بهترین سالن های زیبایی ستارخان

اگر مایل هستید با بهترین سالن های زیبایی ستارخان آشنا شوید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را با تعدادی از بهترین سالن های این محله آشنا کنیم و شما با توجه به سلیقه و هم چنین بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید پس با ما در کی برتره همراه شوید.

سالن زیبایی گلاریس غرب یکی از بهترین سالن های زیبایی ستارخان است. خدمات اصلی سالن شامل کاشت ناخن، پوست، مو و صورت است. هم چنین خدمات دیگری نظیر پاک سازی پوست و شکافتگی لب ها نیز در این سالن ارائه می‌ شود. گلاریس غرب با داشتن فضای بزرگ و روشن به مشتریان خود احساس رضایت بخش بودن خدمات را القاء می‌ کند. علاوه بر این ها  قابل ذکر است که قیمت‌ های این سالن نسبت به سایر سالن‌ های محله خود مناسب تر است. در کل سالن زیبای گلاریس غرب گزینه مناسب و جذاب برای افراد جستجو کننده خدمات زیبایی در منطقه ستارخان است. برای دریافت نوبت در این سالن باید شماره های ۰۲۱۸۸۲۳۱۳۹۵ یا ۰۹۳۶۲۰۴۸۳۱۵ تماس بگیرید و برای رفتن به این سالن نیز به آدرس ستارخان ، شهر آرا، خیابان آرش مهر، ضلع جنوب غربی پارک شهر آرا کوچه سی و دوم پلاک  دوم بروید.

سالن زیبایی سارن
1

سالن زیبایی سارن

سالن زیبایی سارن یکی از محبوب‌ترین سالن‌ های زیبایی در منطقه ستارخان تهران است.  خدمات اصلی سالن زیبایی سارن شامل کاشت ناخن، پدیکور و مانیکور است.  هم چنین سالن زیبایی سارن با داشتن فضایی آرام و دلنشین به  مشتریان خود امکانات رفاهی نظیر کافه، وای فای، پارکینگ رایگان و غیره را نیز فراهم می‌ کند. با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده در سالن زیبایی سارن قیمت‌ های آن نسبت به سایر سالن‌های هم‌ رده در منطقه بسیار مناسب است. باید به این نکته نیز  اشاره کنیم که  سالن زیبایی سارن با داشتن تجهيزات پيشرفته، كادري مجرب و حرفه‌ اي و خدمات متعدد و با كيفيت گزينه مناسبی براي افرادی است كه به دنبال خدمات زيبايی با كيفيت عالی هستند. چنان چه قصد رفتن به این سالن را دارید بهتر است با شماره ی ۰۹۲۱۱۵۵۷۴۷۶ تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی ها به آدرس ستار خان،  سه راه تهران ویلا،  خیابان شهید توحیدی،  ساختمان توحیدی، طبقه سوم طبقه سوم بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های شنیون در فرمانیه
سالن زیبایی الهه جعفری
2

سالن زیبایی الهه جعفری

سالن زیبایی الهه جعفری از دیگر سالن های لوکس و سطح بالای ستار خان است. خدمات این سالن شامل کوتاهی و رنگ مو، لایت، بالیاژ، پروتئین مو، کراتین، اصلاح و رنگ ابرو، لمینت ناخن، پدیکور و مانیکور و ماساژ صورت است.  الهه جعفری به عنوان یک آرایشگر حرفه‌ ای نیز خدمات آرایش عروس و پیرایش را در اختیار مشتریان قرار می دهد. لازم به ذکر است که که سالن زیبایی الهه جعفری با داشتن تخصص در حوزه پروتئین مو و کراتین به علاقمندان به داشتن مو های صاف و بدون فر باز هم خدمات خود را ارائه می‌ دهد. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره های ۰۲۱۴۴۲۸۱۹۳۷ یا ۰۹۳۳۱۵۳۴۴۳۵ تماس بگیرید و برای دریافت خدمات نیز به آدرس ستار خان،  نرسیده به پل شیخ فضل الله کنار خشکبار ایوب پلاک ۶۴۶ مراجعه کنید.

مرکز تخصصی Zeer
3

مرکز تخصصی Zeer

مرکز تخصصی مو Zeer در ستارخان یکی از بهترین مراکز تخصصی مو در تهران است که با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و به کارگیری کادری مجرب و حرفه ای  خدمات متنوع و با کیفیت در زمینه مو و زیبایی ارائه می دهد. این مرکز با داشتن تجهیزات پزشکی و آخرین روش های درمانی به بالا بردن سطح سلامت و زیبایی مو و پوست سر بسیار کمک می کند. خدمات این مرکز شامل:

  • پروتز مو
  • تقویت رشد مو
  • لوله گذاری
  • رفع خارش و شوره
  • لایت تراپی
  • رنگ کردن مو

علاوه بر این  Zeer با داشتن نمایندگان فروش در سطح جهان، به صورت منظم به روز رسانی های لازم در زمینه فروش و استفاده از بهترین شامپو ها و محصولات مراقبتی برای مو انجام می دهد. چنان چه مایل هستید یک جان تازه به مو های خود ببخشید بهتر است با شماره ی ۰۹۹۰۲۳۴۱۹۳۳ تماس بگیرید و سپس به آدرس ستارخان،  آلستوم ستارخان ، بعد از بازار سنتی کنار فرش شاهکار مشهد بروید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در فرمانیه
سالن مرجان
4

سالن مرجان

سالن مرجان نیز یکی از معروف‌ترین و بهترین سالن‌های زیبایی ستار خان تهران است. خدمات اصلی سالن مرجان شامل کوتاهی و رنگ مو، صورت، ناخن و مژه  است. هم چنین، این سالن خدمات جدید و نوآورانه‌ ای نظیر لمینت مژه، جلوگیری از رشد مجدد مو با استفاده از لیزر و بوتاکس را نیز به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. سالن مرجان با داشتن فضای شاداب و دلپذیر به همراه کارکنان حرفه‌ ای خود بستر مناسب برای استفاده از خدمات زیبایی را فراهم کرده است. سالن مرجان یکی از بهترین و معتبر ترین سالن‌ های زیبایی در منطقه ستارخان است که با داشتن تجهیزات پیشرفته و کادر حرفه‌ ای خدمات با کیفیت و قابل اعتماد را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. برای هماهنگی های لازم می توانید با شماره ی ۰۹۱۰۹۶۱۴۶۷۶ تماس بگیرید .

سالن زیبایی باران
5

سالن زیبایی باران

سالن زیبایی باران نیز از دیگر سالن های مطرح ستار خان است که دریافت خدمات از آن را به شما پیشنهاد می کنیم.  خدمات این سالن شامل کوتاهی و رنگ مو، پدیکور و مانیکور، لیفت صورت، پاکسازی پوست، ماساژ و غیره است. هم چنین سالن باران با داشتن تخصص در زمینه آرایش عروس به عروسان کمک می‌ کند تا در روز خود به بهترین شکل ممکن ظاهر شوند. قیمت‌ های این سالن نسبت به خدمات ارائه شده مناسب است و با توجه به کاربردهای گسترده‌ای که دارد برای افراد زیادی جذاب است. جالب است بدانید  سالن باران با داشتن فضای آرامش‌ بخش و دلپذیر برای رفع استرس و افزایش روحیه مشتریان خود نیز بسیار مؤثر است. چنان چه مایل هستید به طور مستقیم با پرسنل این سالن صحبت کنید می توانید با شماره ی ۰۲۱۶۶۵۱۵۴۳۱ تماس بگیرید و از پرسنل متخصص این سالن مشاوره بگیرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی ظفر
سالت زیبایی سمیه بانو
6

سالت زیبایی سمیه بانو

سالن زیبایی سمیه بانو در منطقه ستارخان تهران قرار دارد و  خدمات متنوعی برای زیبایی و بهداشت پوست، مو و ناخن ارائه می ‌دهد.  خدمات این سالن شامل کوتاه کردن و رنگ کردن مو، لایت، روشن تر کردن پوست، پروتئین تراپی، تقویت رشد مو، از بین بردن لک صورت، پاک سازی پوست صورت و غیره می شود. علاوه بر این ها سالن زیبایی سمیه بانو خدمات مانیکور و پدیکور، اصلاح ابرو، رنگ و شینیون ناخن، لاک ژل و ناخن ژل، تاتو ابرو و لب، ماساژ صورت و بدن، کراتینه مو و همچنین خدمات آرایش عروس را نیز به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. برای رزرو نوبت می توانید با شماره ی ۰۹۱۲۶۴۴۰۷۰۵ تماس بگیرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *