بهترین سالن های زیبایی نو بنیاد

اگر مایل هستید با بهترین سالن های زیبایی نو بنیاد آشنا شوید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را با تعدادی از بهترین سالن های این محله آشنا کنیم و شما با توجه به سلیقه و هم چنین بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید پس با ما در کی برتره همراه شوید.

سالن زیبایی پارمیس یکی از بهترین سالن های زیبایی نو بنیاد است که  به عنوان یک سالن زیبایی معتبر و با کیفیت در این منطقه شناخته می‌ شود. این سالن خدمات بی شماری دارد که کیفیت در انجام آن ها نقش بسیار مهمی در محبوبیت این سالن دارد؛ تعدادی از این خدمات شامل موارد زیر است.

  • کاشت ناخن
  • رنگ و لاک ناخن
  • پدیکور
  • مانیکور
  • صورت‌ پزشکی )لاغری صورت، جوان سازی، بوتاکس(
  • لاغری بدن )لاغر کردن با استفاده از دستگاه های لاغر کننده(
  • ماساژ( ماساژ روغن، تایلندی ، شاتسو(
  • کاشت و اکستنشن  مژه

لازم به ذکر است که سالن زيبایی پارميس با رعایت بهداشت و اصول بهداشتی از بهترین مواد و محصولات برای ارائه خدمات استفاده می‌ کند و از همه مهم تر این خدمات را با قیمت مناسب انجام می دهد.

سالن زیبایی شلر
1

سالن زیبایی شلر

سالن زیبایی شلر یکی از معروف‌ ترین و بهترین سالن های زیبایی نو بنیاد است که با بیش از ۱۰ سال تجربه درخشان به عنوان یک مرجع کامل و حرفه‌ ای در زمینه زیبایی و آرایش شناخته می‌ شود. شایان به ذکر است که در سالن زیبایی شلر  خدمات آرایش و پکیج عروس از جمله خدمات بسیار پر طرفدار هستند.

هم چنین خدمات پوست شامل لاغری  صورت، ليفت صورت، جوان سازی  صورت، پيلينگ صورت و بدن، ليفت بدن با راديو فركانسی  و خدمات مربوط به ناخن و مو نیز در این سالن ارائه می‌ شود. سالن زیبایی شلر با داشتن کادری مجرب و حرفه ای همواره در تلاش است تا با بهترین خدمات و محصولات  نیاز های زیبایی مشتریان خود را برآورده کند.

بیشتر بخوانید:   بهترین عطر فروشی‌ های تهران

علاوه بر این باید اضافه کنیم که این سالن با داشتن فضایی آرام و دلپذیر برای رفع استرس و خستگی روزانه شما عزیزان بسیار مناسب است.

سالن زیبایی آلان
2

سالن زیبایی آلان

سالن زیبایی آلان  یکی از بهترین سالن‌ های زیبایی در تهران است که قطعا شما با یک بار مراجعه به این سالن تفاوت آن را با دیگر سالن ها احساس می کنید. این سالن زیبایی در فضای شیک و مدرن خود  خدمات مختلف از جمله کاشت ناخن، شنیون، رژ لب، کاشت مژه، لاغری و بسیاری دیگر را ارائه می‌ دهد. هم چنین با داشتن تجارب بالا در زمینه آرایش عروس، به عروسان شاداب و زیبا کمک می‌ کند. آلان با دارا بودن تجارب بالا و استفاده از بهترین تجهیزات و محصولات جهان به همراه پذیرایی دوستانه و صمیمانه از همگان استقبال می نماید.

سالن زیبایی شبنم جودکی
3

سالن زیبایی شبنم جودکی

سالن زیبایی شبنم جودکی در نوبنیاد  یکی از محبوب‌ ترین و به نام ترین سالن‌ های زیبایی در شهر تهران است. این سالن با داشتن تجهیزات پیشرفته و کادر مجرب و حرفه‌ ای خدمات متنوع و کاملی را به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. خدمات سالن زیبایی شبنم  شامل کوتاهی و رنگ مو، لایت و بالا بردن روشنایی صورت، پاک سازی پوست، جوان سازی پوست صورت ،لیفت صورت  ناخن‌  کاری و آرایش عروس است.  سالن زیبایی شبنم جودکی با داشتن فضای آرام و دل‌پذیر به مشتریان خود احساس رضایت کامل را القا می‌ کند. هزینه خدمات این سالن نسبت به کیفیت بالای آن مناسب و قابل قبول است.

سالن زیبایی پریسا عباسی
4

سالن زیبایی پریسا عباسی

سالن زیبایی پریسا عباسی در نوبنیاد یک سالن زیبایی مدرن و با کادری عالی و بی نظیر است که از خدمات متنوع و با کیفیت خود برای مشتریانش استفاده می‌ کند. این سالن زیبایی در منطقه شمال تهران قرار دارد و به دلیل ارائه خدمات با کیفیت و استفاده از بهترین تجهیزات  جزو سالن‌ های پر طرفدار در منطقه شمال تهران به شمار می رود. خدمات اصلی سالن زيبايی  پریسا عباسی شامل موارد زیر است.

  • کاشت ناخن
  • لاک ژل
  • پديکور
  • روكش ناخن
  • كاشت مژه
  • كوپ كلاسيک
بیشتر بخوانید:   بهترین باربری های تهران

علاوه بر این خدمات سالن زيبايی پریسا  عباسی خدمات دیگری نیز ارائه می‌ دهد که شامل:

  • اپیلاسیون
  • ليفت صورت
  • ماساژ بدن
  • وکس صورت

کادر مجرب و حرفه‌ ای سالن زیبایی پریسا عباسی با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد به مشتریان خود خدمات با کیفیت و حساب شده ارائه می دهند. باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت‌ های مناسب و جذاب سالن زيبایی پریسا عباسی  باعث شده تا بسیاری از مشتریان به دوستان و آشنایان خود نام سالن را پیشنهاد دهند.

سالن زیبایی دودیس
5

سالن زیبایی دودیس

سالن زیبایی دودیس یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی نو بنیاد است که به خاطر استفاده از محصولات اورجینال و درجه یک معروف است. خدمات اصلی سالن زیبایی دودیس شامل کاشت ناخن، کاشت مژه ، رژ لب،  اصلاح صورت و ابرو، پاک سازی پوست،  میکروبلدینگ  و ماساژ بدن است. هم چنین این سالن زیبایی خدمات جدید و جذاب دارای برگزار کلاس‌ های آموزش ناخن‌وشان را نيز در اختيار علاقه‌ مندان قرار می دهد. سالن زيبايی دوديس با تلاش برای  به روز رسانی خدمات خود همواره در حال تحول است. هم چین سعى دارد با به كارگيرى تكنولوژى هاى نوين در زمينه زيبايى خدمات بهتر و متنوع ترى را به مشتریان خود ارائه دهد. به طور کلی سالن زیبایی دودیس با داشتن تجهیزات پیشرفته، کارکنان مجرب و خدمات متنوع  یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال خدمات زیبایی با کیفیت و حرفه‌ ای می باشد.

سالن زیبایی لاویسا
6

سالن زیبایی لاویسا

چنان چه مایل هستید به سالنی بروید که نه تنها یک تیم حرفه ای داشته باشد بلکه دسترسی راحتی داشته باشد و برای رفتن به آن جا مشکل پارک نداشته باشید ما به شما توصیه می کنیم که یک بار به سالن لاویسا بروید. لازم به ذکر است که تمامی پرسنل این سالن در لاین خود جز حرفه ای ترین ها هستند و کار خود را با بهترین متریال انجام می دهند.  این سالن لاین های مختلفی دارد که در این لاین ها خدماتی نظیر اصلاح صورت و ابرو،  هاشور ، میکروبلدینگ،  سایه ابرو، خط چشم دائم،  تتو بدن، فیشیال پوست،  اپیلاسیون بدن، کاشت ناخن، کاشت مژه، لمینت مژه، اکستنشن مژه، اکستنشن با مو های طبیعی ، انواع میکاپ ، انواع شنیون و غیره انجام می شود.‌ نکته ی دیگری که معمولا مورد استقبال خانم ها قرار  می گیرد نحوه برخورد و مشاوره دلسوزانه پرسنل این سالن است مطمئن باشید که بعد از یک بار رفتن به این سالن مشتری ثابت آن می شوید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های میکروبیلدینگ در تجریش

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *