بهترین سالن های شینیون در نیاوران

بهترین سالن های شینیون در نیاوران

در این مقاله از کی برتره می خواهیم 10 مورد از بهترین سالن های  شینیون در نیاوران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

شینیون یک کلمه فرانسوی است، که به معنای پس گردن می باشد. یکی از رایج ترین مدل های آرایش مو ها شنیون است.

زنان در یونان باستان موهای خود را با استفاده از طلا و زیورآلات به پشت سر خود می بستند و از همان زمان شنیون در بین زنان دنیا مورد توجه قرار گرفت.

به طور کلی تعریف شنیون این است که به جمع کردن موها با استفاده از سجاق به پشت سر را شنیون می گویند اما شنیون در سبک ها و مدل های مختلفی وجود دارد. بهترین سالن های شنیون در منطقه نیاوران تهران است که مناسب برای افراد خاص و عروس ها و مراسم های رسمی می باشد.

بهترین سالن های زیبایی و شینیون در نیاوران می تواند شما را به هدف زیباتر شدن برساند. سالن های بسیار زیادی در این منطقه است که از خوشنام ترین و بهترین سالن ها هستند.

سالن شینیون پرل
1

سالن شینیون پرل

سالن شینیون پرل با مدیریت خانم المیرا جلالی بهترین خدمات آرایشی را با رعایت تمامی پرتکل های بهداشتی اراده می دهند. سالن شینیون پرل کادری با تجربه و حرفه ای دارد.

سالن زیبایی پرل خدماتی مثل: مانیکور و پدیکور، پاکسازی صورت، انواع خدمات کوتاهی و انواع کوپ به صورت مدرن و فانتزی، رنگ و مش، هایلایت و آمبره، کراتین، اکستنشن مژه کلاسیک، هیبرید با استفاده از چسب های ارگانیک، میکرو بیلدینگ، آرایش دائم و قرینه سازی ابرو و… را توسط یه تیم حرفه ای انجام می دهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های مرزداران

 

آدرس سالن زیبایی پرل: تهران، نیاوران، مجتمع تجاری نارون، طبقه 3، واحد302

سالن شینیون مینا رئوف
2

سالن شینیون مینا رئوف

یکی از زیباترین و مدرن ترین سالن های زیبایی مخصوص بانوان، سالن زیبایی و شینیون مینا رئوف است که دارای تیم متخصص و با تجربه می باشد. سبک کاری این سالن زیبایی لایت و اروپایی می باشد و کسانی که علاقمند به این سبک هستند می توانند به این سالن مراجعه کنند.

عروس خانم هایی که علاقه زیادی به شینیون هایی با سبک اروپایی هستند می توانند به این سالن مراجعه کنند.

 

آدرس سالن شینیون مینا رئوف: تهران، کامرانیه شمالی، ابتدای لواسانی غربی، طبقه فوقانی بانک گردشگری، پلاک3، طبقه دوم

بهترین سالن زیبایی سیلوانا در نیاوران
3

بهترین سالن زیبایی سیلوانا در نیاوران

سالن شینیون سیلوانا یکی از بهترین و جذاب ترین سالن های زیبایی در منطقه نیاوران بشمار می رود. سالن شینیون سیلوانا کلیه خدمات آرایشی را توسط یک کادر حرفه ای و متخصص انجام می دهد. در سالن شینیون سیلوانا از یک تیم خبره و با تجربه برای انجام کارهایی مثل: میکاپ و شینیون استفاده می کنند.

 

آدرس سالن شنیون سیلوانا: تهران، نیاوران، کوچه دوم جماران، پلاک 6، طبقه یک

سالن شنیون تیارا
4

سالن شنیون تیارا

سالن شنیون تیارا با مدیریت سرکار خانم بهنوش بختیاری اداره می شود که بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه می دهد. در آرایشگاه تیارا علاوه برا انجام خدمات آرایشی، انواع آموزش ها نیز برای علاقمندان دایر است.

یکی از خصوصیاتی که سالن های زیبایی در نیاوران دارا هستند  نظافت و تمیزی است که اولین ویژگی یک سالن به شمار می رود. مکانی که با پوست و مو افراد سروکار دارند باید حتما بهداشت را رعایت کنند، اگر نظافت رعایت نشود سبب سرایت انواع بیماری های ویروسی می شود. این سالن با رعایت کامل موارد بهداشتی به یک سالن معتبر تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین سالن زیبایی در لواسان

 

آدرس سالن زیبایی تیارا: تهران، فرمانیه شرقی، خیابان لواسانی، بعد از برج های فرمان، بن بست نیلوفر، پلاک3

سالن زیبایی آناهید
5

سالن زیبایی آناهید

سالن زیبایی آناهید جز بهترین و مجهز ترین سالن های منطقه نیاوران است. این سالن تمامی خدمات آرایشی همچون:گریم عروس، شینیون عروس، پاکسازی صورت، کاشت ناخن، ماساژ، وکس صورت، اپلاسیون کل بدن  را  انجام می دهد. همچنین دارای کابین دوش برای استفاده بعد از اپلاسیون است.

سالن زیبایی آناهید خدمات مربوط به عروس مثل: ویترین تاج و تور عروس را بهمشتریان خود ارائه می دهد، این سالن زیبایی جزء بهترین سالن های موجود در منطقه نیاوران است. سالن زیبایی آناهید دارای لاین های تخصصی است که این موضوع باعث شده است تا با دیگر سالن ها رقابت کند.

 

آدرس سالن زیبایی آناهید: بزرگراه ستاری جنوب، بالاتر از مجتمع تجاری کوروش، نبش بنفشه 5

سالن زیبایی الماس
6

سالن زیبایی الماس

یکی از معرف ترین و معتبرترین سالن زیبایی در منطقه نیاوران، سالن زیبایی الماس است که بسیاری از افراد و بانوان جوان برای دریافت خدماتی مثل: مو، شینیون، براشینگ، اکسنشن و انواع بافت ها و انواع مختلف رنگ و هایلایت مو به این سالن مراجعه می کنند.

 

آدرس سالن زیبایی الماس: تهران، نیاوران، خیابان جماران

سالن زیبایی گلستان
7

سالن زیبایی گلستان

اگر به دنبال یک سالن برای زیبا تر شدن می گردید سالن زیبایی گلستان پیشنهاد ما به شما است. این سالن تمام خدمات آرایشی و بهداشتی را با استفاده از مجهزترین وسایل در اختیار شما می گذارد. این سالن خدماتی مثل: انواع کوتاهی، هایلایت، رنگ ومش، پدیکور و مادیکور و تمامی خدمات مربوط به ناخن و شینیون را انجام میدهد.

بیشتر بخوانید:   آموزشگاه کاشت ناخن در پیروزی

 

آدرس سالن زیبایی گلستان: تهران، فرمانیه غربی، رو به روی خیابان آقایی، پلاک128

سالن زیبایی لابلا
8

سالن زیبایی لابلا

یکی از مشهورترین سالن های زیبایی در مجتمع اطلس مال، سالن زیبایی لابلا است. تمامی افراد محلی نیاوران به این سالن زیبایی مراجعه می کنند. در این سالن زیبایی انواع شینیون های مختلف و زیبا را توسط حرفه ای ترین کادر آرایشی انجام می دهند، همچنین خدماتی مانند: رنگ مو، هایلایت مو، کاشت ناخن و بسیاری از خدمات دیگر را از این سالن می توانید دریافت کنید.

 

آدرس سالن زیبایی لابلا: نیاوران، مجتمع تجاری اطلس مال

سالن زیبایی ایوان
9

سالن زیبایی ایوان

یکی از سالن های آرایشی که در منطقه نیاوران مطرح است، سالن زیبایی ایوان می باشد. شما می توانید انواع خدماتی مثل: شینیون، میکاپ، ناخن و سایر خدمات مورد نیاز خودتان را از این سالن دریافت کنید.

 

آدرس سالن زیبایی ایوان: تهران، نیاوران، مجتمع تجاری اطلس مال، طبقهa3، واحد7

کلام آخر

شما می توانید با مراجعه به سالن های زیبایی در منطقه نیاوران که در قسمت بالا به شما معرفی کرده ایم، تا از خدمات آن ها برای زیبا تر شدن و جذاب تر شدن چهره خود کمک بگیرید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *