بهترین لوازم آرایشی برند سینره

ژل شست و شوی صورت سینره

ژل شست و شوی صورت سینره یکی از بهترین لوازم آرایشی برند سینره است که کیفیت فوق العاده بالایی دارد.  لازم به ذکر است که این ژل دو نوع است؛ یکی از آن ها مخصوص پوست خشک و دیگری مخصوص پوست چرب است اما خب ویژگی مشترکی که هر دوی آن ها دارند این که ماده اصلی هر دو شوینده غیر صابونی است و آسیبی به پوست شما نمی زند و ph پوست را خیلی کم تغییر می دهد. این ژل دارای عصاره ای به نام مورینگا است که خاصیت ضد میکروبی دارد و به گرد و غبار آلودگی ها اجازه نمی دهد به پوست شما آسیب بزنند .

کرم ضد آفتاب SPF 50  سینره

کرم ضد آفتاب یکی مهم ترین لوازم آرایشی است که هر فردی باید به صورت روزانه از آن استفاده کنند . کرم ضد آفتاب SPF 50  یکی از بهترین لوازم آرایشی برند سینره است که می تواند از پوست شما در برابر اشعه های آفتاب محافظت می کند.  همان گونه که می دانید SPF ۵۰ بالا ترین میزان محافظت از پوست را دارد و می تواند در برابر UVA, UVB , PA+++ محافظت می کند.

علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این کرم بافت سبکی دارد و خیلی فوری جذب پوستان می‌شود.  نکته ی مثبتی که این کرم دارد این است که این کرم به سرعت روی پوست مات می شود و روی پوست شما برق نمی اندازد.  البته باید به این نکته اشاره کنیم که این ضد آفتاب خاصیت کرم پودر را ندارد و اگر قصد دارید از این کرم به عنوان کرم پودر نیز استفاده کنید گزینه ی مناسبی نیست .

بیشتر بخوانید:   بهترین ریمل ها برای مژه های کوتاه

شامپو جوانه گندم سینره

این شامپو یکی از بهترین شامپو های پروتئینه است که برای موهای معمولی و چرب مناسب است . این شامپو دارای ویتامین هایی هم چون E , B5  است و ترکیباتی دارد که موجب شده است که رطوبت مو ها را حفظ کند و ساقه های مو را تقویت کند و از ایجاد مو خوره های جدید جلوگیری کند و موخوره های موجود را نیز درمان کند.

شایان به ذکر است که این شامپو یکی از بهترین لوازم آرایشی برند سینره است و حجم و اندازه ی مناسبی دارد و قیمت بسیار مناسبی دارد و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید و مو های خود را تقویت کنید و همیشه موهای درخشان و لطیف داشته باشید.

بهترین لوازم آرایشی برند سینره

کرم مرطوب کننده صورت سینره

این کرم مرطوب کننده برای پوست های معمولی و خشک طراحی شده است و به جرات می توان گفت که یکی از بهترین محصولات این برند است. این کرم ترکیباتی هم چون اسکوالن، گلیسرین،  روغن ارگان،  روغن سبوس،  شی باتر و سبوس برنج است که موجب رطوبت رسانی و آبرسانی به پوست می شود . جالب است بدانید که این کرم چربی های زیر پوست را بالا می برد و این گونه از ایجاد خشکی در پوست جلوگیری می کند. این کرم می تواند چندین ساعت لطافت و نرمی پوست را حفظ کند .

لوسیون پاک کننده آرایش چشم Micellar water

این لوسیون برای پاک کردن آرایش انواع پوست مناسب است و شما می توانید آرایش خود را به خوبی تمیز کنید؛ شما می توانید پد یا پنبه خود را به این محلول آغشته کنید و آرایش خود را پاک کنید.  همان گونه که می دانید پاک کردن آرایش یک کار سخت و زمان بر است و افراد زیادی به خاطر خستگی نمی توانند آرایش خود را پاک کنند و ترجیح می دهند با آرایش بمانند و این گونه به پوست خود آسیب می زنند.

بیشتر بخوانید:   بهترین کرم های دور چشم برای بالای ۴۰ سال

اگر شما نیز بعد از یک روز کاری یا بعد از بازگشت از یک میهمانی احساس خستگی می کنید و نمی توانید آرایش خود را پاک کنید حتما این لوسیون پاک کننده را برای خود تهیه کنید.

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده سینره

این شامپو با توجه به آخرین مطالعات تولید شده است و حتی افرادی که تحت درمان هستند نیز می توانند از این شامپو استفاده کنند. این شامپو موجب تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو می شود و یکی از بهترین لوازم آرایشی برند سینره است. جالب است بدانید که این شامپو یک نوع نخل است که می تواند آندروژن را کنترل کند و به خاطر ویتامین  B6  و زینک دارد . این شامپو دارای آنتی آندروژنیک است و این ماده می تواند موجب کاهش ریزش مو شود و به مرور چربی مو را کم می کند.

بهترین لوازم آرایشی برند سینره

اسپری پاک کننده مدل Cleansing Toner

این پاک کننده به شکل اسپری است و برای انواع مختلف پوست مناسب است و پایه ی گیاهی دارد . نکته ای که این اسپری را به یکی از بهترین لوازم آرایشی برند سینره تبدیل کرده است فرمولاسیون آن است که می تواند پوست را به خوبی تمیز کند و آلودگی ها را از بین ببرد.  معمولا محصولات گروه تونر هستند خیلی هم غلیظ نیستند و چربی کمی دارند .

البته باید به این نکته اشاره کنیم که این تونر ها یافت سبک و نرم دارد و اگر پوست شما در معرض جوش باشد می تواند از ایجاد آن جلوگیری کند پس می تواند جایگزین بسیار خوبی برای صابون است .

بیشتر بخوانید:   بهترین شامپو های نرم کننده مو زنانه و مردانه

کرم ضد آفتاب سینره مدل Light Being SPF50

این کرم ها یکی از بهترین کرم هایی است که می توانید روی پوستتان بزنید و به یک پوشش خیلی خوب برسید ؛ این کرم می تواند در برابر عوامل مضر از پوست شما محافظت کند ‌. این کرم را باید نیم ساعت قبل از این که در معرض خورشید قرار بگیرید بزنید و آن را به طور کامل روی پوستتان بزنید و ۳ یا ۴ ساعت بعد آن را تمدید کنید.

کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال سینره

مرور زمان می تواند تاثیرات زیادی روی چهره ی فرد بگذارد و چین و چروک های زیادی روی پوست ایجاد می شود.  اگر چهل سالگی را رد کرده اید و مدتی است شاهد چین و چروک روی پوست خود هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما یک کرم ضد چروک بالای ۴۰ سال استفاده کنید. این کرم دارای پپتید هایی است که می تواند الاستین ،کلاژن و دیگر پروتئین های مورد نیاز پوست را افزایش دهید و به مرور زمان شاهد تغییرات آن باشید.

چنانچه تمایل دارید تا با بهترین کرم های آبرسان قوی مناسب انواع پوست صورت آشنا شوید ما در مقاله مورد نظر اطلاعات خوبی را برایتان گرد آوری کرده ایم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *