بهترین غذاهای خشک برای گربه

اگر به دنبال بهترین غذاهای خشک برای گربه هستید ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید تا خدمتتان عرض کنیم که برای گربه ی خود چه غذایی تهیه کنید. لازم به ذکر است که برای خرید غذا باید به چندین نکته توجه کنید.

  • سن گربه
  • محدودیت غذایی

قبل از این که برای گربه ی خود غذا بخرید حتما درباره ی برند آن غذا تحقیق کنید و در صورت نیاز با دامپزشک مشورت کنید و سعی کنید که غذا های غیر ضروری را تهیه نکنید.  ما در ادامه نام تعدادی از بهترین غذاهای خشک برای گربه را برایتان نام می بریم تا با خیال راحت خرید کنید.

غذای گربه رویال کنین

برند رویال کنین یکی از بهترین برند هایی است که می توانید تهیه کنید و یکی از بهترین غذاهای خشک برای گربه است ؛ این برند فرانسویی غذا ی سگ و گربه تولید می کند و محبوبیت بسیار زیادی در بین حیوانات دارد. لازم به ذکر است که این برند برای تمامی سن ها و نژاد ها غذای با کیفیت و متنوع تولید می کند و همین موضوع موجب شده است که طرفدار های زیادی پیدا کند .

غذای گربه مفید

این برند متعلق به کشور ایران است و به خاطر کیفیت خیلی بالایی که دارند در میان بهترین های دنیا قرار گرفته است؛ قیمت مناسب این غذا نیز موجب محبوبیت بیش تر آن شده است . برند مفید برای بچه گربه و گربه های بالغ غذا های متنوع تولید می کند و شما می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی برای گربه ی خود از این برند غذا تهیه کنید. از دیگر ویژگی های این برند می توانیم به عدم آنتی بیوتیک و مواد شیمیایی اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:   بهترین مکمل های غذایی خرگوش

بهترین غذاهای خشک برای گربه

غذای گربه هپی کت

هپی کت یک برند آلمانی است و به جرات می توان گفت که و یکی از بهترین غذاهای خشک برای گربه است که طرفداران زیادی در بین حیوانات و صاحبان آن ها دارد ‌ . اگر به دنبال یک غذای عالی و با کیفیت برای حیوان خانگی خود هستید ما این برند را به شما پیشنهاد می کنیم . حواستان باشد که غذای با کیفیت می تواند تاثیر خیلی زیادی در سلامت حیوان شما داشته باشد.

پس دقت کنید که غذایی تهیه کنید که به سن و هم‌ چنین نژاد حیوانتان هم خوانی داشته باشد و حتما از قبل مطمئن شوید که گربه به آن غذا و یا ترکیبات آن حساسیت نداشته باشد. علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این غذا دارای امگا ۳ و ۶ است که به رشد گربه نیز می شود.

غذای گربه نوتری پت

برند نوتری پت نیز یک برند ایرانی و جز یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که غذای حیوانات خانگی تولید می کند. این برند با کیفیت خیلی بالایی که دارد یک جایگاه بسیار بالایی در بین بهترین غذاهای خشک برای گربه  کسب کرده است. وزن این غذا ۷ کیلو گرم است و حدود ۳۰ درصد آن پروتئین است و دارای مجوز سازمان دامپزشکی است. محصولات این برند به حدی با کیفیت و متنوع هستند که نه تنها در ایران بلکه به کشور های دیگری نیز صادر می شوند .

غذای گربه بوناسیبو

 چنان چه به دنبال یک غذای خشک فوق العاده برای گربه های عقیم شده هستید می توانید از غذای خشک بوناسیبو برای گربه های عقیم استفاده کنید. لازم به ذکر است که این غذا به خاطر ترکیباتی که دارد می تواند یک تعادل خیلی عالی در وزن این گربه ها ایجاد کند . علاوه بر این ها این غذا می تواند از ایجاد و تجمع سنگ در مجاری ادرار این گربه ها جلوگیری کند ‌. این برند محصول کشور ترکیه است و انواع گربه ها از دو ماه به بعد می توانند از این دانه های ریز استفاده کنند .

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای گربه عقیم

غذای گربه سلبن

غذای گربه سلبن یکی دیگر از بهترین غذا هایی است که در ایران تولید می شود و دارای مواد مغذی و ویتامین های ضروری است و به خوبی می تواند نیاز هر گربه ای را از دو ماهگی بر طرف کند.  جالب است بدانید که این غذا مکمل پودر برنج و تخم مرغ دارد و از اضافه وزن گربه ها جلوگیری می کند. وزن این غذا ۵/۲ کیلو گرم است و دارای مجوز های مختلفی مثل ISO 9001 , HACCP, ISO 22000  است.

غذای گربه رفلکس

برند رفلکس نیز متعلق به کشور ترکیه است و بسیار  پر طرفدار است ‌؛ در واقع می توان گفت که تمام محصولات این برند کیفیت خیلی بالایی دارند و شما می توانید از این محصولات برای انواع نژاد ها و سنین استفاده کنید پس اگر به دنبال یک غذای با کیفیت و در وزن مناسب هستید می توانید روی این غذا حساب باز کنید که یکی از بهترین غذاهای خشک برای گربه است.

بهترین غذاهای خشک برای گربه

غذای خشک گربه پتچی

برند پتچی نیز یکی دیگر از بهترین برند های غذای حیوانات است که برای کشور ایران است‌.‌ لازم است بدانید که این برند برای سنین مختلف و هم چنین نژاد های مختلف غذا تولید می کند و این غذا ها زیر نظر بهترین و متخصص ترین افراد تولید می شوند.

بهترین غذا برای گربه پرشین

اگر یک گریه ی پرشین ملوس و زیبا دارید حتما باید به تغذیه ی آن اهمیت خیلی زیادی بدهید و کلی درباره ی کیفیت غذای او تحقیق کنید.  بهتر است برندی تهیه کنید که دانه های استانداردی داشته باشد زیرا گربه ی پرشین یک پوزه تخت دارد و نمی تواند به راحتی هر دانه ای را بخورد . از آن جایی که موهای گریه پرشین نقش خیلی مهمی در زیبایی آن دارد حتما باید غذایی تهیه کنید که امگا ۳ و ۶ داشته باشد.

بیشتر بخوانید:   بهترین لوازم نظافت گربه

بهترین غذا برای گربه اسکاتیش

گربه اسکلتیش یکی دیگر از گریه های نژاد دار و پر طرفدار است که معده بسیار حساسی دارد پس باید با دقت غذای آن را انتخاب کنید.  سعی کنید از برندی غذای خشک تهیه کنید که بتواند نیاز آن را تامین کند؛ از بهترین غذا ها برای این گربه می توانیم به غذای برند مفید، جوسرا، نوتری و غیره اشاره کنیم.

بهترین غذا برای گربه DSH

 اگر یک گربه  با نژاد DSH  دارید می توانید به آن از غذا هایی با برند جوسرا، نوتری و رویال کنین بدهید تا سلامت گربه ی خود را تضمین کنید.

 در این مقاله  از بهترین پت شاپ های تهران اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی وسایل مورد نیز حیوان خانگی خود را از آنها تهیه کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *