بهترین فروشنده تجهیزات عطاری

 امروز با ما در کی برتره همراه باشید تا درباره بهترین فروشنده تجهیزات عطاری اطلاعاتی خوبی در اختیارتان بگذاریم. پزشکی علمی ضروری برای انسان بوده است و در تمام دوره ها به شکل های مختلفی در زندگی انسان دیده شده است. علم پزشکی امری بوده که از زمان های بسیار دور وجود داشته و در ایام قدیم پزشکان و حکیمان با گیاهان دارویی سر و کار داشته اند به طوری که افرادی که اگاهی بیشتری نسبت به خواص گیاهان مختلف داشته اند به این امر رو می اوردند و درمان بیماری های مختلف در زمان های دور به وسیله ی گیاهان بوده است. هر گیاه خاصیت ویژه و خاصی دارد که می تواند در درمان و پیشگیری بسیاری از بیماری ها مفید باشند.

همان طور که می دانید خداوند متعال از خلقت هر چیزی اعم از گیاهان هدف و حکمتی داشته است پس هر گیاه خواصی دارد و برای بیماری خاصی مفید است‌ اما با به وجود امدن پزشکی نوین و داروهای شیمیایی ، افراد به علم جدید رو اورده و از این گونه داروهای گیاهی فاصله گرفتند اما بعد از چندین سال متوجه این امر شدند که هر چند داروهای شیمیایی مفید هستند اما برای بیماری ها را با سرعت درمان می کند اما استفاده از داروهای شیمیایی در دراز مدت ، عوارض فراوانی دارد که بعدها گریبان گیر خواهد شد به همین علت افراد دوباره به داروهای گیاهی و طب سنتی روی اورده اند.

بهترین فروشنده تجهیزات عطاری

چه تجهیزات و وسایلی برای افتتاح فروشگاه عطاری نیاز داریم ؟

شغل عطاری نیز همانند پزشکی قدمت بسیاری دارد که تا امروز همچنان بر پا می باشد، عطاری ها به علاوه ی داروهای گیاهی، ادویه ها و مواد خوراکی گیاهی را نیز در اختیار افراد و مشتریان خود قرار می دهند به علاوه اینکه امروزه عطاری ها داروهای شرکتی بسیاری را که بر پایه های گیاهی هستند را نیز به فروش می رسانند، عطاری بازار بسیار خوبی دارد زیرا تنوع محصولات عطاری بسیار زیاد می باشد اما در نظر داشته باشید که برای شغل عطاری دانش بسیاری لازم است ، دانشی نسبت به خواص و فواید گیاهان دارویی و طب سنتی و همچنین به ساخت داروهای ترکیبی و دست ساز گیاهی باید اشراف داشته باشند.

بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای ایرانی

به طور قانونی برای راه اندازی عطاری شما باید دوره های طب سنتی را گذرانده باشید و مجوز لازم را برای این کار دریافت کنید و بعد از ان اقدام به تهیه ی مکان فروشگاه ، تجهیزات و محصولات  باشید.

اگر شما هم قصد افتتاح عطاری را دارید باید ابتدا دانش خود را در این حوزه افزایش دهید تا بتوانید به درستی پاسخگوی مشتریان خود باشید. برای اشنایی بیشتر با این شغل و تجهیزات مورد نیاز ان تا انتهای مطلب ما را همراهی نمایید. مغازه های عطاری که احتمالا حتما به ان ها مراجعه کرده اید و مشاهده کرده اید ، محصولات بسیار زیاد و متنوعی دارند و این مغازه ها نیز مانند دیگر مغازه ها و فروشگاه ها نیازمند تجهیزات خاص خود است که برای افتتاح مغازه و فروشگاه عطاری تهیه ی انان بسیار ضروری و لازم می باشد.

تجهیزات مهم عطاری را می توان این گونه  خلاصه کرد: ترازو های دقیق دیجیتال که دقت ان ها یک گرم و یک دهم گرم باشد، قفسه بندی ، ظروف مورد نیاز برای نگهداری محصولات، دستگاه پرس ، دستگاه آسیاب ادویه جات و محصولات مورد نیاز عطاری.

برای خرید تجهیزات مورد نیاز عطاری باید از فروشگاهی کمک بگیرید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • محصولات متنوع عطاری را دارا باشد : فروشگاه مد نظر باید تمامی و یا حداکثر لوازم و محصولات مورد نیاز شما را داشته باشد. زیرا تنوع محصولات عطاری بسیار زیاد می باشد و شما نمی توانید برای تک تک ان ها ، مدت های زیادی را صرف کنید تا محصولی باکیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید.
  • محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار باشد: کیفیت در داروهای گیاهی و ادویه جات بسیار مهم است و می تواند باعث افزایش مشتری و جذب مشتری برای شما شود به همین علت باید کیفیت محصولات ان نیز عالی باشد تا بتوانید با خیالی راحت در اختیار مشتریان خود قرار دهید و از برگشت دوباره ی انان مطمئن باشید.
  • بهترین تجهیزات را داشته باشد: تجهیزات مورد نیاز را از برترین برندها و باکیفیت ترین ان ها را در اختیار شما بگذارد.
  • قیمت تجهیزات و محصولات ان مناسب باشد: فروشگاه بهترین تجهیزات را با قیمت بسیار مناسب و به صورت عمده در اختیار شما قرار دهد زیرا به علت تنوع و زیادی محصولات در این شغل ، هزینه های زیادی را باید صرف کنید اما پیدا کردن یک فروشگاه با قیمت عمده و کلی می تواند در کاهش هزینه های شما بسیار موثر باشد.
  • امکان همکاری طولانی را با ان داشته باشید: فروشگاهی باشد که بتوانید با انان به صورت طولانی مدت همکاری کنید زیرا که شما پس از افتتاح عطاری نمی توانیمحصولاد زمان زیادی را برای پیدا کردن یک فروشگاه دیگر بگذارید.
  • امکان ارسال را داشته باشد: فروشگاه مد نظر امکان ارسال به محل شما را نیز داشته باشید تا هر بار شما زمان و انرژی زیادی را صرف رفتن و اوردن محصولات مورد نیاز خود که اصولا حجم و وزن بالایی دارند را متحمل نشوید.
بیشتر بخوانید:   بهترین غذاها برای سنگ کلیه

بهترین فروشنده تجهیزات عطاری

همان طور که گفته شد در عطاری ها محصولات متنوعی به فروش می رسد که بسیاری از افراد تصور می کنند در عطاری ها فقط داروهای گیاهی به فروش می رسند در صورتی که امروزه حیطه ی کاری عطاران افزایش یافته است، برخی از محصولات قابل فروش در عطاری ها عبارتند از:

  • گیاهان دارویی مانند گل گاو زبان، مریم گلی، پونه، بومادران و…
  • داروهای گیاهی مانند انواع شربت‌های گیاهی، عرق های گیاهی و…
  • مواد غذایی مانند گندم، جو، آرد نخود، آرد ذرت، سنجد و…
  • میوه خشک شده مانند سیب، آلو، انجیر و…
  • سبزیجات خشک شده مانند شوید، نعنا، گل سرخ و…
  • ادویه جات مانند انواع نمک، زردچوبه، فلفل، دارچین، کاری و…
  • دمنوش‌ مانند چای ترش، چای سبز، پونه کوهی و…
  • موارد آرایشی و بهداشتی مانند صابون‌های گیاهی، حنا، سرمه‌های طبیعی و…
  • انواع روغن خوراکی مانند روغن کنجد، ذرت، سویا و…
  • انواع روغن درمانی مانند روغن شتر مرغ، بادام، آرگان، کرچک و…
  • سموم گیاهان و گل ها که بر پایه ی مواد گیاهی هستند.
  • انواع شامپوهای گیاهی

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *