بهترین مالت های سگ

ما امروز درباره ی بهترین مالت های سگ با یک دیگر صحبت می کنیم و سپس بهترین مالت های سگ موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید.همان گونه که می دانید سگ ها و گربه ها حیوانات بسیار تمیزی هستند و دائم در حال لیسیدن دست و پای خود هستند و خود را تمیز می کنند .شاید با خود فکر کنید این که سگ و گربه خود را تمیز کند کار خوبی است اما خب غافل از این که با این کار مقداری زیادی مو وارد معده سگ و یا گربه می شود.

لازم به ذکر است که این مو ها به مرور زمان روی یک دیگر جمع می شوند و مشکلاتی را به وجود می آورند. گاهی اوقات ممکن است این گلوله ها با سرفه و یا استفراغ خارج شوند اما گاهی اوقات نیز این مو ها در روده و معده سگ باقی می مانند و منجر به ایجاد مشکلات گوارشی می‌ شود. در چنین مواقعی مالت سگ و گربه وارد عمل می شود و می تواند به بهبود  عملکرد دستگاه گوارش سگ ها و گربه ها کمک کند.

مالت سگ چیست ؟

در واقع می توان گفت که مالت سگ همان گونه ای خمیر سفید رنگ است که بافتی شبیه به عسل های تیره دارد اما به خاطر ترکیباتی که دارد مقداری غلیظ تر از عسل است. باید خدمتتان عرض کنیم که این خمیر از روغن های گیاهی ، عصاره مالتی چربی های گیاهی،  فیبر،  مخمر، محصولات لبنی،  ویتامین،  مواد نگهدارنده و رنگ خوراکی تشکیل شده است و می تواند نیاز بدن حیوانتان را تامین کند. ‌

بیشتر بخوانید:   بهترین شامپو برای ریزش مو گربه

بهترین مالت های سگ

شایان به ذکر است که مالت ها انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها با طعم های مختلفی تولید می شوند. قطعا شما می دانید که سگتان چه چیزی دوست دارد و از چه طعم هایی متنفر است و با توجه به این موضوع یک طعم  را انتخاب کنید.  از آن جایی که این مالت ها خمیری شکل هستند خیلی راحت می توانید آن را به حیوانتان بدهید .

چنان چه سگ از خوردن مالت امتناع کرد نیز می توانید آن را گوشه ی لب یا روی دست او بریزید تا آن را لیس بزند و یا این که مقداری از آن را در غذای سگ بریزید البته باید حواستان باشد که خمیر را نبیند زیرا ممکن است قید غذا را بزند.

فواید بهترین مالت های سگ

همان گونه که در بخش قبل اشاره کردیم این گلوله های مو ممکن است در روده ی کوچک،  بزرگ ، معده و حتی مری مشکل ساز شود .‌اگر حیوان به موقع سرفه کند و یا این که بتواند استفراغ کند این مو ها خارج می شوند اما اگر حیوان نتواند با سرفه و استفراغ آن را خارج کند یک گلوله در معده و یا روده تشکیل می دهد که موجب ایجاد یبوست می شود و این گونه حیوان اشتهایش را نیز از دست می دهد .

البته ممکن است این گلوله در روده ی بزرگ‌ نیز گیر کند و روده ی بزرگ را مسدود کند. این در حالی است که مالت سگ و یا گربه می تواند تمام این مشکلات را حل کند.  اما کاربرد این خمیر به همین موضوع ختم نمی شود ؛ یکی از مهم ترین کاربرد های این خمیر به خاطر خاصیت ملینی این است که گلوله های مو را در دستگاه گوارش حرکت دهد تا مو ها دفع شوند و این گونه مشکل یبوست حیوان نیز حل می شود .

بیشتر بخوانید:   بهترین غذا برای گربه با مشکل ادراری

 خمیر مالت سگ سانال با مولتی ویتامین ۱۰۰ گرمی

در این بخش یکی از بهترین مالت های سگ را به شما معرفی می کنیم که با تهیه ی آن می توانید مشکلات زیادی را حل کنید. شایان به ذکر است که این خمیر دارای ویتامین های مختلفی مثل A, B, C, D, E است که می تواند به خوبی نیاز سگ شما را رفع کند.  علاوه بر این ها باید اضافه کنیم که این خمیر می تواند خارش ناشی از کمبود ویتامین ها را رفع کند و از مشکلات پوستی و ریزش مو جلوگیری می کند .

این غذا مزه ی بسیار خوب و دلچسبی که دارد مطمئنا می تواند یک شما را عاشق خودش کند. اگر از ریزش موی سگ خود شاکی هستید حتما از این مالت به او بدهید زیرا این خمیر دارای بیوتین است که می تواند به تقویت مو کمک کند. شما می توانید این خمیر را در غذای سگ خود بریزید و یا این که مستقیم خمیر را به او بدهید.

بهترین مالت های سگ

بهترین مالت  سگ

ما در این بخش تعدادی از بهترین مالت های سگ را به همراه حجمی که دارند برای شما نام می بریم تا شما با خیال راحت با توجه به ویژگی آن ها یکی را انتخاب کنید.

  • خمیر مالت سگ مولتی ویتامین سانال که حجم آن ۱۰۰ گرم است.
  • خمیر مالت پتالپین مدل calcium که حجم آن ۱۱۰ گرم است.
  • خمیر مالت رد اسپرینگ مدل beef که حجمی ۱۰۰ گرمی دارد.
  • خمیر مالت پتالین مدل skin coat
  • خمیر مالت مکسی B 100 که حجم آن ۱۰۰ گرم است
  • خمیر مالت سگ و گربه های عقیم شده پروپرفک وزن ۱۰۰ گرمی دارد و همان گونه که نام آن پیدا است برای حیواناتی که عقیم شده اند مناسب است.
  • خمیر مالت پرسا Vitamin plas& amp
بیشتر بخوانید:   بهترین غذاهای ماهی آب شور

هر کدام از این خمیر ها ویژگی های منحصر به فرد و هم‌ چنین قیمت های مختلفی دارند که شما می توانید با توجه به سلیقه ی سگ‌ خود و بودجه ای که در اختیار دارید یکی از آن ها را انتخاب و از بهترین پت شاپ ها در تهران خریداری کنید.

چه قدر مالت به سگ خود بدهیم

یکی از مهم ترین و رایج ترین سوالاتی که کاربران از ما می پرسند این است که چه مقدار مالت به سگ خود بدهیم.  اگر سگتان مو های کوتاهی دارد می توانید دوبار در هفته به او مالت بدهید اما اگر موهای بلندی دارد باید حداقل ۴ بار به او خمیر مالت بدهید.  چنان چه به تازگی متوجه ی افزایش ریزش موی او شده اید پس قطعا می دانید  که مو های بیش تری به معده ی او راه پیدا می کند پس می توانید هر روز به او مالت دهید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *