بهترین سالن های زیبایی مشهد

ما در این مقاله از کی برتره قصد داریم تا برخی از بهترین سالن های زیبایی مشهد را به شما معرفی کنیم تا شما بیشتر با این سالن های زیبایی آشنا شوید و در صورت نیاز به آنجا مراجعه کنید.قطعا همه ما به آرایشگاه ها که امروزه آن ها را به نام سالن های زیبایی می شناسند رفته ایم.

امروزه تمامی بانوان به خدمات آرایشی و زیبایی اهمیت بسیار زیادی می‌دهند و ماهانه برای بسیاری از موارد مانند کاشت ناخن و رنگ کردن مو و کاشت مژه و لیفت مژه و ابرو و بسیاری از موارد دیگر به سالن‌های زیبایی مراجعه می‌کنند و بسیار زیاد و خیلی بیشتر از گذشته گذرشان به سالن های زیبایی می‌افتد به همین دلیل بسیار مهم است تا برخی از بهترین سالن های زیبای شهر خود را بشناسند تا بتوانند در چنین مواقعی به این سالن های زیبایی مراجعه کنند و خیالشان از بابت خدماتی که انجام می دهند و موادی که برای آنها استفاده می کنند راحت باشد. 

سالن زیبایی گریمور مشهد
1

سالن زیبایی گریمور مشهد

سالن زیبایی گریمور مشهد یکی از  عالی ترین و بهترین سالن های زیبایی مشهد به حساب می‌آید که توانسته است با خدمات بسیار عالی و حرفه ای که انجام میدهد جز بهترین ها در این زمینه باشد در سالن زیبای گریمور مشهد انواع خدمات کاشت مژه و لیفت مژه و ابرو و تمامی رنگ های مو و میکاپ و شینیون به بهترین نحو ممکن و بسیار حرفه ای انجام میشود.

 

آدرس : مشهد فلسطین ۶ شماره ۱۶

سالن زیبایی عروس فلورا مشهد
2

سالن زیبایی عروس فلورا مشهد

سالن زیبای فلورا که در شهر مشهد و در بلوار وکیل آباد قرار دارد جز بهترین و حرفه ای ترین سالن های زیبایی مخصوصاً برای خدمات عروس به حساب می‌آید در این سالن زیبایی انواع خدمات کاشت ناخن و کاشت مژه و لیفت و اکستنشن مژه و ابرو و تمامی خدمات رنگ مو مانند هایلایت و مش انواع کوتاهی ها و میکاپ و شینیون بسیار حرفه‌ای و عالی انجام می شود.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های مشهد نزدیک حرم

 

آدرس: مشهد بلوار وکیل آباد هنرستان ۱۹.۲ نبش کوچه دوم پلاک ۱۶

سالن زیبایی و آرایشگاه عروس کمند
3

سالن زیبایی و آرایشگاه عروس کمند

این سالن زیبایی مدرن و بی نظیر دارای انواع خدمات تخصصی عروس و خدمات ویژه دیگری مانند موارد زیر می باشد.
انواع خدمات این سالن زیبایی عبارت اند از:   مرکز اپیلاسیون پیشرفته ویژه بانوان خدمات وکس و خدمات ناخن اکستنشن مو  طراحی و هاشور ابرو پارافین تراپی دست و پا جوانسازی پوست و آبرسانی پوست و خدمات تخصصی رنگ و مش مو خدمات کوپ و براشینگ حرفه ای.

 

ادرس: مشهد بلوار ملک آباد بین گویا و مرجان پلاک ۳۸۱

سالن زیبای نغمه و نگین
4

سالن زیبای نغمه و نگین

سالن زیبایی نغمه و نگین از معروف ترین سالن های زیبایی شهر مشد است که سلامت و بهداشت را سر لوحه ی کار خود قرار می دهد و در کنار زیبایی به درمان نیز کمک می کند. خدمات سالن نغمه و نگین شامل سامبره، آمبره، مش، بالیاژ ، جدید ترین شنیون ، جدید ترین میکاپ،  اپیلاسیون با مواد گیاهی ، کاور ناخن، طراحی ناخن، اکستشن مو و مژه ، فیبروز ابرو،  هاشور، خط چشم و خط لب دائم و غیره می شود.

 

ادرس : مشهد بلوار فردوسی نبش فردوسی

سالن زیبایی مونا
5

سالن زیبایی مونا

سالن زیبایی مونا یکی از بهترین و عالی ترین و حرفه ای ترین سالن های زیبایی در شهر مشهد می باشد که تخصص آنها خدمات عروس می باشند و شینیون و شنیون و گریم عروس را به بهترین نحو ممکن و بسیار عالی زیر نظر افراد حرفه‌ای انجام میدهند. سالن زیبایی مونا تمامی خدمات رنگ و مش و هایلایت و کاشت ناخن و کاشت مژه و لیفت و اکستنشن مژه و ابرو و تمامی خدمات آرایشگری را به بهترین نحو ممکن انجام میدهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات در مشهد

 

آدرس: مشهد بلوار سجاد حامد جنوبی ۷ پلاک ۸۴

سالن زیبایی و آرایشگاه عروس نیژه
6

سالن زیبایی و آرایشگاه عروس نیژه

یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین سالن ها در شهر مشهد سالن زیبایی و آرایشگاه عروس نیژه می باشد. انواع خدمات زیبایی مانند گریم عروس و کانتورینگ صورت، اصلاح و قرینه سازی ابرو، استایل مو، انواع خدمات ناخن و مو، کراتینه، پاکسازی پوست، پروتئین تراپی و غیره در این سالن انجام می شود.

 

آدرس: مشهد هاشمیه پلاک ۶۸

آرایشگاه عروس و سالن زیبایی هاله
7

آرایشگاه عروس و سالن زیبایی هاله

اگر به دنبال داشتن یک میکاپ بسیار حرفه ای و لایت هستید، پیشنهاد ما به شما سالن زیبایی هاله است. این سالن علاوه بر گریم و میکاپ عروس، به اجاره لباس عروس نیز پرداخته است. این سالن بر اساس چهره عروس خانم ها بهترین آرایش را ارائه می دهد.  این سالن زیبایی جزو بهترین و حرفه ای ترین سالن های زیبایی شهر مشهد به حساب می‌آید.

 

آدرس: مشهد بلوار بزرگمهر جنوبی ۱۶ پلاک ۱۰

سالن زیبایی عصر زیبایی
8

سالن زیبایی عصر زیبایی

از سالن های بسیار شلوغ و پر طرفدار شهر مشهد می توان به سالن عصر زیبایی اشاره کرد در محیطی بسیار دوستانه و آرام و با حضور چند گریمور متخصص عروس با مشاوره رایگان به بهترین شکل خدمات خود را ارائه می‌کنند.  در این سالن زیبایی انواع خدمات پاکسازی پوست و رنگ مو و انواع خدمات میکاپ و شینیون و کاشت ناخن و کاشت مژه و لیفت و اکستنشن مژه و ابرو انجام می شود .

 

آدرس: مشهد انتهای ابوذر غفاری ۲۷ بین ناصر خسرو ۲۲ و ۲۴

بیشتر بخوانید:   بهترین فست فود های مشهد نزدیک حرم
سالن زیبایی مژگان یزدانی
9

سالن زیبایی مژگان یزدانی

سالن زیبایی مژگان یزدانی جز بهترین و عالی ترین سالن های زیبایی شهر مشهد به حساب می‌آید که افراد بسیار حرفه ای و با تجربه در آن مشغول به کار هستند . این سالن زیبایی خدمات عروس را بسیار عالی و تخصصی انجام می دهند و در این زمینه تجربه بسیار عالی و خوبی را دارند و توانسته اند با سابقه درخشان خود افراد زیادی را به سمت خود جذب کنند.

 

آدرس: مشهد معلم ۱۶ نبش معاد ۱۷

سالن زیبایی بانوی ایرانیان
10

 سالن زیبایی بانوی ایرانیان

سالن زیبای بانوی ایرانیان یکی از بهترین و حرفه ای ترین سالن های زیبایی در شهر مشهد می باشد که توانسته است با سابقه بسیار بالا و زیادی که دارد افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند و آنها را به مشتریان ثابت خود تبدیل کند این سالن زیبایی انواع خدمات مو مانند رنگ و هایلایت و مش و انواع کوتاهی ها و انواع خدمات میکاپ و شینیون را به بهترین نحو ممکن انجام میدهد.

 

آدرس: مشهد خیابان احمدآباد قائم ۲۱ پلاک ۵۴

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *