بهترین سالن های زیبایی پاسداران

یکی از بهترین سالن های زیبایی پاسداران که می توانید با خیال راحت و با اطمینان کامل به آن جا بروید سالن الهه ثابت است؛ قطعا می دانید که انتخاب یک سالن آرایشی چه قدر برای خانم ها مهم است و باید با نهایت دقت انجام شود ‌ دقت کنید که اگر سالنی انتخاب کنید که کادر آن تبحر کافی را نداشته باشند و یا این که از مواد با کیفیتی استفاده نکنند قطعا به نتیجه ی دلخواه نمی رسید . سالن الهه ثابت دقیقا همان چیزی است که می خواهید و می توانید بهترین خدمات را از آن دریافت کنید.  برای هماهنگی های لازم می توانید با شماره ی ۰۲۱۲۲۹۵۱۸۴۸ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی ها به آدرس پاسداران،  میدان هروی، مقابل مرکز خرید گلستان،  ساختمان سئول،  پلاک ۸۲ طبقه دوم

تا انتهای این مقاله از کی برتره با ما همراه باشید.

سالن زیبایی پارس بانو
1

سالن زیبایی پارس بانو

لازم به ذکر است که سالن پارس بانو یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین سالن های زیبایی در پاسداران است . خدمات این سالن شامل گریم، میکاپ عروس انواع رنگ ها، پدیکور،  مانیکور،  شنیون ، میکاپ های مجلسی و غیره می شود.  شما می توانید نمونه کار های این سالن را بازدید کنید و برای هماهنگی های لازم نیز با شماره های ۰۲۱۲۲۷۷۴۵۲۵ یا ۰۲۱۲۲۵۸۷۰۱۹ تماس بگیرید و سپس بعد از رزرو نوبت به آدرس پاسداران،  کمی پایین تر از چهار راه پاسداران گلستان ۱۰ پلاک ۳۴ بروید.

سالن زیبایی حلما
2

سالن زیبایی حلما

سالن زیبایی حلما یکی دیگر از بهترین سالن های زیبایی پاسداران است و همیشه انتخاب سخت پسند ترین عروس ها است.  اگر مایل هستید خدماتی هم چون میکاپ و شنیون عروس ، انواع شنیون های اروپایی،  کراتینه و احیا سازی مو، براشینگ، هیر کات،  کاشت و اکستنشن مژه  کاشت و لمینت ناخن، پاک سازی پوست،  اپیلاسیون و غیره را دریافت کنید این سالن می تواند بهترین انتخاب است. بهتر است قبل از رفتن به این سالن با شماره ی ۰۹۹۱۸۵۷۹۳۲۳ تماس بگیرید و بعد از انجام هماهنگی های لازم نیز به آدرس پاسداران، خیابان پایدار فرد،  نبش خیابان بوستان ۸  کنار شیرینی فروشی سولدوش پلاک ۱۰۸ بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های سعادت آباد
سالن زیبایی سپیدار
3

سالن زیبایی سپیدار

اگر به دنبال سالنی هستید که علاوه بر کادر مجرب و حرفه ای دسترسی راحتی داشته باشد که برای رفتن به آن جا مشکل جای پارک نداشته باشید ما به شما توصیه می کنیم که به سالن زیبایی سپیدار بروید. شایان به ذکر است که پرسنل این سالن به طور منظم خدمات خود را آپدیت می کند تا بتواند نظر مشتریان خود را جلب کند . خدمات این سالن شامل کاشت مژه،  شنیون،  میکاپ، کوپ ژورنالی و فانتزی،  انواع رنگ مو، خط چشم دائم،  انواع بافت ژورنالی ، آفریقایی ،هلندی و غیره می شود.  از آن جایی که این سالن بسیار شلوغ است بهتر است از قبل با شماره های ۰۹۰۰۲۶۷۰۲۹۰، ۰۹۰۰۲۶۷۰۲۸۰ یا ۰۹۰۰۲۶۷۰۲۷۰ تماس بگیرید. آدرس: پاسداران بن  بست اکرمی پلاک ۲

سالن زیبایی نگین
4

سالن زیبایی نگین

سالن زیبایی نگین یکی از معروف ترین و بهترین سالن های زیبایی پاسداران است که از خدمات متنوعی برای زیبایی و آرایش استفاده می کند. این سالن با داشتن کادری مجرب و مواد با کیفیت  به مشتریان خود خدمات مثل میکاپ،  کاشت ناخن، رنگ و لایت، کوپ، بافت مو، اپیلاسیون، پروتز مژه و ابرو، لمینت مو و غیره  را ارائه می‌ دهد. علاوه بر این باید خدمتتان عرض کنیم که  در سالن زیبایی نگین به بهداشت و سلامت مشتریان توجه خاص دارند و از تجهیزات استاندارد برای همه خدمات استفاده می‌ کنند. شماره تماس سالن ۰۹۱۲۱۸۷۸۶۸۱ است و آدرس سالن نیز پاسداران ، گلستان ۵ ، تقاطع داوود اسلامی کنار فست فود پرپروک پلاک ۱۹۴ طبقه اول

سالن زیبایی مونامی
5

سالن زیبایی مونامی

سالن زیبایی مونامی یک سالن فوق حرفه ای در شمال تهران است که طرفدار های زیادی دارد ؛ علت محبوب این سالن کادر فوق حرفه ای آن است ؛ البته باید به این نکته اشاره کنیم که تمام خدمات این سالن با بهترین متریال انجام می شود. این سالن نه تنها کادر حرفه ای دارد و تمام خدمات خود را طبق آخرین متد روز انجام می دهد بلکه دارای فضای بسیار آرام و دلنشین است که قطعا می تواند یک مکان عالی شما باشد .اگر قصد رفتن به این سالن را دارید می توانید با شماره ی ۰۹۱۲۹۴۱۹۰۹۹  تماس بگیرید و برای رفتن به این سالن نیز باید به آدرس اندرزگو ، بلوار کاوه ساختمان کیمیا طبقه دوم بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی تهران
سالن زیبایی بانوی فردوس
6

سالن زیبایی بانوی فردوس

در واقع باید خدمتتان عرض کنیم که این سالن یک موسسه آموزشی است که در کنار آموزش به مشتری های زیبای خود خدمات رسانی نیز می کند. شما نه تنها در این سالن می توانید آموزش ببینید بلکه می توانید کار هایی هم چون میکاپ ، شنیون، کوتاهی مو ،  آمبره ، سامبره،  لایت ، کاشت ناخن ، کاشت مژه و غیره را انجام دهید. از آن جایی که این سالن بسیار شلوغ است برای هماهنگی های لازم با شماره های ۲۲۶۳۰۸۸۳_ ۰۲۱ یا ۰۹۱۲۶۳۸۸۲۴۶ تماس بگیرید و برای دریافت خدمات نیز به آدرس شریعتی، خیابان شهید کلاه دوز، بن بست بامداد پلاک ۲ بروید.

سالن زیبایی فروغ
7

سالن زیبایی فروغ

سالن زیبایی فروغ در پاسداران قرار دارد . فضای دل‌پذیر و آرامش بخش سالن فروغ از دیگر  ویژگی های مثبت این سالن است که موجب جذب مشتری بیش تر می شود . این سالن نیز همه خدمات مربوط به زیبا سازی و پاک سازی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیش تر نیز بهتر است با سالن تماس بگیرید و سپس به سالن مراجعه کنید.

سالن زیبایی نیکو
8

سالن زیبایی نیکو

اگر هم‌ چنان  به دنبال بهترین سالن های زیبایی پاسدارانهستید این بار سالن نیکو را انتخاب کنید. این سالن با داشتن بهترین تجهیزات و هم‌ چنین بهترین پرسنل توانسته است در لیست بهترین سالن های زیبایی پاسداران قرار بگیرد و روزانه مراجعه کنندگان زیادی داشته باشد.  تمام خدمات ذکر شده تا به این جا در این سالن نیز انجام می شود پس چنان چه دسترسی راحتی به این سالن دارید برای یک بار هم که شده است به این سالن بروید . کادر این سالن همه روزه برای انجام خدمات در سالن حضور دارند.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن پاکسازی پوست تهرانپارس

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *