگ کردن موهایشان مدت طولانی را صرف پیدا کردن  یک سالن زیبایی حرفه ای می‌کنند تا کارشان بی نقص باشد .

سالن زیبایی سایا
1

سالن زیبایی سایا

به جرات می توان گفت که سالن زیبایی سایا یکی از بهترین سالن های رنگ و مش در تهران پارس است؛ خدمات این سالن شامل انواع رنگ و مش، بالیاژ، سامبره، لایت، آمبره ، احیا و صافی،  پروتئین تراپی،  بوتاکس و ویتامینه مو است. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که خدمات این سالن به همین چند مورد ختم نمی شود و انجام مدل های مختلف کوتاهی و هیر کات،  اکستنشن با موی مصنوعی و طبیعی و انواع بافت های ژورنالی و شنیون های مدرن نیز از دیگر خدمات این سالن است.

آموزشگاه-رنگ-مو-خانم-رفیعی
2

آموزشگاه رنگ مو خانم رفیعی

چنان چه به دنبال سالنی هستید که در کنار انجام انواع لایت کار آموزش انجام دهد ما سالن خانم رفیعی را به شما پیشنهاد می کنیم؛ شما بعد از گذراندن یک دوره در این آموزشگاه می توانید اکسیدان های مختلف را بشناسید، مش با کلاه، مش با فویل، دکاپاژ، تثبیت رنگ ، رنگ‌ کردن بدون دکلره ، کار با رنگ های سوپر پلاتینه، تبدیل رنگ سرد به گرم و برعکس ،پودر های رنگی را انجام دهید.  البته آموزش کاتولوگ خوانی و هم‌ چنین رنگ های مکمل، رنگ های فانتزی،  آشنایی با قانون رنگ ها از  دیگر ویژگی های این سالن است. از دیگر خدمات سالن خانم رفیعی می توانیم به انواع آمبره، ویتامینه کردن مو، فر دائم،  بوتاکس و فر دائم اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:   بهترین فروشگاه تجهیزات سبزی خرد کنی
خدمات-رنگ-مو-خانم-گردویی
3

خدمات رنگ مو خانم گردویی

یکی دیگر از بهترین سالن های رنگ و مش در تهران پارس که ما آن را به شما پیشنهاد می کنیم سالن خانم گردویی است؛ در این سالن انواع لایت  مش با سوئیت،  مش با فویل، مش با کلاه،  دکلره کامل و بدون آسیب ، انواع آمبره، سامبره، بالیاژ، رنگ های ترکیبی و رنگ ساژ های سرد و گرم و هم‌ چنین انواع احیای مو با کمک اولاپلکس و لینک دی انجام می شود. شما می توانید نمونه کار های سالن را در صفحه ی اینستاگرام سالن تماشا کنید و چنان چه کار های سالن را پسند کردید برای انجام خدمات به این سالن مراجعه کنید.

4

سالن تخصصی رنگ و مش مرجان

سالن مرجان یکی دیگر از بهترین سالن های رنگ و مش در تهران پارس است که  در کنار مراقبت از مو انواع رنگ و لایت را  انجام می دهد .  ویژگی مثبت این سالن استفاده از رنگ ها ی با کیفیت و عالی است .زمانی که یک سالن از رنگ با کیفیت استفاده نکند مو در زمان رنگ شدن آسیب می بیند و ظاهر مو بهم می ریزد شما می توانید با خیال راحت از با کیفیت بودن مواد و رنگ مو های خود را به کادر حرفه ای این سالن بسپارید.

خدمات-رنگ-مو-آوا
5

خدمات رنگ مو آوا

چنان‌ چه به دنبال یک سالن عالی با محیطی آرام و دلنشین هستید ما به شما توصیه می کنیم که این بار به سالن آوا بروید و بهترین خدمات رنگ مو را دریافت کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *