بهترین غذاهای کاسکو

چنان چه به دنبال بهترین غذاهای کاسکو هستید چندین دقیقه از وقت خود را در اختیار ما قرار دهید تا شما را با بهترین غذا های دنیا آشنا کنیم. میکس دان پاودان یکی از بهترین غذاهای کاسکو است که ساخت کشور ایتالیا است.  تولیدات این شرکت جز پر طرفدار ترین و محبوب ترین محصولات است . از ترکیبات این محصول فوق العاده می توانیم به سبزیجات، آجیل، میوه ها، حبوبات و دانه های مورد نیاز پرندگان اشاره کنیم البته باید به این نکته اشاره کنیم که برخی محصولات نیز حاوی دانه های روغنی است. قبل از استفاده از این محصولات بهتر است با یک دامپزشک مشورت کنید.

غذای طوطی هاگن Hagen

اگر به دنبال یک محصول درجه یک و با کیفیت هستید بد نیست این بار غذای طوطی هاگن را امتحان کنید؛ این غذا محسوب کشور کانادا است و کیفیت خیلی بالایی دارد.  این شرکت چندین سال است که در این زمینه فعالیت می کند و همیشه تمام تلاش خود را کرده است تا محصولات خوبی را به مشتری های خود تحویل دهد.

محصولات محبوب این شرکت در سال ۱۴۰۰ دارای پلت، غلات و میوه های استوایی و هم چنین حبوبات است که در وزن های مختلفی به دست مشتری ها رسیده است و شما نیز می توانید یکی از آن ها را برای کاسکوی دوست داشتنی خود تهیه کنید.در ضمن اگر می خواهید بهترین غذاهای عروس هلندی را بشناسید ما برایتان مقاله ای کامل گردآوری در این زمینه کرده ایم.

بهترین غذاهای کاسکو

غذای طوطی سان های منیتوبا

قطعا تا به امروز بار ها و بار ها نام محصولات منیتوبا را شنیده اید و یا این که از محصولات آن ها برای پرنده ی خود خریداری کرده اید. شایان به ذکر است که محصولات منیتوبا علاوه بر کیفیتی که دارند تنوع بسیار خوبی نیز دارند و شما می توانید با خیال راحت با توجه به سلیقه ی پرنده خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. این غذا دارای وزن های مختلفی مثل ۸۰۰ گرمی یا ۲ کیلو گرمی  هستند و شما می توانید با توجه به تعداد طوطی هایی که دارید یکی از وزن ها را انتخاب کنید برای مثال اگر طوطی های زیادی دارید بهتر است بسته های ۱۵ کیلو گرمی را  انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای خرگوش لوپ

غذای طوطی سانان پینتا  pineta zootecnici

چنانچه به دنبال بهترین غذاهای کاسکو هستید ما غذای طوطی پینتا را به شما پیشنهاد می کنیم. این شرکت از سال ۱۹۶۰ آغاز به فعالیت کرده است و تا به امروز مکمل ها و غذا های حیوانات خانگی را تولید می کند. محصولات این برند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پرنده هایی هم چون کاسکو و یا طوطی آمازون و طوطی ماکائو است. البته باید خدمتتان عرض کنیم که این برند برای پرنده هایی با جثه های کوچک نیز محصولات جداگانه ای تولید کرده است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

بهترین غذاهای کاسکو

غذای ورسلاگا

Versela_ Laga یک نام آشنا برای افرادی است که پرنده دارند و به سلامت پرنده ی خود اهمیت می دهند.  این محصول متعلق به کشور بلژیک است . از محصولات این برند می توانیم به سرلاک مخصوص  طوطی سانان اشاره کنیم که در کشور خودمان نیز بسیار محبوب و پر طرفدار است. این غذا از مخلوط میوه ورسلاگا و دانه برای طوطی هایی با جثه های بزرگ و متوسط مثل کاسکو، امازون، عروس هلندی و غیره مناسب است. البته باید اضافه کنیم که در ترکیب این غذا سبزیجات،  غلات و انواع مغز ها نیز پیدا می شود و شما می توانید به خوبی نیاز کاسکو خود را تامین کنید.

غذای کاسکو با برند اوشکایا

اگر هم چنان در انتخاببهترین غذاهای کاسکو مردد هستید ما غذای مخصوص طوطی های کاسکو با برند اوشکایا را به شما پیشنهاد می کنیم.  این غذای لذیذ کیفیت بسیار بالایی دارد .  این غذا می تواند نظر بد غذا ترین پرنده ها را نیز به خود جلب کند. این غذا نیز همه ی ترکیبات مورد نیاز پرنده ها را دارد . وزن این غذا ۷۵۰ گرم است و شما می توانید برای یک مدت به نسبت طولانی از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:   بهترین محلول پاک کننده گوش گربه

علاوه بر این ها قیمت مناسب این غذا نیز باعث شده است که این غذا به یک غذای محبوب تبدیل شود. این غذا موجب ایجاد حس سلامتی و شادابی در پرنده می شود و مصرف منظم آن موجب جلوگیری از مشکلاتی هم چون کبد چرب، نارسایی کلیه، نقرس، پوکی استخوان و غیره می شود.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *