بهترین غذاهای اسپانیایی

اگر قرار به غذا های اسپانیایی علاقه دارید و یا این که قصد سفر و یا مهاجرت به اسپانیا را دارید و به دنبال بهترین غذاهای اسپانیایی هستید آدرس را درست آمده اید. ما امروز در خدمت شما هستیم تا خوش مزه ترین غذا های اسپانیایی را به سه معرفی کنیم تا شما از تست آن ها لذت ببرید. علاوه بر این ها باید خدمتتان عرض کنیم که اگر به دنبال بهترین غذاهای جهان هستید نیز می توانید اطلاعات مفیدی را در سایت کی برتره کسب کنید.

گازپاچو

گازپاچو یکی از خوش مزه ترین و بهترین غذاهای اسپانیایی است که حتما باید آن را امتحان کنید؛ این غذا یک سوپ سرد است که شما به راحتی می توانید در هر نقطه ای از اسپانیا آن را پیدا کنید و یا این که با طرز تهیه ی آسانی که دارد در فصل تابستان برای خود درست کنید. فلفل دلمه ای، خیار، لیمو ترش و پیاز از ترکیبات اصلی این غذا محسوب می شوند؛ البته گوجه فرنگی در این غذا بیش تر است و رنگ غذا را قرمز می کند. جالب است بدانید که این غذا برای مردم اسپانیا مثل آبدوغ خیار خودمان است و در آن نان خشک می ریزند.

پائیا

لازم به ذکر است که اسپانیایی ها با غذای پائیا سعی کرده اند تا تمام هنر خود را نشان دهند و در حال حاضر این غذا در میان بهترین غذاهای اسپانیایی جز برترین غذا ها محسوب می شود. این غذا قدمت زیادی دارد و به والنسیا تعلق دارد چنان چه به والنسیا سفر کردید به هیچ عنوان از کنار این غذای دریایی رد نشوید. از ترکیبات این غذا می توانیم به برنج،گوشت،رزماری و زعفران اسپانیایی اشاره کنیم. گاهی اوقات نیز مرغ، سوسیس، خرگوش و یا حلزون به این غذا اضافه می کنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای جهان

تورتیلای اسپانیایی

چنانچه در منوی یک رستوران اسپانیایی به دنبال یک غذای ساده و خوش طعم هستید ما تورتیلای اسپانیایی را به شما پیشنهاد می کنیم؛ البته می توانید این غذای ساده را در منزل خود نیز تهیه کنید؛ برای تهیه ی این غذا آن ها به تخم مرغ، پیاز و سیب زمینی نیاز دارید و می توانید با کمک این املت یک روز فوق العاده را شروع کنید.

بهترین غذاهای اسپانیایی

گامباس آل آجیلو

این پیش غذا یکی از بهترین و خوش طعم ترین پیش غذا هایی است که در کشور اسپانیا می توانید امتحان کنید؛ جالب است بدانید که این تاریخچه ی این غذا به زمان آلفونسو باز می گردد؛ در آن زمان پادشاهی بود که سخت بیمار شده بود و باید غذا های مفید و کم می خورد که گامباس آل آجیلو یکی از آن غذا ها بود که بعد از پادشاه مردم نیز از آن خوردند و عاشق طعم بی نظیر آن شدند.

اصلی ترین مواد غذایی به کار رفته در این غذا میگو است که به  همراه روغن زیتون و سیر محلی طبخ می شود . اگر برای آماده شدن غذا نمی توانید زمان زیادی صبر کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که گامباس سفارش دهید.

پاتاتاس براواس

اهالی اسپانیا پاتاتاس را به عنوان یک پیش غذای لذیذ می شناسند و از آن به عنوان یک شاهکار آشپزی یاد می کنند. سیب زمینی  اصلی ترین مواد در این غذا است که به شکل مکعبی خرد می شود و در روغن زیتون داغ سرخ می شود و سپس با یک سس گوجه فرنگی مخصوص طعم دار و سرو می شود. دقت کنید که این غذا نسبتا تند است اما به راحتی و در همه جای اسپانیا می توانید این پیش غذای لذیذ و خوش مزه را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای بندرعباس

ژامبون ایبریکو

آیا می دانید که کشور اسپانیا یکی از بزرگ ترین تولید کننده های ژامبون است ؟ از آن جایی که این کشور تولید کننده و مصرف کننده ی ژامبون است طبیعی است که نام ژامبون را در لیست بهترین غذاهای اسپانیایی ببینیم. شایان به ذکر است که ژامبون ایبریکو یک غذای اصیل و قدیمی است که قیمت بسیار بالایی دارد.

این غذا از خوک های سیاه تهیه می شود در واقع باید به این نکته اشاره کنیم که گوشت این ژامبون ۳۶ ماه نمک سود و خشک می شود و سپس برای طبخ آماده می شود.  نکته ی خیلی مهم دیگری که باید خدمتتان عرض کنیم  این است که این غذا حلال نیست و اگر این مسئله برایتان مهم است بهتر است به سراغ غذا های دیگر بروید.

بهترین غذاهای اسپانیایی

باکالائو

پاکالایو نه تنها در کشور اسپانیا بلکه در کشور های دیگری هم‌ چون پرتغال معروف و محبوب است. اصلی ترین ماده ای که در این غذا به کار می رود ماهی کاد نمکی است . این غذا به روش های گوناگونی طبخ می شود اما معروف ترین روش آن این است که با روغن زیتون،  سیر و سس گوجه فرنگی آماده شود. مزه ی این غذا تقریبا شور است و علت این طعم نمک سود کردن ماهی ها است.

چوریزو

این غذا نیز معمولا با گوشت خوک درست می شود البته ممکن است برخی رستوران ها به خاطر افراد مسلمان از گوشت های دیگری استفاده کنند پس بهتر است از قبل درباره ی نوع گوشت موجود در این غذا سوال بپرسید. این گوشت با نمک، فلفل و سیر طعم دار می شود و به یکی از لذیذ ترین غذا های این کشور تبدیل شده است. حتما باید به این نکته  اشاره کنیم که سوسیس نقش بسیار پر رنگی در غذا های اسپانیایی دارد و این سوسیس دودی که از گوشت خوک تهیه شده است جز محبت ترین سوسیس های این کشور است.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای آلمانی

فیدئوآ

این غذا نیز تقریبا به غذای پائیا شبیه است اما به جای برنج در آن رشته فرنگی استفاده شده است پس اگر پائیا را امتحان کردید و طعم آن را دوست داشتید حتما این غذا را نیز تست کنید. شما در این غذا ماهی مرکب را نیز خواهید دید که رنگ تیره ی غذا به خاطر آن است. ممکن است دندان و یا زبانتان مدت کوتاهی تیره شود اما خب طعم عالی غذا ارزش تیره شدن زبانتان را دارد.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *