بهترین سالن های زیبایی شهران

از آن جایی که این روز ها تعداد سالن های زیبایی در هر شهر و محله ای زیاد شده است پیدا کردن بهترین سالن کار بسیار دشوار و زمان بری است و چنان چه در انتخاب سالن کوتاهی کنید نه تنها خدمات بدی دریافت می کنید بلکه پول خود را دور می اندازید. ما امروز در خدمت شما هستیم تا بهترین سالن های زیبایی شهران را برایتان نام ببریم و در آخر نیز برای رزرو نوبت و مراجعه به هر کدام شماره تماس و آدرس را نیز در اختیارتان قرار می دهیم تا انتهای این مقاله از کی برتره با ما همراه باشید.

سالن زیبایی ونوس طلایی
1

سالن زیبایی ونوس طلایی

چنان چه به دنبال بهترین سالن زیبایی در شهران هستید ما سالن ونوس طلایی را به شما معرفی می کنیم؛ عواملی هم چون میکاپ آرتیست های حرفه ای، وسایل و تجهیزات مدرن،  مواد درجه یک و با کیفیت و هم‌ چنین محیطی شیک و مدرن موجب محبوبیت این سالن بین خانم های این منطقه شده است .  خدمات این سالن شامل شنیون، میکاپ،  بافت مو،  کاشت مژه و ناخن و غیره می شود. از آن جایی که خدمات در این سالن بدون هماهنگی قبلی انجام نمی شود بهتر است قبل از مراجعه به سالن با شماره ی ۰۹۰۳۹۷۲۷۰۰۳ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس شهران شمالی، خیابان عسگری بروید.

سالن زیبایی چهره
2

سالن زیبایی چهره

سالن زیبایی چهره یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی های شهران است که می توانید بدون هیچ گونه نگرانی کار های زیبایی خود را به این سالن بسپارید.  خدمات این سالن شامل خدماتی مثل وکس صورت،  اصلاح ابرو و قرینه سازی آن،  میکاپ ، خدمات ابرو مثل هاشور، میکروبلدینگ ، لیفت ابرو، اپیلاسیون،  کاشت ناخن،  لمینت ناخن، کاشت مژه، لیفت و لمینت مژه ، شنیون های مدرن و فانتزی، انواع رنگ ، آمبره و سامبره و غیره می شود. برای هماهنگی های لازم با شماره ی ۰۲۱۴۴۳۶۵۶۴۶ تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:   بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهرانپارس
سالن زیبایی مهردخت
3

سالن زیبایی مهردخت

سالن مهردخت نیز یکی دیگر از سالن های معروف و قدیمی در شهران است که با کادری مجرب و حرفه ای آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان است. شایان به ذکر است که تمامی تجهیزات این سالن به روز و با کیفیت هستند و این تجهیزات مدرن در کنار پرسنلی حرفه ای شما را به نتیجه ی دلخواه تان می رساند. چنان چه مایل هستید نمونه کار های سالن را از نزدیک تماشا کنید می توانید با شماره ی ۰۲۱۴۴۳۰۸۰۸۶ تماس بگیرید و یا به آدرس شهران،  خیابان کوهسار ، سالن مهردخت تشریف ببرید.

سالن زیبایی آرتی
4

سالن زیبایی آرتی

به جرات می توان گفت که سالن آرتی نیز یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی شهران است ؛ بدون شک اگر از افرادی که ساکن این منطقه هستند در رابطه با بهترین سالنی که می شناسند بپرسید نام سالن آرتی را می شنوید ‌ پس این بار برای انجام خدمات آرایشی و بهداشتی به این سالن بروید.  برای دریافت اطلاعات بیش تر نیز می توانید با شماره ی ۰۲۱۴۴۳۵۹۵۱۵ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس شهران شمالی،  خیابان یکم بروید.

سالن زیبایی فدک
5

سالن زیبایی فدک

سالن فدک با ارائه خدماتی هم چون میکاپ عروس،  شنیون های اروپایی،  کاشت مژه،  هاشور ابرو،  میکروبلدینگ،  خط چشم دائم، خط لب و رژ لب دائم، پاک سازی پوست،  لیفت صورت،  لیفت و لمینت مژه،  انواع تتو، انواع کوپ ، انواع بافت های ژورنالی،  هلندی، آفریقایی ، کاشت ناخن و غیره مشغول است . یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سالن این است که پرسنل آن اهمیت بسیار زیادی به بهداشت می دهند و تمام لوازم خود را قبل از استفاده برای مشتری استرلیزه می کنند .برای رزرو نوبت در این سالن می توانید با شماره ۰۹۱۲۲۵۴۱۲۶۳ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس شهران، خیابان کوهسار بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های غذای هندی
سالن زیبایی مریم سپهوند
6

سالن زیبایی مریم سپهوند

لازم به ذکر است که سالن مریم سپهوند نیز یکی از معروف ترین و بهترین سالن های زیبایی شهران است که خدمات زیادی مثل اصلاح صورت ،قرنیه ساری ابرو،  لیفت ابرو، میکروبلدینگ،  خط چشم دائم،  کاشت مژه ،لمینت مژه،  اکستنشن مژه،  پاک سازی پوست،  انواع میکاپ های اروپایی،  خلیجی و غیره ،انواع شنیون ، انواع بافت های مو را با نظارت مستقیم خانم سپهوند را انجام می دهد. برای دریافت نوبت با شماره های ۰۹۱۶۰۸۵۴۲۸۲  یا ۰۹۳۶۹۵۵۷۲۹۷ تماس بگیرید و برای رفتن به این سالن به آدرس فلکه اول شهران،  خیابان یاس، ساختمان پدر مراجعه کنید.

سالن زیبایی گندم
7

سالن زیبایی گندم

سالن گندم یک سالن معتبر و قدیمی و با تجربه ی زیاد است که در صورت انتخاب آن قطعا پشیمان نمی شوید.  این سالن نیز تمامی خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو را انجام می دهد و شما می توانید با اطمینان خاطر خود را به دست پرسنل حرفه ای این سالن بدهید. برای گرفتن نوبت از این سالن و اطلاع از هزینه های لاین های مختلف می توانید با شماره ی ۰۲۱۴۴۳۱۸۳۵۹ تماس بگیرید و برای رفتن به این سالن نیز به آدرس شهران ، انتهای خیابان اصلی، قبل از انبار نفت ، ساختمان کوهپایه بلوک B بروید.

سالن زیبایی آوینا
8

سالن زیبایی آوینا

اگر به دنبال سالنی هستید که به طور تخصصی خدمات ابرو را انجام دهد و یا این که یک میکاپ آرتیست حرفه ای میکاپ آن را انجام دهد ما به شما توصیه می کنیم که ابن بار به سالن آوینا بروید. این سالن با یک کادر مجرب و عالی می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه کند و زیبایی تان را چندین برابر کند.  شماره های تماس این ۰۹۱۲۴۳۳۴۶۷۷ و ۰۲۱۴۴۳۵۲۴۸۷ است و شما بعد از هماهنگی های لازم به آدرس میدان دوم شهران، خیابان یکم ، پاساژ سامان طبقه دوم بروید.  همان گونه که تا به این جا مطالعه کردید ما تعدادی از بهترین سالن های زیبایی شهران را خدمتتان معرفی کردیم شما می توانید نمونه کار های  سالن های ذکر شده را مشاهده کنید و در صورتی که کار هر کدام از سالن ها با سلیقه تان تطابق داشت می توانید به یکی از این سالن ها بروید البته بهتر است که قبل از مراجعه به سالن درباره ی قیمت خدمات با منشی سالن صحبت کنید و سپس برای دریافت خدمات به سالن مد نظر مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن کاشت مژه در تهرانپارس

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *