بهترین سالن های زیبایی جنت آباد

پیدا کردن یک سالن خوب که خدمات عالی به مشتری های خود ارائه دهد همیشه یک دغدغه مهم برای خانم ها بوده است؛ پرسنل یک سالن خوب و حرفه ای به طور مرتب خدمات خود را آپدیت می کنند تا بتوانند جدید ترین مدل های روز را به مشتری های خود ارائه کنند. چنان چه به دنبال بهترین سالن های زیبایی در جنت آباد هستید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را در این مقاله از کی برتره با بهترین های این منطقه آشنا کنیم .

سالن زیبایی حدیث
1

سالن زیبایی حدیث

سالن زیبایی حدیث یکی از بهترین سالن های زیبایی جنت آباد است که روزانه تعداد زیادی مشتری دارد. این سالن در کنار کادر مجرب تجهیزات فوق العاده ای دارد و خدمات گوناگونی مثل میکاپ،  شنیون ، رنگ مو،  کاشت ناخن و مژه را به بهترین شکل انجام می دهد.  در سالن زیبایی حدیث از به روز ترین روش‌ها و فناوری‌ های جدید در زمینه زیبایی استفاده می‌ شود. هم چنین این سالن با داشتن بستر مناسب و یک محیط کاملا آرام و دل نشین به شما حس خوبی را القا می کند و از همه مهم تر تمامی خدمات با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شوند و شما می توانید با خیال راحت به این سالن مراجعه کنید.  سالن زيبايي حديث با دارا بودن كادری مجرب و حرفه‌ ای در زمينه پوست، صورت، ناخن و مو خدماتی را با كيفيت بالا و قيمت مناسب به مشتريان خود ارائه می‌ دهد. هم چنین در این سالن از بهترین و با کیفیت ترین محصولات زیبایی استفاده می‌ شود. با توجه به تلاش برای ارائه خدمات با کیفیت و رضایت مشتریان سالن زیبایی حدیث  گزینه‌ای مناسب برای همه کسانی است که به دنبال خدمات زیبایی با کیفیت هستند. برای هماهنگی های لازم می توانید با شماره ی ۰۲۱۴۴۸۱۶۰۲۹ تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های میکروبیلدینگ در فرمانیه
سالن زیبایی لی لی مافی
2

سالن زیبایی لی لی مافی

سالن زیبایی لی لی مافی نیز یکی از بهترین سالن های شمال تهران محسوب می شود و به عنوان یک سالن زیبایی مدرن و با کادری مجرب و حرفه‌ ای شناخته می‌ شود. این سالن تجهیزات پیشرفته ای دارد و از بهترین محصولات برای خدمات زیبایی استفاده می کند. خدمات اصلی سالن زیبایی لی لی مافی شامل کوتاه کردن و رنگ کردن مو، پوست، ناخن، صورت و بدن است. علاوه بر این،  این سالن خدمات جذاب دست و پا، پاک سازی صورت، لاغر شدن بدون جراحت، آرایش دائم  چشم و ابرو  را نيز در اختيار مشتريان قرار می دهد.  این سالن با داشتن فضایی آرام و دلنشین به مشتریان خود احساس آرامش و رضایت را القا می‌ کند. به طور کلی سالن زیبایی لی لی کافی یک مکان مناسب برای افرادی است که به دنبال خدمات زیبایی با کیفیت و قابل اعتماد هستند. برای هماهنگی های لازم با شماره ی ۰۹۱۲۵۲۴۱۳۴۱ تماس بگیرید.

سالن زیبایی ژینوس
3

سالن زیبایی ژینوس

سالن زیبایی ژینوس یکی از معروف ترین سالن های جنت آباد جنوبی است . از جمله خدمات این سالن می‌ توان به کاشت ناخن، پدیکور و مانیکور، رنگ و لایت، کراتینه و براشینگ مو، لیفت صورت و غیره اشاره کرد. هم چنین در سالن زیبایی ژینوس به بهداشت و تمیزی بسیار دقت شده است تا مشتریان با آرامش خاطر به خدمات سالن دست پیدا کنند. برای هماهنگی های لازم با شماره ی ۰۲۱۴۴۶۲۳۸۰۶ تماس بگیرید و برای رفتن به این سالن به آدرس جنت آباد جنوبی بروید.

سالن زیبایی نسترن
4

سالن زیبایی نسترن

سالن زیبایی نسترن در منطقه جنت آباد یک سالن معروف است  و یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در این منطقه محسوب می‌ شود.  در سالن زیبایی نسترن خدماتی مانند کاشت ناخن، پوست، ماساژ، کوچک‌ سازی لب، رفع چین و چروک و غیره ارائه می‌ شود. هم چنین این سالن با داشتن فضای آرام و دلپذیر برای رفع استرس و خستگی روزانه بسیار مناسب است و قطعا می تواند یک گزینه ی عالی برای انتخاب باشد. برای هماهنگی های لازم با شماره ی ۰۲۱۴۴۴۸۶۴۷۰ تماس بگیرید و برای رفتن به این سالن نیز به آدرس جنت آباد جنوبی،  نبش با هنر بروید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در نیاوران
سالن زیبایی کژال
5

سالن زیبایی کژال

یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی جنت آباد سالن کژال لست؛ خدمات این سالن شامل جدید ترین متد میکاپ عروس، شنیون های کلاسیک و مدرن، اکستنشن مژه و مو،  کوپ های ژورنالی،  بوتاکس و صافی دائم،  اپیلاسیون معمولی و دائمی،  هاشور ابرو،  قرینه سازی ابرو،  میکروبلدینگ،  خدمات پوستی و غیره می شود. برای هماهنگی های لازم با شماره ی ۰۹۱۲۶۰۶۱۷۴۹ تماس بگیرید و برای رفتن به این سالن به آدرس جنت آباد جنوبی بروید.

سالن زیبایی ماتیک سارینا
6

سالن زیبایی ماتیک سارینا

لازم به ذکر است که افرادی که ساکن جنت آباد هستند این سالن را به عنوان عروس سرا می شناسند ؛ میکاپ عروس این سالن با متریال درجه یک انجام می شود و شما می توانید بدون نگرانی از ماسیده شدن کرم یا تغییر کردن آرایش چشمتان یک روز فرق العاده داشته باشید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که خدمات دیگری کوتاهی مو، کاشت ناخن ، رنگ مو،  فیشیال پوست، احیا و کراتین مو و غیره را نیز انجام می دهد. برای هماهنگی های لازم می توانید با شماره های ۰۲۱۴۴۶۲۹۱۰۵ یا ۰۹۱۲۴۹۶۶۶۵۱ تماس بگیرید و برای رفتن به این سالن نیز به آدرس جنت آباد جنوبی، خیابان ایثارگران بروید.

سالن زیبایی رخ
7

سالن زیبایی رخ

سالن زیبایی رخ از دیگر سالن های خوب و مطرح در جنت آباد است که سالیان سال است که در انجام خدماتی هم چون میکاپ،  شنیون،  اصلاح صورت و ابرو و غیره فعالیت کرده است و چندین سال است که خدمات دیگری هم چون کاشت و اکستنشن مژه، اکستنشن طبیعی مو، کاشت،  لمینت و کاور ناخن، پاک سازی و جوان سازی پوست،  لیفت صورت ، هاشور و میکروبلدینگ ابرو،  تتو خط چشم و رژ لب و غیره را نیز به لیست خدمات خود اضافه کرده است. برای هماهنگی های لازم می توانید با شماره ی ۰۲۱۴۴۴۶۲۹۲۳ تماس بگیرید و برای رفتن به این سالن نیز به آدرس جنت آباد،  بلوار لاله شرقی،  نیش مجاهد کبیر، پلاک ۹ بروید. شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این سالن ها را انتخاب کنید   بهترین خدمات را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین وکیل خانواده در تهران

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *