بهترین سالن های کاشت ناخن در پاسداران

کاشت ناخن نوعی آرایش ناخن است که برای زیبایی دستان به کار می رود و کسانی که دارای ناخن های ضعیف و شکننده هستند می توانند با مراجعه به بهترین ناخن کار حرفه ای از خدمات آن ها استفاده کنند.در این جا هدف بر این است لیستی از بهترین سالن های کاشت ناخن در پاسداران را به شما معرفی کنیم.

 

مطالعه بیشتر: بهترین سالن های کاشت ناخن در تهران

مرکز آموزش و خدمات کاشت ناخن حسنا قادری
1

مرکز آموزش و خدمات کاشت ناخن حسنا قادری

یکی از آموزشگاه های کاشت ناخن در  تهران،خیابان پاسداران می توان به آموزشگاه کاشت ناخن حسنا قادری اشاره کرد.که از بهترین مراکز کاشت ناخن پاسداران است.که یک آموزشگاه تضمینی و فوق تخصصی است.سرکار خانم قادری به مدت ۱۲سال در زمینه آموزشی و با مدرک بین المللی از کشورهای استرالیا،چک و انگلیس مشغول به فعالیت بوده و در سال ۱۳۹۶به عنوان کار آفرین برتر جوان از طرف سازمان فنی و حرفه ای معرفی شده اند.

مرکز ناخن sheen beauty
2

مرکز ناخن sheen beauty

Sheen beauty از دیگر مراکز کاشت ناخن در پاسداران است و بسیاری از خانم های که به کاشت ناخن علاقه بسیاری دارند می توانند به این سالن کاشت ناخن مراجعه کنند.برای بررسی نمونه کارهای این سالن زیبایی به نشانی  shinbeauty_nail@  مراجعه نمایید.

سالن کاشت ناخن و زیبایی مصی
3

سالن کاشت ناخن و زیبایی مصی

یکی از مراکز معتبر و متخصص ارائه انواع خدمات ناخن به خانم های علاقه مند به زیبایی است.کاشت ناخن از خدماتی است که امروزه طرفداران بی شماری پیداکرده  اگر به دنبال بهترین ناخن کار در منطقه پاسداران هستید بهتر است به سراغ سالن زیبایی مصی بروید.که دارای پرسنل های حرفه ای و کار بلد و همچنین خوش برخورد هستند.یکی از منطقه های معروف کاشت ناخن شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های غذای هندی
سالن کاشت ناخن و زیبایی گلچهره
4

سالن کاشت ناخن و زیبایی گلچهره

یکی دیگر از برترین و معروف ترین های پاسداران سالن زیبایی گلچهره است.این سالن در لاین ناخن به عنوان یکی از بهترین ها معرفی شده این سالن برای انجام کاشت ناخن از مواد با کیفیت و مرغوبی استفاده می کند که باعث شده یکی از سالن های پر طرفدار در این منطقه به شمار آید.

سالن کاشت ناخن و زیبایی فروزان هروی
5

سالن کاشت ناخن و زیبایی فروزان هروی

یکی از ۹ ناخن کار برتر پاسداران محسوب می شود در این سالن می توانید از شر ناخن های شکسته و زشت خلاص شوید و ناخن هایتان را ترمیم کنید.همچنین نمونه کارهای این سالن را در پیج forouzan.beauty.salon@  می توانید مشاهده کنید.

سالن کاشت ناخن و زیبایی آمورفی
6

سالن کاشت ناخن و زیبایی آمورفی

برای کارهایی چون کاشت ناخن عروس،ژلیش ناخن،کاشت ناخن با پودر،پدیکور پا،مانیکور ناخن و انواع طراحی های به روز به این سالن مراجعه نمایید و در پیج omorfi_salon@ نمونه کارها رو مشاهده کنید.

کاشت ناخن الهه ثابت ناخن
7

کاشت ناخن الهه ثابت ناخن

از مراکز تخصصی در پاسداران،مرکز تخصصی ناخن الهه ثابت بوده که خانم های زیادی به آن جا می روند و از خدمات آن مانند کاشت پودری ناخن،کاشت ژله ای ناخن، کاشت میکس ناخن،طراحی و دیزاین ناخن استفاده می کنند.که برای مراجعه می توانید به نشانی پاسداران رو به روی مرکز خرید گلستان بروید.

بیشتر بخوانید:   بهترین پانسیون گربه تهران
سالن کاشت ناخن کارنلین
8

سالن کاشت ناخن کارنلین

از سالن های کاشت ناخن مورد تایید مشتریان است که در محیطی شیک و بهداشتی کلیه خدمات را با بهترین کیفیت و استفاده از جدیدترین متد روز دنیا اجرا می نماید و آماده ارائه ی خدمات به بهترین شکل ممکن به مشتریان می باشد.با مراجعه به این سالن می توانید از تمام خدمات ناخن آن با بهترین و بالا ترین کیفیت استفاده نمایید.برای این کار به نشانی : تهران پاسداران،گیلان غربی پلاک ۳۴ واحد ۱ مراجعه نمایید برای مشاهده نمونه کارهای این سالن زیبایی به پیج carnelian_beauty salon  مراجعه نمایید.

خدمات تخصصی ناخن لاکی
9

خدمات تخصصی ناخن لاکی

مدرس دوره های تخصصی و آموزشی کاشت ناخن و کارآموزی  می باشد مجموعه لاکی  یک سالن تخصصی و همچنین زیبایی که شامل خدماتی نظیر: کاشت ناخن،ترمیم ناخن،ژلیش،طراحی، پدیکور و مانیکور می باشد که کارشان را ظریف،بادقت و حرفه ای انجام می دهند.

خدمات ناخن بیوتی نیل
10

خدمات ناخن بیوتی نیل

با سابقه طولانی وبا کادر مجرب و حرفه ای کلیه خدمات را به مشتریان ارائه می دهند.از تمامی مواد عالی و با کیفیت برای شفافیت و طبیعی بودن کار خود استفاده می کند و دارای کلیه خدمات طراحی ناخن مانند ترمیم،پدیکور ،مانیکور و کاور است.

خدمات ناخن میترا
11

خدمات ناخن میترا

یکی از بهترین بهترین سالن های کاشت ناخن در پاسداران مجهز به دستگاه استریل بوده و شامل ارائه کلیه خدمات مربوط به کاشت ناخن است.که می توانید از تمامی خدمات پیشرفته و به روز آن استفاده کنید که به صورت فوق العاده خدمات خود را  ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید:   بهترین رستوران های نارمک
مرکز آموزشی نامی ناخن
12

مرکز آموزشی نامی ناخن

مرکز تخصصی آموزش کاشت ناخن از جمله دیزاین ناخن که شامل دیزاین 3Dبرجسته،انواع مدل های کریستالی،مرمر و به روز ترین دیزاین های هم مانند مانیکور و پدیکور و… استفاده شده.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *