بهترین سالن های زیبایی هروی

اگر مایل هستید با بهترین سالن های زیبایی هروی آشنا شوید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را با تعدادی از بهترین سالن های این محله آشنا کنیم و شما با توجه به سلیقه و هم چنین بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را انتخاب کنید پس با ما در کی برتره همراه شوید.

سالن زیبایی نرگس قادری یکی از بهترین سالن های زیبایی هروی است. خدماتی که این سالن به مشتری های خود ارائه می دهد شامل کاشت ناخن، پدیکور و منیکور، رنگ و لایت، کوتاه کردن مو، صاف  و روشن کردن صورت، جوان سازی پوست و غیره است. هم چنین این سالن با دارا بودن تجهيزات حرفه‌ای ليزري، خدمات حذف مو بدون درد را نيز به مشتريان خود ارائه می دهد. قيمت خدمات سالن زيبايي نرگس قادری نيز به نسبت خدمات ارائه شده  مناسب و باورنکردنی است. همچنین مشتریان می‌ توانند با توجه به تخفیفات و پیشنهادات ویژه از خدمات این سالن با قیمت مناسب‌ تر استفاده کنند‌. شما می توانید برای دریافت نوبت از این سالن با شماره های ۰۲۱۲۲۵۰۶۱۷۱ یا ۰۲۱۲۲۵۰۶۱۸۱ تماس بگیرید و برای رفتن به این سالن نیز به آدرس بعد از میدان هروی، میدان ملت خیابان امیر کیانوش، ساختمان فاطمیا پلاک ۲۹ بروید.

سالن زیبایی مصی
1

سالن زیبایی مصی

چنان چه مایل هستید یک سالن درجه یک و عالی در هروی پیدا کنید که همیشه برای انجام خدمات خود به آن جا بروید ما سالن مصی را به شما پیشنهاد می کنیم که از بهترین سالن های زیبایی هروی ست .خدمات اصلی سالن زیبایی مصی عبارتند از:

  • کاشت ناخن
  • پوست صورت
  • پوست بدن
  • رژ لب و خط چشم دائم
  • کراتین و ریباندینگ
  • بوتاکس
بیشتر بخوانید:   آموزشگاه رنگ مو در شهرک غرب

علاوه بر خدمات فوق سالن زیبایی مصی برای افرادی که تمایل دارند وارد بازار کار شوند دوره‌ های آموزشی برگزار کرده است و شما می توانید بعد از گذراندن یک دوره به راحتی کسب درآمد کنید‌. شایان به ذکر است که سالن زيبایی مصی در فضایی  صميمانه و دلپذير قرار گرفته است که باعث شده تا مشتريان احساس راحتی و آرامش بیش تری داشته باشند. هم چنین باید خدمتتان عرض کنیم که قیمت‌ های مناسب و خدمات با کیفیت سالن زیبایی مصی را به یک انتخاب عالی برای همه افراد تبدیل کرده است. چنان چه مایل به دریافت خدمات از این سالن هستید می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۹۵۹۰۰۱ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس میدان هروی، خیابان وفا منش کنار بانک ملت ساختمان پاسارگاد پلاک ۸ بروید.

سالن زیبایی شیوا
2

سالن زیبایی شیوا

سالن زیبایی شیوا در شهر هروی واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین سالن‌ های زیبایی در این منطقه شناخته می‌ شود.  از خدمات این  سالن زیبایی می توانیم به کوتاه کردن مو، رنگ کردن مو، براشینگ، پیرایش صورت، قرینه سازی  ابرو، طراحی و کاشت ناخن و خدمات آرایش حرفه‌ ای اشاره کنیم . هم چنین سالن زیبایی شامل خدمات جانبی نظیر ماساژ صورت و بدن، پوست‌ پزشکی و لاغری نظیر لاغرساز بدون جراحت است.  سالن زيبایی شيوا با تلاش بسياری تاسيس گرديده و با داشتن تيمی مجرب و حرفه   ای در خدمت شما است و خدمات خود را با قیمت های مناسبی انجام می دهد که همین امر موجب رضایت مشتری هایش شده است. برای رزرو نوبت و صحبت با کارشناس های این سالن می توانید با شماره ۰۲۱۲۲۹۸۱۲۹۳ تماس بگیرید و سپس به آدرس میدان هروی،  خیابان وفا منش،  خیابان آزادی پلاک ۱۸ بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین دانشگاه های تهران
سالن زیبایی مرجان لطفی
3

سالن زیبایی مرجان لطفی

سالن زیبایی مرجان لطفی نیز یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی هروی است . جالب است بدانید که این سالن با داشتن تجهیزات و تکنولوژی‌ های پیشرفته خدمات متنوع و کارکنان با تجربه برای مشتریان خود تجربه‌ ای لذت‌ بخش از زیبایی و آرامش فراهم می‌ کند. تعدادی از خدمات این سالن شامل حالت دادن به مو، براشینگ، پاک سازی پوست، کاشت و ریمو ناخن، آرایش دائم،  رنگ مو و میکاپ عروس می شود.  هم چنین سالن شیوا دارای خدمات دست و پا به همراه ماساژ بدن است که قطعا ارزش یک بار امتحان کردن را دارد. برخلاف بسیاری از سالن‌های زیبای دارای قابل توجه هزینه قابل توجه است که قيمت خدمات در سالن زیبایی مرجان لطفی بسيار مناسب و باور نکردنی است. این سالن به دلیل قیمت مناسب خدمات کیفیت بالا و خدمات متنوع  بسیار محبوب در بین مشتریان خود است. اگر شما به دنبال یک تجربه زیبایی لذت‌بخش و با کيفيت هستید سالن زيبايی مرجان لطفی را به شما پيشنهاد مى‌ دهيم.  برای انجام هماهنگی های لازم با شماره ی ۰۹۱۲۶۳۴۳۹۷۰ تماس بگیرید و برای دریافت خدمات نیز به آدرس هروی، خیابان وفا منش،  میدان حسین آباد،  مجتمع اداری مهدی طبقه اول مراجعه کنید.

سالن زیبایی فروزان
4

سالن زیبایی فروزان

سالن زیبایی فروزان یک سالن لوکس و معروف در هروی است. این سالن با داشتن تجهیزات و محصولات برندهای معتبر جهانی خدمات متنوع و کارشناسان حرفه‌ ای به مشتریان خود خدمات با کیفیت و رضایت بخش ارائه می‌ دهد. خدمات این سالن شامل کوتاهی و رنگ مو، پدیکور و منیکور، لاک ژل، کاشت ناخن، پوست و صورت، لاغری و زیبایی بدن، ماساژ و غیره است. هم چنین سالن فروزان با داشتن تخفیف‌ های مناسب برای مشتریان خود، قابل دسترس بودن در محل جغرافیای در این منطقه و پذیرش نوبت دهی آسان از طريق تلفن يا حضوري به علاقمندان خدمات زيبايي پوست و صورت را فراهم کرده است.بنابراین  اگر به دنبال یک سالن زیبایی با کیفیت و خدمات حرفه‌ای در هروی هستید سالن فروزان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با خدمات این سالن می توانید با شماره ی ۰۹۱۲۸۳۵۵۸۴۴ تماس بگیرید و برای رفتن به این سالن نیز به آدرس تهران محله هروی، خیابان گلستان پنجم نبش مکران جنوبی پلاک ۲۶ طبقه دوم مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های مرزداران
سالن زیبایی زهرا کاظمیان
5

سالن زیبایی زهرا کاظمیان

سالن زیبایی زهرا کاظمیان در  هروی واقع شده است و به عنوان یکی از بهترین سالن‌های زیبایی در این منطقه  شناخته می‌شود. این سالن تمام خدمات مورد نیاز شما را انجام می دهد و قيمت خدمات سالن زيبایی  زهرا كاظميان نسبت به ساير سالن‌ های زیبایی هروی متوسط است و با توجه به کیفیت بالای خدمات قابل قبول محسوب می‌ شود. هم چنین این سالن با داشتن فضایی آرام و دلنشین  برای مشتریان خود احساس رضایت و آرامش را به ارمغان می‌ آورد. برای رزرو نوبت می توانید با شماره ی ۰۹۱۲۳۹۵۳۸۲۹ تماس بگیرید و سپس به آدرس خیابان هروی، خیابان وفا منش ، خیابان آزادی ساختمان ایلیا پلاک ۶۲ طبقه اول بروید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *