بهترین سالن های شنیون تهرانپارس

آراسته کردن و پیچاندن مو همیشه یکی از دغدغه خانم ها در میهمانی ها و جشن ها است ؛ اگر برای پیچاندن مو های خود به دنبال بهترین سالن شنیون در تهران پارس هستید چند دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را در این مقاله از کی برتره با بهترین های این منطقه آشنا کنیم .

شنیون مو ملک آیین
1

شنیون مو ملک آیین

اگر مایل هستید یک شنیون عالی در بهترین سالن شنیون تهران پارس داشته باشید ما شنیون مو ملک آیین را به شما پیشنهاد می کنیم؛  همان گونه که می دانید هر روز مدل های جدیدی از شنیون وارد بازار می شود و جای شنیون های قدیمی را می گیرد اگر به دنبال جدید ترین شنیون ها هستید حتما به این سالن مراجعه کنید.  این سالن یک تیم حرفه ای دارد که متناسب با چهره ی مشتری مدل های مختلفی را به مشتری معرفی می کنند.  نکته ای که این سالن را از دیگر سالن های این منطقه متمایز می دارد استفاده از وسایل یک بار مصرف و استرلیزه است. اگر حجم موهایتان کم است شنیون کار های این سالن با استفاده از موی اضافی مدل مورد علاقه تان را برای شما انجام می دهند. اگر مایل هستید مو های خود را در این سالن شنیون کنید باید ابتدا با شماره ی ۰۲۱۷۶۷۹۱۳۹۵ تماس بگیرید و سپس بعد از انجام هماهنگی های لازم به آدرس تهران پارس،  جشنواره،  مقابل درمانگاه شاهد چهار راه سید الشهدا پلاک ۱۸۴ مراجعه کنید .

شنیون مو بهارک
2

شنیون مو بهارک

سالن شنیون بهارک یکی دیگر از بهترین سالن های شنیون تهران پارس است که انواع شنیون مثل شنیون خطی، کلاسیک، مواج کاغذی، شنیون با تور و بدون تور را برای مشتری های خود انجام می دهد. اگر مو های کوتاهی دارید نیز بدون‌ نگرانی می توانید در این سالن مو های خود را شنیون کنید زیرا پرسنل این سالن از پروتز برای مو های کوتاه استفاده می کنند. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که در این سال انواع بافت قطری، هلندی، فرانسویی، خورشیدی، گل، چهل گیس ، مکزیکی و آبشاری نیز انجام می شود و شما در صورت تمایل نیز می توانید مو های خود را ببافید. چنان چه مایل هستید برای دریافت خدمات به این سالن مراجعه کنید ابتدا باید با شماره ۰۹۱۲۲۸۸۷۵۱۳ تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس،  خیابان حسینی، پلاک ۱۵ واحد یک مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه گریم و میکاپ در زعفرانیه
سالن شنیون گل سرخ
3

سالن شنیون گل سرخ

اگر مایل هستید مو های خود را به یک استاد و متخصص بسپارید که مو هایتان را به زیبا ترین شکل ممکن شنیون کند ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به سالن گل رخ مراجعه کنید و مو های خود را به زیبا ترین شکل ممکن بپیچانید. شما می توانید نمونه کار های سالن را در پیج golesorkh. Beauty salon @  تماشا کنید و سپس با شماره ی ۰۹۱۲۰۴۶۷۹۴۱ تماس بگیرید و بعد از هماهنگی های لازم به آدرس تهران پارس،  فلکه اول، خیابان حسینی پلاک ۷۱ مراجعه کنید.

سالن زیبایی گل سان
4

سالن زیبایی گل سان

سالن زیبایی گل سان یکی دیگر از بهترین سالن های شنیون تهران پارس است که می توانید آن را با خیال راحت انتخاب کنید؛ شنیون کار سالن گل سان با چندین سال تجربه هر شنیونی را که بخواهید برای شما انجام می دهد. از دیگر خدمات این سالن می توانیم به براشینگ حرفه ای، اکستنشن با موی طبیعی و مصنوعی، انواع بافت ژورنالی،  انواع رنگ و لایت و غیره اشاره کنیم. نمونه کار های سالن گل سان را نیز می توانید در صفحه ی اینستاگرام سالن تماشا کنید و در صورت هم خوانی کار ها با سلیقه تان با شماره  های ۰۲۱۷۷۸۸۴۳۶۹ یا ۰۲۱۷۷۲۹۵۰۶۷ تماس بگیرید و برای دریافت خدمات نیز به آدرس تهران پارس،  فلکه سوم،  ۱۹۶ غربی،  پلاک ۹۰ طبقه دوم مراجعه کنید.

سالن زیبایی پرنسس
5

سالن زیبایی پرنسس

به جرات می توان گفت که سالن شنیون پرنسس یکی از بهترین سالن های شنیون تهران پارس است که هر خانمی با هر سلیقه ای با رضایت کامل از این سالن خارج می شود. پرسنل این سالن تمام تلاش خود را می کنند تا شما یک شنیون مرتب داشته باشید که بعد از کلی رقص و پایکوبی نیز تکان نخورد . اگر مایل هستید برای انجام شنیون به این سالن زیبا و لوکس بروید بهتر است از قبل با یکی از شماره های ۰۲۱۷۷۷۰۸۴۱۴ یا ۰۹۱۲۴۴۵۱۹۸۲ تماس بگیرید و سپس به آدرس تهران پارس،  خیابان مظفری،  خیابان ۱۸۰، خیابان شرقی پلاک ۱۳ طبقه اول مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن های زیبایی فردوسی
سالن زیبایی مهناز عبدالوند
6

سالن زیبایی مهناز عبدالوند

سالن مهناز عبدالوند یکی از سالن های به نام تهران پارس است که مجرب ترین افراد در آن کار می کنند ؛ یکی از دلایل محبوبیت این سالن این است که پرسنل آن خیلی فوری هنر خود را با توجه به آخرین متد های روز آپدیت می کنند و همیشه کار های روز دنیا را به مشتریان خود تحویل می دهند. چنان چه مایل هستید در مراسم مو های بسیار زیبایی داشته باشید باید با شماره ی ۰۲۱۷۷۰۵۱۱۰۵ تماس بگیرید و برای دریافت خدمات نیز به آدرس تهران پارس،  خیابان صاحب الزمان جنوبی،  بین بوستان دوم و سوم پلاک ۳۱ مراجعه کنید.

سالن زیبایی سالومه
7

سالن زیبایی سالومه

سالن سالومه یک سالن بسیار معروف و محبوب در تهران پارس است که اکثر خانم های تهرانی مخصوصا افرادی که ساکن تهران پارس هستند آن را می شناسند.  شنیون های این سالن بسیار معروف هستند و معمولا به بهترین شکل ممکن انجام می شوند. اگر مایل هستید مو های خود را به سبک اروپایی شنیون کنید و در عین سادگی بسیار شیک و عالی به نظر برسید حتما با شماره های ۰۲۱۷۷۷۳۲۱۷۵ یا ۰۲۱۷۷۷۳۲۱۷۶ تماس بگیرید و سپس برای دریافت خدمات نیز به آدرس تهران پارس،  فلکه دوم،  خیابان فرجام بین عادل و زرین پلاک ۷۴ مراجعه کنید. همان گونه که می دانید هزینه ی شنیون پایه و مدل های مختلف متفاوت است شما می توانید با سالن های متفاوت تماس بگیرید و هزینه ی خدمات آن ها را بپرسید و سپس با توجه به سلیقه و هم چنین بودجه ای که در اختیار دارید یکی از سالن های معرفی شده را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین فروشنده تجهیزات فست فود

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *